abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6836019
DIT TOPIC GAAT OVER DE NIEUWE SEIZOENEN VAN ANGEL EN BUFFY. DEZE WORDEN PAS VOLGEND JAAR IN NEDERLAND UITGEZONDEN DUS ALS JE NET 5 KIJKT BEN JE BIJ DE SEIZOENEN 6 EN 3 EN MOET JE HIER NIET WEZEN.

Hier verder met het bespreken van de laatste eps van de seizoenen 7 (Buffy) en 4 (Angel)

De laatste eps:

Buffy: 7x07: Conversations With Dead People
Angel: 4x06: Spin The Bottle

Upcoming:

Zondag: Angel 4x07
Maandag: Buffy 7x08

!!GEEN SPOILERS!!

(DWZ: geen praat over dingen die nog niet zijn uitgezonden in amerika oftewel wat we nog niet allemaal gedownload kunnen hebben. Als je het voor vele fans gaa verpesten door bv te zeggen dat buffy aan het eind van het seizoen in een barbiepop veranderd wordt je gehaat4ever )

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 16-11-2002 20:20]

pi_6837135
Let's suck some blood and stuff

Ik heb btw 7x07 wel gezien, maar niet veel tijd gehad om Fok! door te lezen, en daar op te reageren (vroegen een paar lui). Conversation With Dead People vond ik echt mega goed. Vooral die dialogen van Buffy met die vamp En dat freaky gedeelte van Dawn Echt tof gedaan met dat bloed op de muren enzo!

Dat van Willow vond ik maar beetje saai, dat verhaal om Tara is nu wel klaar vind ik.

En btw, gaat Buffy aan het einde van het season in een barbiepop veranderen? Lame zeg Doe dan een echt einde

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 16-11-2002 17:17]

pi_6842181
Toevallig uurtje terug die nieuwe Buffy gekeken

Was wel erg mooie aflevering moet ik zeggen!!
De Buffy parts waren wel gappig, snap alleen niet helemaal wat er nu met spike is, blijkbaar hattie die kerel waar Buffy mee stond te praten veranderd in een vammpier..en beet Spike, die dame ooknogis (wie wasdat eigenlijk ze lieten heel dat gesprek niet horen...) terwijl ik toch dacht dat Spike z'n Soul terug had, ben benieuwd hoe dat afloopt...

Dat stuk met Willow vond ik juist erg goed, vooral toen ze opeens door had dat ze helemaal niet met Tara aant praten was, maar met 'die Demon die dit seizoen blijkbaar the bad guy is'

Echt zwaar mysterieus eigenlijk, ben benieuwd hoe al die puzzelstukkies bij mekaar gaan passen...

Vraag me toch af of Dawn nou echt met haar moeder had gepraat, of dat het ook 'die Demon' is, omdat ze toch te horen kreeg dat Buffy tegen haar zo zijn..
Mocht het wel echt van haar moeder komen...bennik benieuwd wie van de 2 evil gaat dan..

Loving Nohr
pi_6842312
Ik hoop dat ik Angel 4x06 snel kan krijgen. Er kan niet teveel tijd tussen een Buffy en ene Angel zitten bij mij.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6842897
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:39 schreef back2earth het volgende:
Toevallig uurtje terug die nieuwe Buffy gekeken

Was wel erg mooie aflevering moet ik zeggen!!
De Buffy parts waren wel gappig, snap alleen niet helemaal wat er nu met spike is, blijkbaar hattie die kerel waar Buffy mee stond te praten veranderd in een vammpier..en beet Spike, die dame ooknogis (wie wasdat eigenlijk ze lieten heel dat gesprek niet horen...) terwijl ik toch dacht dat Spike z'n Soul terug had, ben benieuwd hoe dat afloopt...

Dat stuk met Willow vond ik juist erg goed, vooral toen ze opeens door had dat ze helemaal niet met Tara aant praten was, maar met 'die Demon die dit seizoen blijkbaar the bad guy is'

Echt zwaar mysterieus eigenlijk, ben benieuwd hoe al die puzzelstukkies bij mekaar gaan passen...

Vraag me toch af of Dawn nou echt met haar moeder had gepraat, of dat het ook 'die Demon' is, omdat ze toch te horen kreeg dat Buffy tegen haar zo zijn..
Mocht het wel echt van haar moeder komen...bennik benieuwd wie van de 2 evil gaat dan..

Het was wel goed dat van Willow, maar ik vind het boring worden. Ik hoopte dat dat hoofdstuk afgesloten zou zijn dit season, maar helaas.

En ik krijg ook een beetje 2 strijdige gevoelens over Dawn/Buffy, hoe dat verder gaat.

pi_6843827
Eigenlijk zou Tara (Amber Benson) zelf komen ipv cassie maar haar manager kon geen deal maken met mutant enemy dus cassie kwam
  zondag 17 november 2002 @ 10:23:34 #7
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6846001
quote:
Op zondag 17 november 2002 00:43 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Het was wel goed dat van Willow, maar ik vind het boring worden. Ik hoopte dat dat hoofdstuk afgesloten zou zijn dit season, maar helaas.

En ik krijg ook een beetje 2 strijdige gevoelens over Dawn/Buffy, hoe dat verder gaat.

Ik denk niet dat ze de verhaallijn over Willow en Tara gaan continueren. Ik denk dat ze even het gegeven gebruiken om Willow op te stoke. Ik ben het met jullie eens dat het niet te lang meer moet duren.

Over Dawn en Buffy. Tja, het is maar hoe erg Dawn zich laat opstoken. Al eerder hebben ze laten weten dat Dawn Buffy erg gemakkelijk niet vertrouwd, maar of ze de zussen echt lijnrecht regenover elkaar zetten...hmm. Nou ja, van Mutant Enemy verwacht ik het wel. Hoop van niet natuurlijk. Tenzij het ook echt goedkomt.

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6846798
Volgens mij waren zowel 'Tara' als 'Moeder Summers' iets van de demon. Het is zo overduidelijk, Buffy moet alleen komen te staan, zodat zij zich niet optimaal kan verzetten.
pi_6847485
quote:
Op zondag 17 november 2002 12:34 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij waren zowel 'Tara' als 'Moeder Summers' iets van de demon. Het is zo overduidelijk, Buffy moet alleen komen te staan, zodat zij zich niet optimaal kan verzetten.
En dat vind ik het minst leuke wat in het 7e season kan komen. Been there, done that zeg maar..
* Neejoh wijst naar season 6 *
pi_6849418
quote:
Op zondag 17 november 2002 13:32 schreef Neejoh het volgende:

[..]

En dat vind ik het minst leuke wat in het 7e season kan komen. Been there, done that zeg maar..

Season 4 bedoel je
pi_6849879
quote:
Op zondag 17 november 2002 00:43 schreef Neejoh het volgende:

[..]

boring worden??? naja dat slaat ook nergens op. gebasseerd op niks. Als ze ergens weinig aandacht aan hebben besteed is de dood van Tara wel. Je hebt dr geeneens meer gezien nadat ze op de grond lag, geeneens begrafenis, geen jank jank onder elkaar in elke aflevering, gene geklaag van willow elke ep dat ze dr mist..

Enige wat is geweest is dat ze ff naar dr graf ging en das wel het minste wat ze konden doen. En dat duurde ook maar kort.

En ja nogal logisch dat ze tara erbij halen als manier om willow zelfmoord te laten plegen of te stoppen met magie.. is de enige van wie ze echt gehouden heeft en die is nog vermoord ook.

Beetje rare reactie van je, kijk als alles wat hierboven staat nou gebeurd was (elke ep geklaag voer dood van tara, heel gedoe eromheen etc etc) dan had je dat kunnen zeggen maar nu

pi_6849925
quote:
Op zondag 17 november 2002 13:32 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Eh.. en nog eens eh.. ik niet snap.. wie wou in s6 dan dat buffy alleen kwam te staan? enne uiteindelijke grote bedreiging was willow.. en dat heeft xander gestopt.. buffy heeft geeneens zoveel gedaan.
pi_6850499
quote:
Op zondag 17 november 2002 15:46 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Eh.. en nog eens eh.. ik niet snap.. wie wou in s6 dan dat buffy alleen kwam te staan? enne uiteindelijke grote bedreiging was willow.. en dat heeft xander gestopt.. buffy heeft geeneens zoveel gedaan.

Buffy heeft Dawn lichtelijk verwaarloosd, ze was nogal druk met bezig met Spike de hele tijd en de rest van de tijd was zo nogal einzelgängerig bezig, vooral in de eerste paar afleveringen van seizoen 6.

Ik hoop dat ze dit seizoen wél samenwerkt met de rest van de groep. Ik vond 7x07 een hartstikke goede aflevering, het was alleen jammer dat ze allemaal afgescheiden waren (okee, ik weet dat dit waarschijnlijk de bedoeling ook was van die 'First Evil').

And there was much rejoicing.
pi_6850665
quote:
Op zondag 17 november 2002 16:22 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Buffy heeft Dawn lichtelijk verwaarloosd, ze was nogal druk met bezig met Spike de hele tijd en de rest van de tijd was zo nogal einzelgängerig bezig, vooral in de eerste paar afleveringen van seizoen 6.

ja ze was dus wel alleen, maar dat is anders dan wanneer de big bad haar alleen WIL hebben om haar zo weerloos te maken (hoewel ik denk dat ze alleen sterker staat)

Ik hoop dat ze dit seizoen wél samenwerkt met de rest van de groep. Ik vond 7x07 een hartstikke goede aflevering, het was alleen jammer dat ze allemaal afgescheiden waren (okee, ik weet dat dit waarschijnlijk de bedoeling ook was van die 'First Evil').

pi_6850906
argh das ook zo klote he, zit je gewoeon bij een acteur te kijken in welke eps ie gespeeld heeft, kom je ook enorme spoiler tegen nou leuk dan
pi_6851166
ach ja deze afgrijselijke spoiler wordt weer ff goedgemaakt door het downloaden van angel 4x07 met 100kb/s
  zondag 17 november 2002 @ 18:52:03 #17
19681 Pleb
Je weet toch?
pi_6853279
Dat de Big Bad wil dat Buffy alleen komt te staan is ook in s2 en s4 al opgevoerd. Season 2 finale - Becoming II, in het eindgevecht
Angelus: "No weapons, no friends...if you take all that away, what's left?"
Buffy: "Me."

In season 4 probeerde Adam Buffy te isoleren (The Yoko Factor).

[url=http://www.scenez.nl/recensies/buisjunk.htm][b]"...Zelfs Billy Bob Thornton kan z'n cock niet in alle plotholes steken..."[/b][/url]
pi_6853927
WOW @ nieuwe angel

Begin is saai, beetje zoals de andere eps, zat gewoon beetje met draadje van adapter te spelen en half te kijken maar laatste 20 min is echt mooi en spannend. zeker het kijken waard.

zondag 17 november 2002 @ 20:28:58 #19
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_6855627
quote:
Op zondag 17 november 2002 19:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
WOW @ nieuwe angel

Begin is saai, beetje zoals de andere eps, zat gewoon beetje met draadje van adapter te spelen en half te kijken maar laatste 20 min is echt mooi en spannend. zeker het kijken waard.

mooi, hij is namelijk alweer ene tijdje binnen

dus ffkes kijken straks als ik tijd heb.

maandag 18 november 2002 @ 11:50:32 #20
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6863648
quote:
Op zondag 17 november 2002 17:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
ach ja deze afgrijselijke spoiler wordt weer ff goedgemaakt door het downloaden van angel 4x07 met 100kb/s
ik zit het nu op maar 6 kb/s te downen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6863671
quote:
Op maandag 18 november 2002 11:50 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik zit het nu op maar 6 kb/s te downen

Ik met 50 kB/s.
  maandag 18 november 2002 @ 12:11:20 #22
32686 G1Ace
pi_6863923
waar zit je het te downen?
inmiddels is die kazaa op pauze
August 1998- March 2018
pi_6864548
quote:
Op maandag 18 november 2002 12:11 schreef G1Ace het volgende:
waar zit je het te downen?
Moderators, kijk even een andere kant op.

Nieuwsgroepen.

maandag 18 november 2002 @ 13:16:46 #24
32686 G1Ace
pi_6864756
damn, daar kom ik nooit
[sub] volgens mij is dit niet iets waar ze echt op zullen letten, omdat het immers kopies betreft van een programma dat is opgenomen met een tuner card op de computer [/sub]
August 1998- March 2018
pi_6864812
quote:
Op maandag 18 november 2002 13:16 schreef G1Ace het volgende:
damn, daar kom ik nooit
[sub] volgens mij is dit niet iets waar ze echt op zullen letten, omdat het immers kopies betreft van een programma dat is opgenomen met een tuner card op de computer [/sub]
Moet je toch vaker heengaan, is hartstikke handig (mits je een goede nieuwsserver hebt).

Ik heb in andere topics van tv-series wel gezien dat ze liever niet hadden dat je erover praatte, maar goed: er loopt ook een topic over welke series jij downloadt, dus zo streng zijn ze ook weer niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')