Ik had het al gehoord ja dat dat meerdere was overkomen. Bizar toch, leeftijd staat op het formulier zelf.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:51 schreef Norma_Jeane het volgende:
Je bent zo te zien niet de enige die zulke rare fratsen met de fiscus heeft. Ik vermoed dat het minder zeldzaam is dan ze doen voorkomen.
Fiscus biedt 9-jarige excuses aan vanwege blunder
Nee, ik krijg gewoon de gegevens en dan bij 'status van het voertuig' Geëxporteerd: Jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Als je op de site van het RDW je kenteken ingeeft, wat krijg je dan voor melding?
Je zou net als ik deze melding moeten krijgen:
Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 63TGBJ.
Mijn (vorige) auto is ook geëxporteerd en daarna heb ik hem laten uitschrijven.
Aha, ja voor de mijne is het al langer dan 2 jaar geledenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:45 schreef snakelady het volgende:
Nee, ik krijg gewoon de gegevens en dan bij 'status van het voertuig' Geëxporteerd: Ja
Er staat ook bij.
''Als een voertuig is geëxporteerd, zijn de gegevens hiervan nog twee jaar te raadplegen vanaf de exportdatum. De gegevens van een geëxporteerd voertuig worden door de RDW niet meer bijgewerkt.''
Echt zot dat je nog aangeslagen wordt voor motorrijtuigenbelasting terwijl het voertuig ook op de site van de RDW als geëxporteerd vermeld staatquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik krijg gewoon de gegevens en dan bij 'status van het voertuig' Geëxporteerd: Ja
Er staat ook bij.
''Als een voertuig is geëxporteerd, zijn de gegevens hiervan nog twee jaar te raadplegen vanaf de exportdatum. De gegevens van een geëxporteerd voertuig worden door de RDW niet meer bijgewerkt.''
Gefeliciteerd, nu maar nu maar hopen dat het inderdaad klaar is.quote:Op maandag 23 november 2015 19:56 schreef snakelady het volgende:
Vandaag eindelijk mijn gelijk gehaald, ik krijg zelfs 20 euro terug.
De gemaakte kosten zullen ondertussen wel hoger zijn dan ¤20,- denk ik?quote:Op maandag 23 november 2015 19:56 schreef snakelady het volgende:
Vandaag eindelijk mijn gelijk gehaald, ik krijg zelfs 20 euro terug.
Inderdaad, en we zijn ook nog bezig met de kinderbijslag.quote:Op maandag 23 november 2015 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu maar nu maar hopen dat het inderdaad klaar is.
Onderhand wel ja. Maar ik ben blij dat het opgelost is.quote:Op maandag 23 november 2015 20:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
De gemaakte kosten zullen ondertussen wel hoger zijn dan ¤20,- denk ik?
Typisch de Belastingdienst (c.q. Nederlandse overheid)quote:Op maandag 23 november 2015 20:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Onderhand wel ja. Maar ik ben blij dat het opgelost is.
Grappig is overigens dat ze in de brief aangeven dat mijn bezwaar te laat is ingediend (was het tweede bezwaar) en dat ze het daarom afwijzen maar dat ik de naheffing toch niet hoef te betalen en 20 euro terug krijg gestort.
Ze willen mij dus geen gelijk geven maar ze weten wel dat ik gelijk heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |