Australië en en Nederland liggen niet direct onder elkaar. Australië een noord Spanje welquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 03:30 schreef disasterbutton het volgende:
Ja en dan vallen(?) ze hier in Nederland uit de grond.
In de 16e eeuw konden ze mijn grap wel waarderen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 03:39 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Australië en en Nederland liggen niet direct onder elkaar. Australië een noord Spanje wel
Dat heeft er toch geen kut mee te maken? Australie ligt niet als een luchtbed op zeequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 03:23 schreef Scuidward het volgende:
Australië is 8.600.000 km2.
7 miljard mensen. Ronden we dat af naar 1000 personen per vierkante kilometer.
Nee.
Onderdompelen is geen zinkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 04:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
ijland? Moet natuurlijk eland zijn.
Ja die zinken wel als je lang genoeg onderdompelt.
[ afbeelding ]
(0:50)quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 03:53 schreef Geerd het volgende:
Tuurlijk niet man!! Je kunt toch ook niet onder Australie door zwemmen??
Het kan wel afbrokkelen,
Misschien als we er allemaal op gaan staan. Hier mijn bijdragequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan een GC mod dit topic laten zinken?
Bedankt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Misschien als we er allemaal op gaan staan. Hier mijn bijdrage
Aaand a bootjequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik doe er nog een dromedaris bij.
[ afbeelding ]
En misschien stijgt dat wel niet maar daalt het water van de wereldzeeën juist als de complete wereldbevolking in Australië zou zitten...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daarnaast zinken ijlanden niet maar stijgt het water.
Ja maar die willen dat niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En misschien stijgt dat wel niet maar daalt het water van de wereldzeeën juist als de complete wereldbevolking in Australië zou zitten...
Als je er genoeg gewicht op legt kan je een eiland wel degelijk onder zeeniveau duwen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 03:53 schreef Geerd het volgende:
Tuurlijk niet man!! Je kunt toch ook niet onder Australie door zwemmen??
Het kan wel afbrokkelen,
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Greenland_ice_sheetquote:The weight of the ice has depressed the central area of Greenland; the bedrock surface is near sea level over most of the interior of Greenland, but mountains occur around the periphery, confining the sheet along its margins. If the ice disappeared, Greenland would most probably appear as an archipelago, at least until isostasy lifted the land surface above sea level once again.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |