Lezen is heel moeilijk.. Niet volgens mij, maar volgens dat onderzoek.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok.
Er zijn dus minder dan 1000 mensen die het niet tof vinden volgens jou. Opmerkelijk.
Persoonlijk lijkt me dat een heel erg laag aantal, maar goed ik heb het niet onderzocht en heb daar ook geen zin in.
Um, nee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ja, het doel heiligt de middelen? Zo herken je de ware activist...
Iemand is het niet met je eens en is dus meteen PVV-adept, zoals whatever, of Telegraaflezer (zoals ik). Goed bezig.
Ok, dus bluesdude loog eerst wel maar nu niet meer?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:42 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Lezen is heel moeilijk.. Niet volgens mij, maar volgens dat onderzoek.
Inmiddels zijn er ook wat andere onderzoeken waarbij er wat meer tegenstanders zijn. Da's ook niet gek, gezien de heisa
Dat is een iets recenter onderzoek. Percentages liggen daar iets oger en dat is ook niet zo vreemd, gezien de ophefquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Een Eenvandaag-onderzoek laat andere cijfers zien: http://regio.eenvandaag.n(...)_piet_niet_aanpassen
Lees nu gewoon eens even goed. Blijft moeilijk op Fok! De oude cijfers werden aangehaald, zoals 'ie dat al een paar jaar doet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok, dus bluesdude loog eerst wel maar nu niet meer?
Ik vind het een vreemd verhaal.
Ik vind de stijging van 5% naar 13% vóór aanpassingen van Zwarte Piet opvallend. In 2013 nog geen miljoen mensen die voor aanpassingen zijn, in 2014 meer dan twee miljoen mensen voor... Ben benieuwd of die trend van 8% extra per jaar zich gaat doorzetten voor dit jaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat is een iets recenter onderzoek. Percentages liggen daar iets oger en dat is ook niet zo vreemd, gezien de ophef
Yup, hoe harder ongeschoold racistisch nederland gaat lopen schreeuwen op facebook, des te meer mensen zp de rug toekeren. Ik zie het bij mezelf en in m'n omgeving. Jammer dan voor zwarte piet maar Sjonnie en Anita hebben het feestje wel echt verpest.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef IntensiveGary het volgende:
Dat is een iets recenter onderzoek. Percentages liggen daar iets oger en dat is ook niet zo vreemd, gezien de ophef
Onderzoeken zijn ook niet te vergelijken, trouwens..quote:
Lees ajb de pdf nu eens: http://www.eenvandaag.nl/(...)%20Zwarte%20Piet.pdfquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:48 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Onderzoeken zijn ook niet te vergelijken, trouwens..
eerste onderzoek, en het punt waaraan wordt gerefereerd; "Bent u boos vanwege ZP?"
2vandaagonderzoek: "Vindt u dat er best iets aan ZP kan worden veranderd?"
Twee totaal verschillende vragen. Bij de tweede krijg je bij mij ook een 'ja'
Ok. Dus Bluesdude haalt oude cijfers aan die blijkbaar niet kloppen. De bron van Bluesdude is dus onjuist. Echter zijn er nu bronnen die Bluesdude wel in het gelijk stellen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Lees nu gewoon eens even goed. Blijft moeilijk op Fok! De oude cijfers werden aangehaald, zoals 'ie dat al een paar jaar doet.
Vorig jaar al gedaan. Ik ga nu ook weer weg uit het topic. Ben dit gelul al twee jaar zatquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Lees ajb de pdf nu eens: http://www.eenvandaag.nl/(...)%20Zwarte%20Piet.pdf
Zal wel iets te maken met het empathische vermogen van deze mensen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Vorig jaar al gedaan. Ik ga nu ook weer weg uit het topic. Ben dit gelul al twee jaar zat
Wt mij vooral blijft verbazen is het aantal niet-betrokken dat zich voor deze zaak blijft inzetten. Dat zijn dus de mensen die zelf geen probleem hebben, maar zich zo goed kunnen voorstellen dat een ander zich gekwetst voelt. In beide peilingen is die groep minstens vijfmaal zo groot dan de groep 'benadeelden' zelf. Allemaal de redder uithangen. Apart...
Nee, nog steeds niet. De cijfers klopten uitstekend, maar er werd door BD over gelogen, meermaals.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok. Dus Bluesdude haalt oude cijfers aan die blijkbaar niet kloppen. De bron van Bluesdude is dus onjuist. Echter zijn er nu bronnen die Bluesdude wel in het gelijk stellen.
Met andere woorden, Bluesdude's stelling klopt gewoon, hij citeert alleen een verkeerde bron.
Wat erg zeg.
Wat een mooie gedachte dan, dat de wereld minder rot is dan je dacht.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:54 schreef IntensiveGary het volgende:
Wt mij vooral blijft verbazen is het aantal niet-betrokken dat zich voor deze zaak blijft inzetten. Dat zijn dus de mensen die zelf geen probleem hebben, maar zich zo goed kunnen voorstellen dat een ander zich gekwetst voelt. In beide peilingen is die groep minstens vijfmaal zo groot dan de groep 'benadeelden' zelf. Allemaal de redder uithangen. Apart...
En wat nou als we dat feest met ZP organiseren en er willen heeel veeel mensen naar dat feest komen, zeg zo'n 300000 man...quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit is exact wat de huidige situatie is en die is volgens mij helemaal prima.
Wil je een feest zonder zp organiseren dan doe je dat en wil je een feest met zp organiseren dan doe je dat.
Zoek het woord 'empathie' eens op in een woordenboek.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Net als altijd inderdaad. En dat is prima toch?quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat nou als we dat feest met ZP organiseren en er willen heeel veeel mensen naar dat feest komen, zeg zo'n 300000 man...
Dan vragen we een vergunning aan, boot erbij camera's erbij, en gaan met die banaan....
En dan zonder demonstranten en geweld,![]()
Net als altijd dus
Dat is wel waar de discussie uiteindelijk om gaat. Dat je dat zelf niet ziet, bewijst ook weer het tekort aan kennis bij jou.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
Gast, teringtief nou eens een eind op met je herstelbetalingen. ik heb het nog nooit van mijn leven over herstelbetalingen gehad, duimzuiger.
ok, slotje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Net als altijd inderdaad. En dat is prima toch?
Dat is helemaal niet waar de discussie om gaat. Dat is iets wat jij in je hoofd hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is wel waar de discussie uiteindelijk om gaat.
Als jij een probleem hebt met iemand die herstelbetalingen wil voor iets dan ga je dat toch lekker met die persoon bespreken? Laat mij er nou eens buiten man.quote:Dat je dat zelf niet ziet, bewijst ook weer het tekort aan kennis bij jou.
Doe maar even inlezen, als je dat kan, want gezien jou discussie'skills' hier, is dat knap lastig voor je.
Hup, terug de schoolbanken in.
Over trolletje gesproken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
modje ..... geef die trol eenwaarschuwing ..... hij ontwricht het topic... weer mij persoonlijk aanvallen
Waar ben je nou op gewezen van 't weekend?quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar de discussie om gaat. Dat is iets wat jij in je hoofd hebt.
[..]
Ik ben fel tegen herstelbetalingen, maar vindt aanpassingen aan Zwarte Piet wel prima. Wat nu?quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar ben je nou op gewezen van 't weekend?
Zal 'm nog even googlen voor je.
http://www.dagelijksestan(...)iteindelijk-om-geld/
Dus jou er buiten laten? Nope.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sorry man, maar over honderd jaar zullen onze kleinkinderen zich verbazen als ze in een aflevering van "andere tijden" terug zien hoe hun voorouders met blackface rondliepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |