abonnement Unibet Coolblue
pi_443611
Uhm?...waar heeft Sandra 5 douchekoppen voor nodig?

Enne...heeft ze ze al?

Ben geinteresseerd in haar motivatie...en waarom heeft het met Richard te maken?

En dan nog, waarom voor iedereen een aparte douchekop?

Zal wel mijn naiviteit zijn....

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 5 november 2000 @ 13:44:53 #2
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_444110
Heb ik iets gemist?
* dutchie probeert vreselijk haar lachen in te houden
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_444160
quote:
Op 05 november 2000 13:44 schreef dutchie het volgende:
Heb ik iets gemist?
* dutchie probeert vreselijk haar lachen in te houden
ik ben dutchie's douchekop
uit
  zondag 5 november 2000 @ 14:45:43 #4
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_444260
Ze deden er zo geheimzinnig over, Richard is weg, Sandra vraagt 't


Volgens mij vragen de vrouwen om ieder een douchekop om daarmee zichelf te bevredigen.

Omdat dat hygieniser is

log uit, je bent internetverslaafd.
  zondag 5 november 2000 @ 23:35:00 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_445383
Ben ik nou de enige die de diverse 'erotische'handelingen in de bus (en dan gebruik ik het woord 'erotisch' in zijn meest rekbare vorm) werkelijk te plat, onsmakelijk en onaangenaam vind om naar te kijken? Van het genante gelebber onder de bevlekte dekens van Koen en Mariska, tot het geglibber van Nancy en Aminata omdat er een digitale camera in de buurt is. Van Nancy die zonodig een speekselmonster wil nemen uit het Bolderkar-inteelt-kunstgebittenbekkie Mariska tot strippende leernichten voor een kwijlende en soppende Vlaamse. Moeten wij werkelijk aanhoren hoe Sandra LeDuc een bestelling plaatst bij Charlie om op hygiënische wijze in het douchehokje met de eigen gonaden aan de slag te kunnen? Kunnen die geile wijven niet gewoon een handjevol dominostenen in hun muts douwen en kijken of een van de heren ze even wil omduwen? Maar dan wel even buiten beeld alsjeblieft?

Ben ik nou werkelijk de enige die dit allemaal op zijn zachtst gezegd 'niet nodig/interessant' acht?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 7 november 2000 @ 23:38:16 #6
3542 Gia
User under construction
pi_451053
Ik vind het niet nodig dat ze ieder een eigen douchekop krijgen , of hebben ze thuis ook allemaal een eigen douchekop?

Als ze de douchekop een stukje van zich af houden is het toch lekker, en blijft ie schoon, dus....onzin!

pi_451132
ik kijk nooit naar de bus, maar als ik dit zo lees,zouden ze van mij allemaal een eigen dildo krijgen!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_451878
quote:
Op 05 november 2000 23:35 schreef Verbal het volgende:
Ben ik nou de enige die de diverse 'erotische'handelingen in de bus (en dan gebruik ik het woord 'erotisch' in zijn meest rekbare vorm) werkelijk te plat, onsmakelijk en onaangenaam vind om naar te kijken? Van het genante gelebber onder de bevlekte dekens van Koen en Mariska, tot het geglibber van Nancy en Aminata omdat er een digitale camera in de buurt is. Van Nancy die zonodig een speekselmonster wil nemen uit het Bolderkar-inteelt-kunstgebittenbekkie Mariska tot strippende leernichten voor een kwijlende en soppende Vlaamse. Moeten wij werkelijk aanhoren hoe Sandra LeDuc een bestelling plaatst bij Charlie om op hygiënische wijze in het douchehokje met de eigen gonaden aan de slag te kunnen? Kunnen die geile wijven niet gewoon een handjevol dominostenen in hun muts douwen en kijken of een van de heren ze even wil omduwen? Maar dan wel even buiten beeld alsjeblieft?

Ben ik nou werkelijk de enige die dit allemaal op zijn zachtst gezegd 'niet nodig/interessant' acht?

V


nee hoor ik vind het ook goor
uit
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 november 2000 @ 09:19:51 #9
862 Arcee
Look closer
pi_451889
quote:
Op 08 november 2000 09:11 schreef dalai het volgende:
nee hoor ik vind het ook goor

------------------
ik ben gek op poesjes...


Erg geloofwaardig met zo'n sigje...
  vrijdag 10 november 2000 @ 11:34:09 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_457633
Dit is gewoon echt te ranzig voor woorden.
Iedereen doet het (ja, ik ook) maar dan wil niet nog niet weten
hoe, wanneer en met wat.

Ik vond het al tamelijk ordinair, maar dit.

***
  zaterdag 11 november 2000 @ 03:03:48 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_460548
Vond ik die Sandra in het begin nog wel een leuke meid, inmiddels ben ik compleet afgeknapt op deze psychisch instabiele patat meid.

Dat eeuwige gejank van haar en dat afrijzelijke stopwoordje PATAT. Dag en nacht loopt ze te roken, het lijkt wel een schoorsteen....nee niks voor mij Ze kan beter na De Bus bij een psychiater langs gaan want ze is bijkans nog gestoorder in haar gedrag dan Mariska.

En dan die douchekoppen.......

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 11 november 2000 @ 03:56:07 #12
3542 Gia
User under construction
pi_460579
Ja hallo, toch liever sandra dan die doos van een Mariska.

Denk nou eens na!

pi_469722
Nog liever Hans dan één van die meisjes uit de bus.....en ik ben verdomme nog wel zwaar hetero
pi_474061
quote:
Op 05 november 2000 23:35 schreef Verbal het volgende:
Ben ik nou de enige die de diverse 'erotische'handelingen in de bus (en dan gebruik ik het woord 'erotisch' in zijn meest rekbare vorm) werkelijk te plat, onsmakelijk en onaangenaam vind om naar te kijken? Van het genante gelebber onder de bevlekte dekens van Koen en Mariska, tot het geglibber van Nancy en Aminata omdat er een digitale camera in de buurt is. Van Nancy die zonodig een speekselmonster wil nemen uit het Bolderkar-inteelt-kunstgebittenbekkie Mariska tot strippende leernichten voor een kwijlende en soppende Vlaamse. Moeten wij werkelijk aanhoren hoe Sandra LeDuc een bestelling plaatst bij Charlie om op hygiënische wijze in het douchehokje met de eigen gonaden aan de slag te kunnen? Kunnen die geile wijven niet gewoon een handjevol dominostenen in hun muts douwen en kijken of een van de heren ze even wil omduwen? Maar dan wel even buiten beeld alsjeblieft?

Ben ik nou werkelijk de enige die dit allemaal op zijn zachtst gezegd 'niet nodig/interessant' acht?

V


Eindelijk iemand die het snapt! he he ... GreetZz elegancez....
-= You don't get a second chance to make the first move =-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')