wanneer men abortus pleegd is dit volgens ernstigge gelovige ook moord. Nou zat ik me af te vragen of masturberen dan ook moord is?? Je spuit tenslotte een miljoen "potentiele" kinderen de vernieling in.
Ik vind het zelf geen moord, maar wil ff een leuke discussie oproepen. Filosofeer maar lekker raak!!
Ofzoiets....
quote:evengoed vermoord je bij elke rukpartij dan minstens 1 potentieel kind
Op zaterdag 16 november 2002 14:59 schreef D-Devil het volgende:
Al doe je het in een vrouw, dan is het toch ook moord.... er overleeft er maar 1 als het goed gaat.
Er sterven iedere dag trouwens duizenden cellen af en er komen er evenveel bij.
quote:Maar als je zaad niet leeft kan het toch ook niet zwemmen!! Toch?? Het is wel simpel leven (1 cellige organisme) maar toch.
Op zaterdag 16 november 2002 15:00 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij is die discussie al regelmatig gevoerd hier. En het kwam er uiteindelijk op neer dat die zaadcellen nog helemaal geen leven hebben, en het dus geen moord is.Ofzoiets....
quote:NEWSFLASH!!
Op zaterdag 16 november 2002 15:01 schreef DaMSWer het volgende:
en vrouwen mastuberen niet volgens jou stelling![]()
Vrouwen produceren geen sperma
quote:Niet altijd hoor..
Op zaterdag 16 november 2002 14:58 schreef Gertsan het volgende:
Denk even met me mee: Stel dat je het in een vrouw "deponeerd" dan komt er een kindje uit.
quote:Jawel hoor, maar die spuiten er toch geen zaad uit, maar over vrouwen gesproken wanneer deze ongesteld zijn hebben ze ook een potentieel kind vermoord. Want dan wordt de eicel afgestoten omdat deze niet bevrucht is.
Op zaterdag 16 november 2002 15:01 schreef DaMSWer het volgende:
en vrouwen mastuberen niet volgens jou stelling![]()
En sterrilisatie + casteratie is dan trouwens ook: MASSA MOORD!!
quote:En de pil dus ook..
Op zaterdag 16 november 2002 15:05 schreef Gertsan het volgende:[..]
Jawel hoor, maar die spuiten er toch geen zaad uit, maar over vrouwen gesproken wanneer deze ongesteld zijn hebben ze ook een potentieel kind vermoord. Want dan wordt de eicel afgestoten omdat deze niet bevrucht is.
En sterrilisatie + casteratie is dan trouwens ook: MASSA MOORD!!
quote:Masturbatie en eisprong staan niet in relatie met elkaar~!!!
Op zaterdag 16 november 2002 15:03 schreef keeper het volgende:
En vrouwen die menstrueren dan? Daar gaat ook een eitje, dus een potentieel leven verloren..
Enig verstand van de vrouwelijke anatomie? Schijnbaar niet!
Dus de twee losse componenten vormen geen menselijk leven en als je één der componenten "doodmaakt" voor het bij het andere component is geweest is er dus geen sprake van menselijk leven en dus geen moord.
quote:Noteerd.. maar topic had dan beter kunnen vermelden dat het hier alleen om mannen ging eh
Op zaterdag 16 november 2002 15:03 schreef Vampier het volgende:
NEWSFLASH!!Vrouwen produceren geen sperma
quote:Nope. bij de pil vind GEEN Ei-sprong plaats (volgens mij). Door hormone wordt deze "Uitgesteld" deze eitjes blijven bewaard tot dat ze stopt met de pil.
Op zaterdag 16 november 2002 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En de pil dus ook..
quote:Nee je meent het
Op zaterdag 16 november 2002 15:07 schreef Gertsan het volgende:
Masturbatie en eisprong staan niet in relatie met elkaar~!!!
quote:Enig verstand van hoe beebies gemaakt worden?
Enig verstand van de vrouwelijke anatomie?Schijnbaar niet!
quote:Bullshit..
Op zaterdag 16 november 2002 15:08 schreef Gertsan het volgende:[..]
Nope. bij de pil vind GEEN Ei-sprong plaats (volgens mij). Door hormone wordt deze "Uitgesteld" deze eitjes blijven bewaard tot dat ze stopt met de pil.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 16-11-2002 15:10]
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:08 schreef keeper het volgende:
Een vorm van menselijk leven is er natuurlijk pas als de spermatoïde en het eitje elkaar gevonden hebben.Dus de twee losse componenten vormen geen menselijk leven en als je één der componenten "doodmaakt" voor het bij het andere component is geweest is er dus geen sprake van menselijk leven en dus geen moord.
Had ik al ooit vermeld dat abortus daarom wel moord is trouwens???
elke dag maakt een man al miljoenen zaadcellen aan (dus ook de paus)
die worden als er niks mee gebeurt weer terug aan het lichaam gegeven
mocht het zo zijn dat zaad verspilling moord is dan is de paus de grootste moordenaar
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:10 schreef Leutje het volgende:
men neme de paus
nooit geen sex en nooit masturberen (yeah right)elke dag maakt een man al miljoenen zaadcellen aan (dus ook de paus)
mocht het zo zijn dat zaad verspilling moord is dan is de paus de grootste moordenaar
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 15:10 schreef Leutje het volgende:
men neme de paus
nooit geen sex en nooit masturberen (yeah right)elke dag maakt een man al miljoenen zaadcellen aan (dus ook de paus)
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 16-11-2002 15:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |