abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155799404
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef netchip het volgende:
Is het normaal dat je ongeduldig en onzeker wordt als je verliefd bent? Het is echt beschamend. :@ :')
Nee. Maar die schaamte is wel terecht.
pi_155799474
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee. Maar die schaamte is wel terecht.
Ja, die schaamte is zeker terecht.
Ik laat ook niet blijken dat ik nu vrij onzeker ben, hoor. Heb m'n gewone praatjes enzo, maar vooral voor mezelf is het echt vervelend.
  donderdag 3 september 2015 @ 21:55:27 #103
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155799667
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ach ja ik schijn hier weleens wat los te maken af en toe. En eerst was ik net als scarymary dat ik echt overal heel precies en duidelijk op reageerde. Maar dat ging bepaalde mensen tegenstaan die bij elkaar hoorden en dan is het niet zo fijn meer om dat te doen. Is nu tegenwoordig heel anders trouwens hoor, ik spreek over 1,5 jaar geleden.

En ik zeg helemaal niet dat het valse hoop is. Het kan best zo zijn dat jullie gewoon bij elkaar blijven. Maar soms is het nou eenmaal niet helemaal wat je verwacht. Jij bent nog niet superoud neem ik aan? Dus dan heb je nog tijd voor andere mensen voor het geval dat... Maar daar moet je nu niet vanuit gaan, want het gaat nog enigszins mooi toch.

En ik weet niet echt of hij trollde (heb dus maar heel weinig gelezen), maar soms worden hier dingen ook wel als trollen gezien als ze negatief zijn maar wel realiteitszin bevatten om het zo maar te zeggen. Hoe dan ook zoals je op mij overkomt geloof ik best dat hij heel blij met jou kan zijn en dat je sowieso niet alleen oud hoeft te worden (met hem of met een ander, je denkt gewoon wel goed na dus er zijn zat mogelijkheden voor jou).
Hmm, ik denk dat je me iets wanhopiger inschat dan dat ik daadwerkelijk ben... No offence verder :P

Maar dat is het juist. Hij wijst me min of meer af, met dezelfde cliché-uitspraken als de rest van de mannen deed. Aan de ene kant denk ik: gewoon laten varen, genoeg vissen in de zee. Aan de andere kant denk ik: Hij heeft echt een hele lange relatie achter de rug, waar hij met veel moeite uit is gekomen. Dan kan ik het me wel voorstellen namelijk.

Hij reageert niet meer/kortaf op whatsapp, maar daar tegenover staat weer dat hij altijd bezig is.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  donderdag 3 september 2015 @ 21:58:52 #104
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155799941
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:39 schreef yats het volgende:

[..]

Trek het je niet teveel aan, het is niet persoonlijk hier,alleen sommige mensen reageren weleens anders dan anderen hier...

Lastig die situatie van jou in te schatten. Hoe lang kennen jullie elkaar? Laat hij niets meer horen?
Doe ik ook niet hoor, je weet hoe ik ben. :) Maar andere leden kunnen er wellicht wat minder tegen, en als iets niet goed is om te hebben is het kliekjesgedrag wel :P

We kennen mekaar al sinds maart, toen hij op een festival de deur binnenstormde met de mededeling dat hij eten voor ons had gemaakt. Toen had ik al iets van: :9~ Niet omdat hij aantrekkelijk is, nee omdat hij dus een hele positieve uitstraling heeft.
Ondertussen praatten we met mekaar via facebook (omdat afstand en hij heeft het fucking druk), kwamen we mekaar zo nu en dan tegen en sinds de laatste maand trokken we erg naar mekaar toe en spraken we af.

Hij heeft, zoals ik al zei, cliché dingen gezegd en me zo goed als afgestoten, dat maakt me ergens onzeker. Want niks is zo kut om aan iemand te blijven trekken en te janken terwijl hij bij nader inzien toch niet leuk vond.

En wat als ik de figuurlijke stekker eruit trek en hij blijkt me toch leuk te vinden etc?

Ik haat dilemma's. En kun je je voorstellen dat ik nu nog niet eens verliefd ben?
pi_155799965
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:55 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat je me iets wanhopiger inschat dan dat ik daadwerkelijk ben... No offence verder :P

Maar dat is het juist. Hij wijst me min of meer af, met dezelfde cliché-uitspraken als de rest van de mannen deed. Aan de ene kant denk ik: gewoon laten varen, genoeg vissen in de zee. Aan de andere kant denk ik: Hij heeft echt een hele lange relatie achter de rug, waar hij met veel moeite uit is gekomen. Dan kan ik het me wel voorstellen namelijk.

Hij reageert niet meer/kortaf op whatsapp, maar daar tegenover staat weer dat hij altijd bezig is.
Ik schat je niet wanhopig in hoor, serieus niet. Wat ik zei geldt voor het algemeen in die situatie (naar mijn idee).

Maar een man is nooit te druk voor een meid tenzij hij de meid niet echt leuk vindt.
En als ie kortaf doet en je wel leuk vindt dan.. dat kan niet. Je hebt altijd wel een beetje normale tijd.
Dus ja je wordt misleidt en weet gewoon niet goed hoe je het in moet schatten (wat realistisch is om te geloven en wat niet) door je gebrek aan echte liefde om het zo maar te zeggen.

Ik zeg je dat je verneukt wordt.
Fylax is op televisie geweest
  donderdag 3 september 2015 @ 22:05:05 #106
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155800327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ik schat je niet wanhopig in hoor, serieus niet. Wat ik zei geldt voor het algemeen in die situatie (naar mijn idee).

Maar een man is nooit te druk voor een meid tenzij hij de meid niet echt leuk vindt.
En als ie kortaf doet en je wel leuk vindt dan.. dat kan niet. Je hebt altijd wel een beetje normale tijd.
Dus ja je wordt misleidt en weet gewoon niet goed hoe je het in moet schatten (wat realistisch is om te geloven en wat niet) door je gebrek aan echte liefde om het zo maar te zeggen.

Ik zeg je dat je verneukt wordt.
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, maar mijn (uiteraard irrationele) gedachten zeiden dus dat hij net ietsjes anders is dan de rest. :')

Nouja bedankt voor je input, bevestigt mn gedachten namelijk :P
pi_155800455
Ach ja hij is ook anders toch, hij hangt een zielig verhaal over eerdere relaties op, wat hem betrouwbaarder over laat komen. Maar je moet afgaan op wat je ziet en meemaakt en op basis daarvan bepalen of dat strookt met wat de ander je vertelt. In dit geval is dat niet bepaald zo voor zover ik nu heb gelezen van wat je zei
pi_155800715
Wil trouwens toch even zeggen dat faxie dit dus heeft bewerkstelligd. Hij stelde iets (misschien deels met verkeerde motieven, maar desondanks wel met de juiste kern) aan de kaak en ik ging daar slechts op in. Nu riskeer ik om weer te zakken in aanzien zeg maar wat ik net heb opgebouwd bij jou hehe maar ik zeg gewoon altijd wat ik denk dat terecht en eerlijk is
  donderdag 3 september 2015 @ 22:32:44 #109
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155802087
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Doe ik ook niet hoor, je weet hoe ik ben. :) Maar andere leden kunnen er wellicht wat minder tegen, en als iets niet goed is om te hebben is het kliekjesgedrag wel :P

We kennen mekaar al sinds maart, toen hij op een festival de deur binnenstormde met de mededeling dat hij eten voor ons had gemaakt. Toen had ik al iets van: :9~ Niet omdat hij aantrekkelijk is, nee omdat hij dus een hele positieve uitstraling heeft.
Ondertussen praatten we met mekaar via facebook (omdat afstand en hij heeft het fucking druk), kwamen we mekaar zo nu en dan tegen en sinds de laatste maand trokken we erg naar mekaar toe en spraken we af.

Hij heeft, zoals ik al zei, cliché dingen gezegd en me zo goed als afgestoten, dat maakt me ergens onzeker. Want niks is zo kut om aan iemand te blijven trekken en te janken terwijl hij bij nader inzien toch niet leuk vond.

En wat als ik de figuurlijke stekker eruit trek en hij blijkt me toch leuk te vinden etc?

Ik haat dilemma's. En kun je je voorstellen dat ik nu nog niet eens verliefd ben?
Dat is waar. Ik had moeten weten dat jij daar schijt aan hebt. En ik weet hoe jij bent qua twijfels ;)

Het enige dat je kunt doen is aangeven hoe jij erin staat en hopen dat hij hetzelfde heeft. Maar als hij net weer vrijgezel is na een lange moeizame relatie denk ik dat hij er nog niet klaar voor is. Dat sluit echter niet uit dat hij dat nooit zal zijn. We hebben het er zondag wel over, maar probeer niet teveel te twijfelen :*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 3 september 2015 @ 22:33:01 #110
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155802101
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef jodelahity het volgende:
Wil trouwens toch even zeggen dat faxie dit dus heeft bewerkstelligd. Hij stelde iets (misschien deels met verkeerde motieven, maar desondanks wel met de juiste kern) aan de kaak en ik ging daar slechts op in. Nu riskeer ik om weer te zakken in aanzien zeg maar wat ik net heb opgebouwd bij jou hehe maar ik zeg gewoon altijd wat ik denk dat terecht en eerlijk is
Dit snap ik niet helemaal.
pi_155802310
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dit snap ik niet helemaal.
Hij had uiteindelijk gewoon gelijk met de verkeerde intenties om het zo maar te zeggen.

Jij ziet nu ook in dat de persoon die je leuk vindt misschien niet voor eeuwig is..

Hij lachte toen je zei dat je voor eeuwig bij hem in de armen wou liggen...

Dat werd gezien als getroll terwijl het uiteindelijk wel enigszins bleek te kloppen (ook al is dat niet leuk misschien en misschien bracht hij het ook lullig)

Maar naar mijn idee kan er toch wel enigszins krediet naar hem gaan om dit op die manier aan te wakkeren en de kern te pakken..

Bedoel dat niet verkeerd voor jou dus trouwens, om maar even duidelijk te zijn. Maar nu je het herleest kan je het ook enigszins zo bekijken zoals ik ernaar kijk?
  donderdag 3 september 2015 @ 22:36:44 #112
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155802351
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik had moeten weten dat jij daar schijt aan hebt. En ik weet hoe jij bent qua twijfels ;)

Het enige dat je kunt doen is aangeven hoe jij erin staat en hopen dat hij hetzelfde heeft. Maar als hij net weer vrijgezel is na een lange moeizame relatie denk ik dat hij er nog niet klaar voor is. Dat sluit echter niet uit dat hij dat nooit zal zijn. We hebben het er zondag wel over, maar probeer niet teveel te twijfelen :*
Nah zo erg is het ook weer niet, ben alleen een beetje labiel voor mijn doen. :P
  donderdag 3 september 2015 @ 22:44:00 #113
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155802810
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Hij had uiteindelijk gewoon gelijk met de verkeerde intenties om het zo maar te zeggen.

Jij ziet nu ook in dat de persoon die je leuk vindt misschien niet voor eeuwig is..

Hij lachte toen je zei dat je voor eeuwig bij hem in de armen wou liggen...

Dat werd gezien als getroll terwijl het uiteindelijk wel enigszins bleek te kloppen (ook al is dat niet leuk misschien en misschien bracht hij het ook lullig)

Maar naar mijn idee kan er toch wel enigszins krediet naar hem gaan om dit op die manier aan te wakkeren en de kern te pakken..

Bedoel dat niet verkeerd voor jou dus trouwens, om maar even duidelijk te zijn. Maar nu je het herleest kan je het ook enigszins zo bekijken zoals ik ernaar kijk?
Ik heb het voor de zekerheid herlezen maar kan me er niet in vinden eigenlijk. :P

Mij moet je overigens niet al te serieus nemen met dat soort opmerkingen, ik sta erom bekend om soms lekker te overdrijven. :)

Edit: Fax als je er bent, kun je je posts even toelichten?
pi_155803014
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik heb het voor de zekerheid herlezen maar kan me er niet in vinden eigenlijk. :P

Mij moet je overigens niet al te serieus nemen met dat soort opmerkingen, ik sta erom bekend om soms lekker te overdrijven. :)

Edit: Fax als je er bent, kun je je posts even toelichten?
Hij zei, voor wat me bijstaat, gewoon dat elke meid zegt dat ze bij die ene persoon blijven terwijl erna alsnog veel anderen volgen... iets wat normaal gesproken ook zo het geval is. Emoties nemen de overhand en daarna volgen nog genoeg anderen waarbij dat ook zo is. Zeker juist bij je eerste echte..

Weet niet of je overdrijft trouwens, bij mij sta je daar nog niet bekend om, maar ik heb ook nog niet zo heel veel van je gelezen. Van wat ik nu gezien heb overdrijf je niet maar ben je juist heel correct met wat je stelt.

Bedoel je herleest zelfs zaken en vraagt een persoon waarvan je vindt dat die trollt om nog te reageren (herformuleren). Welk persoon die overdrijft (dingen niet serieus neemt) doet dat
  donderdag 3 september 2015 @ 22:50:24 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155803165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik tegenover iemand ga zitten is dat niet om ze meteen mee uit te vragen hoor. Soms ook gewoon puur om te kijken waar ze mee bezig zijn, of ze oogcontact zoeken, en als er reden toe is, bijvoorbeeld als iemand bepaalde spullen mee heeft of wat aan het eten/drinken is e.d. ga ik er een gesprek mee aan.
Juist ja, de freak uithangen. Als er ook maar 1 ding bloed irritant is, zijn het wel mensen die ongevraagd mij blijven aankijken en "bemoeien" met wat ik doe en me constand opserveren zoals jij dat nu omschrijft. Ik kan daar bloed link om worden en zal er zeer zeker wat van zeggen.

Wat ook irritant is, zijn mensen die mee luisteren met een gesprek die ik heb met m'n vriendin en zich er opeens mee denken te bemoeien.

Ook hier weer denk je en vind je dat je nijs geks doet. Maar ook nu weer sla je de plank volledig mis door in een lege bus, trein of wat dan ook direct in iemand zijn / haar personelijke ruimte te komen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 3 september 2015 @ 23:00:01 #116
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155803628
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Hij zei, voor wat me bijstaat, gewoon dat elke meid zegt dat ze bij die ene persoon blijven terwijl erna alsnog veel anderen volgen... iets wat normaal gesproken ook zo het geval is. Emoties nemen de overhand en daarna volgen nog genoeg anderen waarbij dat ook zo is. Zeker juist bij je eerste echte..

Weet niet of je overdrijft trouwens, bij mij sta je daar nog niet bekend om, maar ik heb ook nog niet zo heel veel van je gelezen. Van wat ik nu gezien heb overdrijf je niet maar ben je juist heel correct met wat je stelt.

Bedoel je herleest zelfs zaken en vraagt een persoon waarvan je vindt dat die trollt om nog te reageren (herformuleren). Welk persoon die overdrijft (dingen niet serieus neemt) doet dat
Qua woordgebruik soms. :P Maar ik heb dat niet gezegd toch? Ik zei alleen dat ik me goed bij hem voelde, en dat ik niet weet wat ik met hem aanmoet. Als hij niet met me verder wil, dan is dat maar zo. Kan mij dat verrotten. Iets met vissen en zee. Ik heb genoeg 'meegemaakt' om amper/niet meer met mijn emoties te reageren.

En dat is hetgene waar Fax -imo- de plank misslaat. Hij gaat er vanuit dat ik de zoveelste wanhopige bakvis ben (althans dat lees ik erin dan) en dat ik me niet moet aanstellen.
pi_155803875
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:00 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Qua woordgebruik soms. :P Maar ik heb dat niet gezegd toch? Ik zei alleen dat ik me goed bij hem voelde, en dat ik niet weet wat ik met hem aanmoet.
quote:
[quote]1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:56 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Daar zoek ik niet naar. Is een mooie bijkomstigheid maar dat is echt niet mijn doel. Dit is iemand bij wie ik voor eeuwig in zijn armen kan liggen zwijmelen, om het zo maar te benoemen.
;)
  donderdag 3 september 2015 @ 23:06:52 #118
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155803920
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:05 schreef jodelahity het volgende:

[..]

[..]

;)
Dat is dus dat overdrijven waar ik op doelde. Helaas nemen de meeste mensen dat net iets te serieus. :P
pi_155804038
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:06 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dat is dus dat overdrijven waar ik op doelde. Helaas nemen de meeste mensen dat net iets te serieus. :P
Als je mijn vriendin zou zijn zou ik het heel leuk vinden als je op die manier zou overdrijven bij anderen en online hoor :P Niks mis mee
  donderdag 3 september 2015 @ 23:10:51 #120
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155804072
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:09 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Als je mijn vriendin zou zijn zou ik het heel leuk vinden als je op die manier zou overdrijven bij anderen en online hoor :P Niks mis mee
Ben je nou sarcastisch? :{ :P
pi_155804117
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:10 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ben je nou sarcastisch? :{ :P
Lol ik ben volgens mij zelden tot nooit sarcastisch hier. Ik vind dat 1 van de laagste soorten van humor die er is. Dus ik zeg dat ik het fijn zou vinden als een meid extra duidelijk maakt dat ze mij leuk vindt komt het op neer, wat niet zo raar is toch?
pi_155804162
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook irritant is, zijn mensen die mee luisteren met een gesprek die ik heb met m'n vriendin en zich er opeens mee denken te bemoeien.

Niet mee eens. Als je in het OV een gesprek voert op niet-fluistertoon (die heb je ook hoor) dan mag je er gewoon vanuit gaan dat mensen meeluisteren. Het merendeel van de mensen weet dat gewoon en zeggen meteen aan de telefoon al van: ''ik zit in de bus'' waar de andere dus al weet van: oke, hij kan niet vrijuit praten. Ik hoorde laatst een meid tegen haar vriend klagen over haar werk en wat voor kutbedrijf het wel niet was maar dat de klanten wel gelijk hadden maar zij daar ook niks over kon doen. De hele coupe kon meegenieten, was lekker hard. Dus ja niet echt slim he. Maar ik bemoei me er niet mee achteraf hoor. Dat weet je van het OV: openbaar. Dus gesprekken die je niet wilt voeren, doe je ook niet in het OV.
  donderdag 3 september 2015 @ 23:17:55 #123
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155804334
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Lol ik ben volgens mij zelden tot nooit sarcastisch hier. Ik vind dat 1 van de laagste soorten van humor die er is. Dus ik zeg dat ik het fijn zou vinden als een meid extra duidelijk maakt dat ze mij leuk vindt komt het op neer, wat niet zo raar is toch?
Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen :P
pi_155804452
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:17 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen :P
Oke voor het geval we elkaar verkeerd begrijpen..

Ik heb jou als vriendin en ik zeg op dit forum dat ik voor eeuwig met jou in mijn armen wil liggen..

Dan kan jij dat als negatief zien?

Als iemand stelt van: dat is mooi dat je dat zo ziet.

Dan kan jij geloven dat hij dat niet kan geloven terwijl de vriendin (ik in dit geval) dus heel erg mooi zit te patsen juist voor de vriend :P :P :P
pi_155804518
Ik denk dat je het verkeerd leest of interpreteert.. wat ik zeg is namelijk vrijwel alleen maar als positief te zien voor jou, en ik bedoel het sowieso positief.

Als een meid zegt dat ze het gevoel heeft dat ze voor eeuwig bij me wil blijven weet ik niet wat ik daar negatief op moet zeggen.. ook niet op een sarcastische manier... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')