Kerel ziet er ook gewoon heel erg fit en jong uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:51 schreef DeeBee het volgende:
Spannende race.
2:00 als 50 plusser is niet verkeer, boh.
Zal wel net 50 zijn of zoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kerel ziet er ook gewoon heel erg fit en jong uit.
Al tijden niet meer gelopen, maar toen ik 16-18 was hield ik deze gasten ook niet bij, 2:06 hoogstens ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke tijden haal jij op de 800m, DB?
Eaton ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
sub 55 lukte mij nog wel, sub 45 niet.
Ik heb nog nooit 5 km binnen 23 minuten gelopen, dus ik zeg niksquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al tijden niet meer gelopen, maar toen ik 16-18 was hield ik deze gasten ook niet bij, 2:06 hoogstens ofzo.En Ashton Eaton had ik ook niet geklopt op de 400 meter, sub 55 lukte mij nog wel, sub 45 niet.
Ik heb dan ook niet de zware last van enig talent.
mijn snelste 5k is 26,53. Dat was de 3e 5k tijdens de Dam tot Dam loopquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 5 km binnen 23 minuten gelopen, dus ik zeg niks
Hehe, nee dat is waar.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:00 schreef franklop het volgende:
NL heeft dus zelf protest ingetrokken tegen Jamaica
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:03 schreef TheArt het volgende:
NOSUitzending eerder beginnen vanwege de huldiging en dan wordt die vervroegd
waarom dat nu weer? druk van de orgquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:00 schreef franklop het volgende:
NL heeft dus zelf protest ingetrokken tegen Jamaica
Ik heb de laatste 5 km wel ooit onder de 26 minuten gelopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:58 schreef franklop het volgende:
[..]
mijn snelste 5k is 26,53. Dat was de 3e 5k tijdens de Dam tot Dam loop
Yep, vanaf maandag is ze weer acne vrij. Goed gepiekt dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:06 schreef marcodej het volgende:
Rustige huid heeft ze. Goed gepland dus.
Die Jamaicaanse niet diskwalificeren, het mannenteam niet diskwalificeren. Ik stel voor dat we die lijnen gaan opheffen en iedereen gewoon lekker gaat lopen waar die wil.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:02 schreef DeeBee het volgende:
Dat protest leek mij volledig legitiem en diskwalificeren had zelfs ook prima gekund, maar in de 'geest' van de wedstrijd snap ik wel dat Jamaica er niet uit hoeft (of dat Nederland het intrekt), want echt nadeel hadden ze er ook niet van.
Al is het wel dubbel, want gebeurt het in de finale bijv. zou ik het niet vinden kunnen, want in je baan lopen hoort ook gewoon bij een goede estafette.
NL heeft er toch niks aan als ze dat doen? Dan hebben ze alsnog geen finale.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Jamaicaanse niet diskwalificeren, het mannenteam niet diskwalificeren. Ik stel voor dat we die lijnen gaan opheffen en iedereen gewoon lekker gaat lopen waar die wil.
Zonder doping is het niet verantwoord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:09 schreef Pedroso het volgende:
Migraine, duizelig, niet zo gezond dat sprinten.
Worden ze dan geen achtste?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
NL heeft er toch niks aan als ze dat doen? Dan hebben ze alsnog geen finale.
Jawel, dan gaan ze door als tijdsnelste omdat Antigua dan rechtstreeks gekwalificeerd zou zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
NL heeft er toch niks aan als ze dat doen? Dan hebben ze alsnog geen finale.
Dan zou ik het gewoon flikkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jawel, dan gaan ze door als tijdsnelste omdat Antigua dan rechtstreeks gekwalificeerd zou zijn
Meteen de telefoon weggedrukt mag ik hopen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:10 schreef Pedroso het volgende:
Dafne haar WK kan niet meer stuk, ze is door Rutte gebeld !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |