![11311360_1124113094285046_125474767_n.jpg]()
Nu RTL4 een nieuw 'hypnose'programma genaamd You're Back In The Room heeft gelanceerd en waar men gisteravond bij RTL4 boulevard allerlei promo(lul) verhalen over had om kijkers te trekken, omdat....het nieuw zou zijn

en gepresenteerd zou worden door de teruggekeerde Beau Erven Dorens. bleek al gauw na het zien van een aflevering: Dat het een zoveelste bulshit "kijk mij lachen om die sukkels op het podium"showtje te zijn met misschien wel lieden die of van een castingbureau komen danwel burgers die duidelijk uitgezocht zijn om als pispaaltje voor het overig(echt) publiek te dienen die in de zaal zit en het tv publiek. Daarnaast kon ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het een veredelde Rasti Rostelli (Roland van den Berg) Show 2.0 was maar dan in een andere tijd en met een ander hoofspersoon en presentator.
Klacht?
Zoveelste volksverlakkerij van RTL en Erland Galjaard om de tv kijker te doen geloven dat het een origineel iets is wat niet al veel eerder is opgevoerd maar dan onder de noemer "de Rasti Rostelli Show"
Daarbij is dit van oorsprong ITV format al ontmaskert via Youtube als FAKE!
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2015 11:40:26 ]