Lijkt me gewoon te kloppenquote:Roomkaas kan ook gebruikt worden bij de bereiding van allerlei gerechten, onder andere cheesecake (vergelijkbaar met kwarktaart), maar is ook te gebruiken bij koude of warme gerechten zoals pasta's. In Nederland zijn er verschillende soorten roomkazen. Één van de soorten zijn de frisse zuivelspreads.
Probeer eens volle kwarkquote:Op woensdag 2 september 2015 06:30 schreef Jordy-B het volgende:Kwark is echter te zuur en onvoldoende machtig.
Probeer maar eens volle kwark te vindenquote:
De Jumbo heeft literverpakkingen, Senoble heet het volgens mij. Die bevalt hier goed.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Probeer maar eens volle kwark te vindenIk kon het een tijdje geleden domweg niet vinden in de supermarkt. Heb echt een beetje zitten mopperen op de slankheidssamenleving.
Bio winkels hebben het vaakquote:Op woensdag 2 september 2015 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Probeer maar eens volle kwark te vindenIk kon het een tijdje geleden domweg niet vinden in de supermarkt. Heb echt een beetje zitten mopperen op de slankheidssamenleving.
Die is lekker ja! Van Normandische melk.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De Jumbo heeft literverpakkingen, Senoble heet het volgens mij. Die bevalt hier goed.
Ik weet niet of het volle kwark is, maar in ieder geval halfvol.
Ja, dat heb ik ook altijd al komisch gevondenquote:Op woensdag 2 september 2015 11:23 schreef klaarover het volgende:
Grappig trouwens, monchoutaart is toch wel het burgerlijkste wat je kunt bedenken.
Maar noem het cheesecake en je zit gebeiteld!
Ik heb het nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:23 schreef klaarover het volgende:
[..]
Die is lekker ja! Van Normandische melk.
Of die geschikt is voor cheesecakes weet ik niet, ik vermoed dat je nog dikker spul wilt.
Zoals mascarpone of monchou of philedelphia - allemaal duur.
Grappig trouwens, monchoutaart is toch wel het burgerlijkste wat je kunt bedenken.
Maar noem het cheesecake en je zit gebeiteld!
Gewoon bij AH te koop? Volle franse kwark 500 grquote:Op woensdag 2 september 2015 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Probeer maar eens volle kwark te vinden
Laatste keer dat ik het zocht niet, maar ik zal nog eens (beter?) kijkenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:08 schreef computergirl het volgende:
Gewoon bij AH te koop? Volle franse kwark 500 gr
misschien ligt het aan je lokale super maar hier het plaatje: http://www.ah.nl/producten/product/wi130184/ah-volle-franse-kwarkquote:Op woensdag 2 september 2015 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het zocht niet, maar ik zal nog eens (beter?) kijken
Mijn Ah heeft het tochquote:Op woensdag 2 september 2015 20:18 schreef computergirl het volgende:
misschien ligt het aan je lokale super maar hier het plaatje: http://www.ah.nl/producten/product/wi130184/ah-volle-franse-kwark
quote:Op woensdag 2 september 2015 08:31 schreef Myraela het volgende:
Ik gebruik altijd gewoon de roomkaas naturel van de Lidl. Philadelphia vind ik achterlijk duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |