DIt samen met de eerste spotprent in de OP.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Deze non discussie is wel op zijn retour, ik houdt het dus op 19
[ afbeelding ]
Je kan beter voor standje 69 gaan. Dat is bevredigender.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:34 schreef Red_85 het volgende:
Ok ok ok, het is september en we hebben al topic 5 van seizoen 2015. Ik ga voor een reeks van 69 deze keer.
Niet het meest eervolle standje om mee betrapt te worden op het bureau op het werk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan beter voor standje 69 gaan. Dat is bevredigender.
Argumentum ad populum a.k.a:quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:15 schreef DrDentz het volgende:
10,000,000 Zwarte Pieten Fans Can't Be Wrong
Oeh. Lavenderrquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
83% van de mensen in Nederland zijn racisten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:31 schreef Scorpie het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)-zwarte-piet-negeren
Mjah, in dat geval.. Zullen we?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, 17% is racist want die veroordelen Piet vanwege zijn huidskleur.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
83% van de mensen in Nederland zijn racisten.
Dat weten we niet heh! 16% kan het ook geen ruk interesseren.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:45 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nee, 17% is racist want die veroordelen Piet vanwege zijn huidskleur.
dat is een fabeltje, mooi voorbeeld dusquote:Op woensdag 2 september 2015 08:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Argumentum ad populum a.k.a:
"I'm going to jump off this cliff, 10.000 lemmings can't be wrong."
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat weten we niet heh! 16% kan het ook geen ruk interesseren.
Lees de wiki zou ik zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
dat is een fabeltje, mooi voorbeeld dus
*kuch* Rusland *kuch*quote:
niet nodigquote:
Het is een domme vergelijking want ZP is niet feitelijk racistisch. Je kan het wel zo vinden. Maar 83% vindt dat blijkbaar niet.quote:
en dan iets noemen dat feitelijk ook niet juist isquote:Op woensdag 2 september 2015 10:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is een domme vergelijking want ZP is niet feitelijk racistisch. Je kan het wel zo vinden. Maar 83% vindt dat blijkbaar niet.
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over het feit dat het aantal mensen wat ergens in gelooft / van overtuigd is nooit een argument voor het waarheidsgehalte van de stelling kan zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is een domme vergelijking want ZP is niet feitelijk racistisch. Je kan het wel zo vinden. Maar 83% vindt dat blijkbaar niet.
waarom haal je dan een niet kloppend voorbeeld aan ipv iets te zoeken dat wel klopt?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over het feit dat het aantal mensen wat ergens in gelooft / van overtuigd is nooit een argument voor het waarheidsgehalte van de stelling kan zijn.
Er zat een link bij maar die wou je niet lezen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
waarom haal je dan een niet kloppend voorbeeld aan ipv iets te zoeken dat wel klopt?
Godverdomme, wat een domme 'cartoon'.quote:
Niemand zegt ook dat het de waarheid is. Enkel dat ze ZP niet racistisch vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over het feit dat het aantal mensen wat ergens in gelooft / van overtuigd is nooit een argument voor het waarheidsgehalte van de stelling kan zijn.
Irrelevant of 83% dat vindt. 40 jaar geleden vond datzelfde percentage homoseksualiteit ook een ziekte.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens mij snap jij het nietquote:Op woensdag 2 september 2015 10:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er zat een link bij maar die wou je niet lezen.
En inderdaad, lemmings springen niet en masse van de rotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |