ja ik was 00:01 met mn bestelling.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps system beta code gekregen, enige verschil dat ik zie is dat je verschillende notificaties aan en uit kunt zetten en volgens mij zijn de iconen iets groter geworden. Ook is er een 'live from playstation' knop toegevoegd die ik toch nooit ga gebruiken en vooraan mn lijst staat
Live from Playstation staat er bij mij al tussen!? Ik heb firmware 2.57 meen ik uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps system beta code gekregen, enige verschil dat ik zie is dat je verschillende notificaties aan en uit kunt zetten en volgens mij zijn de iconen iets groter geworden. Ook is er een 'live from playstation' knop toegevoegd die ik toch nooit ga gebruiken en vooraan mn lijst staat
ow, misschien keek ik er al automatisch overheenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Live from Playstation staat er bij mij al tussen!? Ik heb firmware 2.57 meen ik uit mijn hoofd.
Of ik ben in de war, kan ook...
ik snap daar echt de lol niet van..quote:Op woensdag 2 september 2015 16:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ustream met gekke Amerikanen midden in de nacht is toch wel bazig hoor, met de laptop op schoot, terwijl je aan het browsen bent.
Tjah, voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ow, misschien keek ik er al automatisch overheen
[..]
ik snap daar echt de lol niet van..
Ik heb er een paar die grappig zijn en meerdere keren per week streamen.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Live from Playstation was in het begin nog wel leuk met al die gekke streamers.
Maar die zijn er nu amper nog.
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, had men maar voor Armello moeten stemmen ipv Grow Home...
Hopelijk verlagen ze de prijs snel naar 199 voor dat premium pack. Dan ben ik erbijquote:Op woensdag 2 september 2015 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, PS4-topic, niet beginnen over Wii U. Was ik even vergeten jongens.
Lol heb je ze gespeeld? Grow Home en STFU zijn cool hoor.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:43 schreef Drankster het volgende:
man man man wat een poep games deze maand bij PS+. Ik ben liefhebber van indies maar dit is gewoon crap.
ga jij nou maar diablo metm e spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |