Ik geef inderdaad geen FUCK om Henao, net als Sky doet met de Vuelta.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:04 schreef wimderon het volgende:
Iets om Henao, de op drie na sterkste man van Sky, geven
Ach, morgen rustdag en in de elfde etappe alleen Craddock die wat zal kunnen doen. Kun je net zo goed dit doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:05 schreef showtimer het volgende:
Giant gaat het nu gewoon doortrekken tot de streep.![]()
Poppeltjes zitten ook al klaar.
Klopt, maar laat je Dumoulin op het eind dan ook een tijdritje van 10 kilometer doen om alles samen te houden?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, morgen rustdag en in de elfde etappe alleen Craddock die wat zal kunnen doen. Kun je net zo goed dit doen.
Om dan alsnog 8e te wordenquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef showtimer het volgende:
Movistar gaat toch niet serieus voor Rojas rijden?
Misschien willen ze op het klimmetje wat proberen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef showtimer het volgende:
Movistar gaat toch niet serieus voor Rojas rijden?
Luchtvochtigheid is hoog.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik deed een poging tot het maken van algebra maar ik zweet haast weg.
Dan maar naar de Vuelta kijken.
Ken je die van de vader van Voeckler die uit varen ging?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
Wuyts laat net de naam Karstens vallen, dan kan ik maar een ding horen:
Gerben Karstens, dat was me toch een vent zeg! Die demareerde dan vol vanuit het vetrek, verstopte zich vervolgens achter een boompje en sloot dan achter weer aan in het peloton. En het peloton de hele dag maar rijden! Haha!
Walgelijk. #teamantiherbert
Wel de anekdote over David Millar, de heuse wereldreiziger.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je die van de vader van Voeckler die uit varen ging?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, ik denk niet dat Terpstra het gaat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |