Ik weet natuurlijk niet welke Ikea-matras TS heeft, maar die van ons kan niet op 4 manieren gedraaid worden, de onderkant kan niet als bovenkant dienen. (We draaien de matras af en toe wel om, dus voeteneind wordt hoofdeind en vice versa).quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:09 schreef Deshain het volgende:
Hoe vaak draai je je matras? Als je genoeg keert in alle vier de posities blijft je matras goed en hoef je hem pas na 10 jaar weg te gooien (op basis van hygiëne). Laat je hem altijd hetzelfde liggen ben je veel eerder klaar met dat ding.
Dat kan natuurlijk, gaat wel tenkoste van de levensduur van je matras.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet welke Ikea-matras TS heeft, maar die van ons kan niet op 4 manieren gedraaid worden, de onderkant kan niet als bovenkant dienen. (We draaien de matras af en toe wel om, dus voeteneind wordt hoofdeind en vice versa).
mline matrassen kan je niet draaien.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:09 schreef Deshain het volgende:
Hoe vaak draai je je matras? Als je genoeg keert in alle vier de posities blijft je matras goed en hoef je hem pas na 10 jaar weg te gooien (op basis van hygiëne). Laat je hem altijd hetzelfde liggen ben je veel eerder klaar met dat ding.
Dat hangt dus enorm van je matras af. Die dingen hebben in de duurdere klasse allerlei wazige comfortzones e.d. waardoor je je matras juist niet moet omdraaien. Kijk maar eens in bijv. de auping winkel naar die matrasdoorsnedes.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:09 schreef Deshain het volgende:
Nee, ik ben meerdere malen bij een slaapwinkel geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dus je bestelt toch maar meteen een matras via internet (vanwege een gratis kussen?)
![]()
Slaap lekker![]()
Hoi,quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:38 schreef 22 het volgende:
Bedankt allemaal voor de tips en ervaringen.
Ik heb de m-line 6 besteld en kreeg het gekke kussen er gratis bij.
Vandaag is het matras geleverd, dus als ik er een paar weken op geslapen heb, zal ik mijn ervaringen ook posten.
Ik mag 100 dagen proefslapen en kan eenmalig omruilen voor een andere variant.
Omdat ik veel op mijn buik slaap heb ik voor de m-line 6 gekozen.
Ik heb het matras inmiddels alweer 2 jaar.quote:Op zondag 11 maart 2018 10:04 schreef Karel11 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik sta op het punt ook de m-line 6 te kopen. Hoe bevalt het matras jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |