Jokken is oké als je denkt dat je moreel gelijk hebt. Dan mag je over lijken gaan om te bewijzen dat de ander een smerige, vuile racist is. De ander moet maar bewijzen dat hij dat niet is en als dat niet lukt dan mag diegene boeten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:16 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker opnieuw beginnen? Grappig, een paar posts geleden maak je nog iemand uit voor leugenaar, en nu sta je zelf alweer te jokkebrokken
Hoe vaak moet og op je eigen leugens gewezen worden?
Als je vindt dat Nederland te sociaal is, zoals jij aangeeft dan lijkt het me een logische conclusie dat je stemt op de voornaamste partij die daar heel erg hard wat aan wil veranderen, de PVV.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ook heel inhoudelijk, iets met vooroordelen?
Niet door zo'n trol als jouw persoontje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:16 schreef IntensiveGary het volgende:
Hoe vaak moet og op je eigen leugens gewezen worden?
En daar het andere stokpaardje; iemand beschuldigen van iets dat jou verschrikkelijk lijkt (PVV-lidmaatschap in dit geval), niet het antwoord afwachten, maar gewoon de persoon veroordelen op de door jouzelf gebrachte verdachtmaking. Auteursrecht van die streek ligt overigens ook bij Bluesdude. Die doet al 27864 ZP-topics hetzelfde, afgewisseld met cijfertjes jokken....quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als je vindt dat Nederland te sociaal is, zoals jij aangeeft dan lijkt het me een logische conclusie dat je stemt op de voornaamste partij die daar heel erg hard wat aan wil veranderen, de PVV.
Uiteraard kan het zo zijn dat je helemaal niet stemt of juist stemt op een partij die niet aansluit bij wat je eigenlijk vindt.
En? Je doet alsof dit een probleem is?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:21 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En daar het andere stokpaardje; iemand beschuldigen van iets dat jou verschrikkelijk lijkt (PVV-lidmaatschap in dit geval), niet het antwoord afwachten, maar gewoon de persoon veroordelen op de door jouzelf gebrachte verdachtmaking.
modje ..... geef die trol eenwaarschuwing ..... hij ontwricht het topic... weer mij persoonlijk aanvallenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:21 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En daar het andere stokpaardje; iemand beschuldigen van iets dat jou verschrikkelijk lijkt (PVV-lidmaatschap in dit geval), niet het antwoord afwachten, maar gewoon de persoon veroordelen op de door jouzelf gebrachte verdachtmaking. Auteursrecht van die streek ligt overigens ook bij Bluesdude. Die doet al 27864 ZP-topics hetzelfde, afgewisseld met cijfertjes jokken....
Jij bent hier de trol. Jij bent al minstens vijf keer door mij met je eigen cijfers om je oren geslagen en dan ben je heel even stil om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Met jou heeft redeneren geen zin. Dan bljft belachelijk maken over.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet door zo'n trol als jouw persoontje.
Zoals vaak val je mij persoonlijk aan. Met inhoudelijke argumenten komen is te moeilijk voor je.
Dan moet je even goed nadenken en je agressie opzij zetten.
Terwijl je ook het dieper nadenken kan vermijden door te vragen: over welke onderzoeken heb je het .
Maar ja... dat vraagt weer een beginstukje van nadenken.... en da ken je nie.
Bedankt...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:21 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En daar het andere stokpaardje; iemand beschuldigen van iets dat jou verschrikkelijk lijkt (PVV-lidmaatschap in dit geval), niet het antwoord afwachten, maar gewoon de persoon veroordelen op de door jouzelf gebrachte verdachtmaking.
Het gaat te ver om die discussie weer helemaal naar voren te halen, daar die al een keer of tachtig gevoerd is. Ga de draadjes van de laatste twee jaar maar even door, daar komt het regelmatig voor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
Waar wordt precies over gelogen?
Volgens de polls was toch 10% van Nederland een voorstander van kleurenpieten? Dat is 10% van 16 miljoen en is dus 1,6 miljoen.
Ik heb verder geen idee hoe betrouwbaar die poll is trouwens maar volgens IntensiveGary dus totaal niet?
Ok..quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Het gaat te ver om die discussie weer helemaal naar voren te halen, daar die al een keer of tachtig evoerd is. Ga de draadjes van de laatste twee jaar maar even door, daar komt het regelmatig voor.
Waar het op neerkomt: er is in A'dam een onderzoek geweest waarin werd gevraagd (aan mensen uit diverse windstreken) of ZP een probleem was. een minimaal deel van de mensen had er een probleem mee. Okee. point taken. Vervolgens werd er gevraagd of men zich kon voorstellen dat dat er anderen een probleem met ZP hadden. Daar werd door een groter deel positief op geantwoord.
Bluesdude is niet zo goed in het interpreteren van onderzoeksgegevens en loopt sinds dat rapport te verkondigen dat her honderdduizenden mensen in NL zwarte piet niet lusten. Na hem etteliijke keren de boel te hebben voorgerekend wordt het een beetje vermoeiend en begint 'ie een beetje de Gario van Fok! te worden...
En die drie scenario's zijn een ramp voor dit land? Ik vind het wel best eigenlijkquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:31 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Is onze koningin nu ook een racist?
De anti zwarte-piet demonstranten (in hoeverre ze echt anti Zwarte Piet zijn, want vaak komt er ook nog eens gratis Palestina propaganda bij kijken) moeten gewoon beseffen dat ze Zwarte Piet er nooir uit zullen krijgen, want ...
1) Haal je Zwarte Piet weg uit de Intochten, zijn er heel veel mensen die een alternatieve intocht gaan organiseren.
2) Mocht er ooit bij een Landelijke intocht de zwarte piet verdwijnen, zullen veel ouders gewoon een DVD van een andere intocht opzetten met wel Zwarte Pieten op de Pakjesboot.
3) Tijdens Pakjesavond zullen er altijd familieleden of buren zijn, die gewoon als Zwarte Piet de kadootjes komen uitdelen.
Iemand vals beschuldigen en vervolgens op die valse beschuldiging afrekenen vind ik wat onfris, ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En? Je doet alsof dit een probleem is?
Sorry man, maar over honderd jaar zullen onze kleinkinderen zich verbazen als ze in een aflevering van "andere tijden" terug zien hoe hun voorouders met blackface rondliepen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:31 schreef Oliver23 het volgende:
[De anti zwarte-piet demonstranten (in hoeverre ze echt anti Zwarte Piet zijn, want vaak komt er ook nog eens gratis Palestina propaganda bij kijken) moeten gewoon beseffen dat ze Zwarte Piet er nooir uit zullen krijgen, want ...
Dit is exact wat de huidige situatie is en die is volgens mij helemaal prima.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:31 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
1) Haal je Zwarte Piet weg uit de Intochten, zijn er heel veel mensen die een alternatieve intocht gaan organiseren.
2) Mocht er ooit bij een Landelijke intocht de zwarte piet verdwijnen, zullen veel ouders gewoon een DVD van een andere intocht opzetten met wel Zwarte Pieten op de Pakjesboot.
3) Tijdens Pakjesavond zullen er altijd familieleden of buren zijn, die gewoon als Zwarte Piet de kadootjes komen uitdelen.
Ok.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:34 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Iemand vals beschuldigen en vervolgens op die valse beschuldiging afrekenen vind ik wat onfris, ja.
Over 100 jaar zullen onze kleinkinderen zich verbazen dat slechts 3% van de Nederlandse bevolking een Kinderfeest verpest voor de andere 97%.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sorry man, maar over honderd jaar zullen onze kleinkinderen zich verbazen als ze in een aflevering van "andere tijden" terug zien hoe hun voorouders met blackface rondliepen.
Zoals gezegd, duik in de topics. Ik heb geen zin om wéér die boel te gaan uitspitten en voorrekenen... uit m'n hoofd kwam het op minder dan duizend mensen die het echt niet tof vonden en een veelvoud daarvan had er zelf geen last van, maar kon zich inleven in de gedachte dat iemand anders er weleens last van zou kunnen hebben...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok..
Het zijn er dus volgens jou niet honderduizenden maar hoeveel precies?
Een kinderfeest verpesten? Hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:37 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Over 100 jaar zullen onze kleinkinderen zich verbazen dat slechts 3% van de Nederlandse bevolking een Kinderfeest verpest voor de andere 97%.
Een Eenvandaag-onderzoek laat andere cijfers zien: http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zoals gezegd, duik in de topics. Ik heb geen zin om wéér die boel te gaan uitspitten en voorrekenen... uit m'n hoofd kwam het op minder dan duizend mensen die het echt niet tof vonden en een veelvoud daarvan had er zelf geen last van, maar kon zich inleven in de gedachte dat iemand anders er weleens last van zou kunnen hebben...
exacte cijfers weet ik echter niet meer...
Ok.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zoals gezegd, duik in de topics. Ik heb geen zin om wéér die boel te gaan uitspitten en voorrekenen... uit m'n hoofd kwam het op minder dan duizend mensen die het echt niet tof vonden en een veelvoud daarvan had er zelf geen last van, maar kon zich inleven in de gedachte dat iemand anders er weleens last van zou kunnen hebben...
exacte cijfers weet ik echter niet meer...
Ja, het doel heiligt de middelen? Zo herken je de ware activist...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok.
Nou stuur een ingezonden brief naar de Telegraaf om je ongenoegen te uiten, zou ik zeggen.
Succes ermee.
Nee hoor. Kids don't give a fuck. Zolang er nog maar een mooi verhaal is over een guy die dan niet met een bonte stoet pieten ze cadeautjes brengt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:37 schreef Oliver23 het volgende:
Over 100 jaar zullen onze kleinkinderen zich verbazen dat slechts 3% van de Nederlandse bevolking een Kinderfeest verpest voor de andere 97%.
Lezen is heel moeilijk.. Niet volgens mij, maar volgens dat onderzoek.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok.
Er zijn dus minder dan 1000 mensen die het niet tof vinden volgens jou. Opmerkelijk.
Persoonlijk lijkt me dat een heel erg laag aantal, maar goed ik heb het niet onderzocht en heb daar ook geen zin in.
Um, nee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ja, het doel heiligt de middelen? Zo herken je de ware activist...
Iemand is het niet met je eens en is dus meteen PVV-adept, zoals whatever, of Telegraaflezer (zoals ik). Goed bezig.
Ok, dus bluesdude loog eerst wel maar nu niet meer?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Lezen is heel moeilijk.. Niet volgens mij, maar volgens dat onderzoek.
Inmiddels zijn er ook wat andere onderzoeken waarbij er wat meer tegenstanders zijn. Da's ook niet gek, gezien de heisa
Dat is een iets recenter onderzoek. Percentages liggen daar iets oger en dat is ook niet zo vreemd, gezien de ophefquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Een Eenvandaag-onderzoek laat andere cijfers zien: http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassen
Lees nu gewoon eens even goed. Blijft moeilijk op Fok! De oude cijfers werden aangehaald, zoals 'ie dat al een paar jaar doet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok, dus bluesdude loog eerst wel maar nu niet meer?
Ik vind het een vreemd verhaal.
Ik vind de stijging van 5% naar 13% vóór aanpassingen van Zwarte Piet opvallend. In 2013 nog geen miljoen mensen die voor aanpassingen zijn, in 2014 meer dan twee miljoen mensen voor... Ben benieuwd of die trend van 8% extra per jaar zich gaat doorzetten voor dit jaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat is een iets recenter onderzoek. Percentages liggen daar iets oger en dat is ook niet zo vreemd, gezien de ophef
Yup, hoe harder ongeschoold racistisch nederland gaat lopen schreeuwen op facebook, des te meer mensen zp de rug toekeren. Ik zie het bij mezelf en in m'n omgeving. Jammer dan voor zwarte piet maar Sjonnie en Anita hebben het feestje wel echt verpest.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef IntensiveGary het volgende:
Dat is een iets recenter onderzoek. Percentages liggen daar iets oger en dat is ook niet zo vreemd, gezien de ophef
Onderzoeken zijn ook niet te vergelijken, trouwens..quote:
Lees ajb de pdf nu eens: http://www.eenvandaag.nl/(...)%20Zwarte%20Piet.pdfquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:48 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Onderzoeken zijn ook niet te vergelijken, trouwens..
eerste onderzoek, en het punt waaraan wordt gerefereerd; "Bent u boos vanwege ZP?"
2vandaagonderzoek: "Vindt u dat er best iets aan ZP kan worden veranderd?"
Twee totaal verschillende vragen. Bij de tweede krijg je bij mij ook een 'ja'
Ok. Dus Bluesdude haalt oude cijfers aan die blijkbaar niet kloppen. De bron van Bluesdude is dus onjuist. Echter zijn er nu bronnen die Bluesdude wel in het gelijk stellen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Lees nu gewoon eens even goed. Blijft moeilijk op Fok! De oude cijfers werden aangehaald, zoals 'ie dat al een paar jaar doet.
Vorig jaar al gedaan. Ik ga nu ook weer weg uit het topic. Ben dit gelul al twee jaar zatquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Lees ajb de pdf nu eens: http://www.eenvandaag.nl/(...)%20Zwarte%20Piet.pdf
Zal wel iets te maken met het empathische vermogen van deze mensen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Vorig jaar al gedaan. Ik ga nu ook weer weg uit het topic. Ben dit gelul al twee jaar zat
Wt mij vooral blijft verbazen is het aantal niet-betrokken dat zich voor deze zaak blijft inzetten. Dat zijn dus de mensen die zelf geen probleem hebben, maar zich zo goed kunnen voorstellen dat een ander zich gekwetst voelt. In beide peilingen is die groep minstens vijfmaal zo groot dan de groep 'benadeelden' zelf. Allemaal de redder uithangen. Apart...
Nee, nog steeds niet. De cijfers klopten uitstekend, maar er werd door BD over gelogen, meermaals.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok. Dus Bluesdude haalt oude cijfers aan die blijkbaar niet kloppen. De bron van Bluesdude is dus onjuist. Echter zijn er nu bronnen die Bluesdude wel in het gelijk stellen.
Met andere woorden, Bluesdude's stelling klopt gewoon, hij citeert alleen een verkeerde bron.
Wat erg zeg.
Wat een mooie gedachte dan, dat de wereld minder rot is dan je dacht.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:54 schreef IntensiveGary het volgende:
Wt mij vooral blijft verbazen is het aantal niet-betrokken dat zich voor deze zaak blijft inzetten. Dat zijn dus de mensen die zelf geen probleem hebben, maar zich zo goed kunnen voorstellen dat een ander zich gekwetst voelt. In beide peilingen is die groep minstens vijfmaal zo groot dan de groep 'benadeelden' zelf. Allemaal de redder uithangen. Apart...
En wat nou als we dat feest met ZP organiseren en er willen heeel veeel mensen naar dat feest komen, zeg zo'n 300000 man...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit is exact wat de huidige situatie is en die is volgens mij helemaal prima.
Wil je een feest zonder zp organiseren dan doe je dat en wil je een feest met zp organiseren dan doe je dat.
Zoek het woord 'empathie' eens op in een woordenboek.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Net als altijd inderdaad. En dat is prima toch?quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat nou als we dat feest met ZP organiseren en er willen heeel veeel mensen naar dat feest komen, zeg zo'n 300000 man...
Dan vragen we een vergunning aan, boot erbij camera's erbij, en gaan met die banaan....
En dan zonder demonstranten en geweld,![]()
Net als altijd dus
Dat is wel waar de discussie uiteindelijk om gaat. Dat je dat zelf niet ziet, bewijst ook weer het tekort aan kennis bij jou.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
Gast, teringtief nou eens een eind op met je herstelbetalingen. ik heb het nog nooit van mijn leven over herstelbetalingen gehad, duimzuiger.
ok, slotje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Net als altijd inderdaad. En dat is prima toch?
Dat is helemaal niet waar de discussie om gaat. Dat is iets wat jij in je hoofd hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is wel waar de discussie uiteindelijk om gaat.
Als jij een probleem hebt met iemand die herstelbetalingen wil voor iets dan ga je dat toch lekker met die persoon bespreken? Laat mij er nou eens buiten man.quote:Dat je dat zelf niet ziet, bewijst ook weer het tekort aan kennis bij jou.
Doe maar even inlezen, als je dat kan, want gezien jou discussie'skills' hier, is dat knap lastig voor je.
Hup, terug de schoolbanken in.
Over trolletje gesproken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
modje ..... geef die trol eenwaarschuwing ..... hij ontwricht het topic... weer mij persoonlijk aanvallen
Waar ben je nou op gewezen van 't weekend?quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar de discussie om gaat. Dat is iets wat jij in je hoofd hebt.
[..]
Ik ben fel tegen herstelbetalingen, maar vindt aanpassingen aan Zwarte Piet wel prima. Wat nu?quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar ben je nou op gewezen van 't weekend?
Zal 'm nog even googlen voor je.
http://www.dagelijksestan(...)iteindelijk-om-geld/
Dus jou er buiten laten? Nope.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sorry man, maar over honderd jaar zullen onze kleinkinderen zich verbazen als ze in een aflevering van "andere tijden" terug zien hoe hun voorouders met blackface rondliepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |