abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 september 2015 @ 21:49:28 #51
138448 PeZu
Suspended animation
pi_156061700
quote:
6s.gif Op zondag 13 september 2015 21:41 schreef gereed het volgende:
Kennelijk vinden de z.g.n. tegenstanders Isa toch best interessant :) gezien de vele reacties van hen...grappig
precies niks meer dan omdat het grappig is... en als je je het dan gekickt in je active topic lijst ziet kijk je toch even in wat herpaderpa pose ze nu weer is vastgelegd gewoom om te lachen O+
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_156061827
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 21:49 schreef PeZu het volgende:

[..]

precies niks meer dan omdat het grappig is... en als je je het dan gekickt in je active topic lijst ziet kijk je toch even in wat herpaderpa pose ze nu weer is vastgelegd gewoom om te lachen O+
Ja, dan moet je zeker even kijken, niks opkroppen of verdringen _O_ _O-
  zondag 13 september 2015 @ 21:52:49 #53
138448 PeZu
Suspended animation
pi_156061882
quote:
6s.gif Op zondag 13 september 2015 21:51 schreef gereed het volgende:

[..]

Ja, dan moet je zeker even kijken, niks opkroppen of verdringen _O_ _O-
niet altijd vaak is het ook treurig hoor en dan post je niks..
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zondag 13 september 2015 @ 21:59:17 #54
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_156062297
Ik vind het juist grappig, of eigenlijk een beetje eng, dat iemand spreekt over tegenstanders en dus ook over voorstanders. En dat over een vrouw in een geregisseerd programma. Niets is wat het lijkt, neem het toch niet zo serieus ;)
Utopia!
pi_156070915
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:59 schreef Haropro het volgende:
Ik vind het juist grappig, of eigenlijk een beetje eng, dat iemand spreekt over tegenstanders en dus ook over voorstanders. En dat over een vrouw in een geregisseerd programma. Niets is wat het lijkt, neem het toch niet zo serieus ;)
Ik vond Isa altijd wel leuk. Genoot van haar zang.Ik heb me zeker geërgerd aan haar drankgebruik, gezeur met Gio enz. Verder vond ik het een leuke meid.

Mensen mogen haar lelijk vinden en haar zang slecht. Dikke prima jouw mening, ze mogen haar huidige beslissingen arrogant vinden (ik weet het niet,volg haar niet).

Maar arrogant tijdens Utopia was ze naar mijn mening niet. Ze gunde anderen wel degelijk hun succes.
Ze heeft uiteindelijk een omslagpunt gehad waar ze meer van zich af ging bijten en wat minder sympathiek overkwam. Maar zelfs toen was ze nog een engeltje naast de rest :)

Ik persoonlijk neem het verder niet zo serieus maar ben altijd (een beetje te)breedsprakig, om misverstanden te voorkomen :+
pi_156073121
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:59 schreef Haropro het volgende:
Ik vind het juist grappig, of eigenlijk een beetje eng, dat iemand spreekt over tegenstanders en dus ook over voorstanders. En dat over een vrouw in een geregisseerd programma. Niets is wat het lijkt, neem het toch niet zo serieus ;)
Waarom eng? slaat nergens op. Tuurlijk is het een geregisseerd programma, maar er worden topics vol geschreven over Utopia, dus niks raars of vreemds.
Maar afbranden enkel om het afbranden, steeds weer, dan kun je je afvragen wie je serieus moet nemen...dan gaat het komisch worden.
  maandag 14 september 2015 @ 11:18:23 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156073208
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 11:14 schreef gereed het volgende:

Waarom eng? slaat nergens op. Tuurlijk is het een geregisseerd programma, maar er worden topics vol geschreven over Utopia, dus niks raars of vreemds.

Eng vindt ze dus het feit dat mensen serieus in voor- en tegenstanders praten. Dan neem je het -ook naar mijn mening- veel en veel te serieus.
quote:
Maar afbranden enkel om het afbranden, steeds weer, dan kun je je afvragen wie je serieus moet nemen...dan gaat het komisch worden.
Juist! En dat is de instelling die je moet hebben. Erom lachen. Om die tuttenbellen-Libelle-look, om de knulligheid waarmee haar pad naar de top is geplaveid en om de blinde verwachting her en der dat die top daadwerkelijk bereikt wordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156073288
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 11:18 schreef Copycat het volgende:
Eng vindt ze dus het feit dat mensen serieus in voor- en tegenstanders praten. Dan neem je het -ook naar mijn mening- veel en veel te serieus.
Hoe wou je het anders noemen?
pi_156073319
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 11:18 schreef Copycat het volgende:
Juist! En dat is de instelling die je moet hebben. Erom lachen. Om die tuttenbellen-Libelle-look, om de knulligheid waarmee haar pad naar de top is geplaveid en om de blinde verwachting her en der dat die top daadwerkelijk bereikt wordt.
Je kunt de mensen ook de vrijheid geven om dit anders te zien.
  maandag 14 september 2015 @ 11:25:30 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156073384
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 11:21 schreef gereed het volgende:

Hoe wou je het anders noemen?
Voor- en tegenstanders klinkt nogal alsof het een heuse kwestie is. Het is een ex-deelneemster aan een RLS. Het zijn gewoon fans en geen fans.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 september 2015 @ 11:25:57 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156073391
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 11:23 schreef gereed het volgende:

Je kunt de mensen ook de vrijheid geven om dit anders te zien.
Die hoef ik niemand te geven hoor, die heb je sowieso.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156073448
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eng vindt ze dus het feit dat mensen serieus in voor- en tegenstanders praten. Dan neem je het -ook naar mijn mening- veel en veel te serieus.

[..]

Juist! En dat is de instelling die je moet hebben. Erom lachen. Om die tuttenbellen-Libelle-look, om de knulligheid waarmee haar pad naar de top is geplaveid en om de blinde verwachting her en der dat die top daadwerkelijk bereikt wordt.
Ik denk dat Utopia volgen en schrijven in de Cos over de utopianen naast vermaak en tijdsverdrijf, wel degelijk in meer of mindere mate serieus is. Anders worden er geen cossen vol geschreven met meningsverschillen over en voorkeuren voor bepaalde utopianen. :)
pi_156073463
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 11:25 schreef Copycat het volgende:
Het zijn gewoon fans en geen fans.
Fan= voor
Geen Fan=Tegen
Maar klaar, anders krijgen we miere geneuk :)
pi_156073523
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 11:28 schreef gereed het volgende:

[..]

Fan= voor
Geen Fan=Tegen
Maar klaar, anders krijgen we miere geneuk :)
Nou als ik geen fan ben van iemand hoef ik niet automatisch tegen die persoon te zijn toch ;)
  maandag 14 september 2015 @ 11:31:27 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156073527
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:28 schreef Is_it_Heaven het volgende:

Ik denk dat Utopia volgen en schrijven in de Cos over de utopianen naast vermaak en tijdsverdrijf, wel degelijk in meer of mindere mate serieus is. Anders worden er geen cossen vol geschreven met meningsverschillen over en voorkeuren voor bepaalde utopianen. :)
Oh, ik denk dat het voor een aardig aantal COSsers inderdaad serious business is. Maar of het dat ook echt is, of dat dat meer een voortvloeisel uit iets anders is, vraag ik me af.

Ik kan het iig allemaal niet zo serieus nemen, zo ook Isabella en haar carrière niet. Maar dat neemt niet weg dat ik dit topic wel aanklik, elke keer als het naar boven drijft in mijn PoHi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 september 2015 @ 11:31:51 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156073540
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:31 schreef Is_it_Heaven het volgende:

Nou als ik geen fan ben van iemand hoef ik niet automatisch tegen die persoon te zijn toch ;)
Juist.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156073576
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:31 schreef Is_it_Heaven het volgende:

[..]

Nou als ik geen fan ben van iemand hoef ik niet automatisch tegen die persoon te zijn toch ;)
Nee, zeker niet, daar heb je gelijk in. Het ging ook meer om voorgaande reacties hiervoor.
pi_156073624
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 11:33 schreef gereed het volgende:

[..]

Nee, zeker niet, daar heb je gelijk in. Het ging ook meer om voorgaande reacties hiervoor.
Dat wist ik ;)
pi_156073871
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, ik denk dat het voor een aardig aantal COSsers inderdaad serious business is. Maar of het dat ook echt is, of dat dat meer een voortvloeisel uit iets anders is, vraag ik me af.

Ik kan het iig allemaal niet zo serieus nemen, zo ook Isabella en haar carrière niet. Maar dat neemt niet weg dat ik dit topic wel aanklik, elke keer als het naar boven drijft in mijn PoHi.
Ik kom ook regelmatig even kijken. Vind het, mede door de discussies, een leuk topic om te volgen :P
pi_156080848
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, ik denk dat het voor een aardig aantal COSsers inderdaad serious business is. Maar of het dat ook echt is, of dat dat meer een voortvloeisel uit iets anders is, vraag ik me af.

Ik kan het iig allemaal niet zo serieus nemen, zo ook Isabella en haar carrière niet. Maar dat neemt niet weg dat ik dit topic wel aanklik, elke keer als het naar boven drijft in mijn PoHi.
ja ellke keer als er wat over isabella te melden is ben jij er bij he, dan kun je er gewoon op wachten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_156080893
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

ja ellke keer als er wat over isabella te melden is ben jij er bij he, dan kun je er gewoon op wachten, je wil maar wat graag je anti mening over isabella ventileren
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  maandag 14 september 2015 @ 16:08:03 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156080909
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:

ja ellke keer als er wat over isabella te melden is ben jij er bij he, dan kun je er gewoon op wachten
Niet altijd, wel vaak!
Blijft vermakelijk. Dat geef ik haar dan wel na.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156080915
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef ikmoetdrieten het volgende: copycat

[..]

A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  maandag 14 september 2015 @ 16:08:29 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156080921
Ik bedoel maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156080968
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ik bedoel maar.
ja ik bedoel het ook
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')