Ik hoor. Mooie meid.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Beetje gek haar die Loena, wie zou haar doen?
Afkeurenswaardig, maar daar heeft Europa natuurlijk niets mee te doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dat wil nog steeds niet zeggen dat Iran dan geen schurkenstaat is. Het is een land waar de mensenrechten ernstig worden geschonden en waar de macht bij de geestelijke Raad van Hoeders ligt. Die geestelijken blokkeren hervorming en modernisering van het land.
Met zo'n pa als rolmodel snap je ook wel dat zo'n jochie liever een wijf wil zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat die vader de omgebouwde was.
Mooi hoe jij geen argumenten meer hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mooi hoe jij alles door een Iraanse bril bekijkt.
Ik ook evenquote:Op maandag 4 januari 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat die vader de omgebouwde was.
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ze mogen elkaar dan naar het leven staan, maar ze hebben één belangrijk ding gemeen: beide landen worden door de islam gedomineerd. Welke vorm doet er niet toe; de islam staat voorop.
Mani is wel fan van de meest uiteenlopende mensen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je Hankey nog gezien? Hij was net aan het pijltjegooien.
Ik wil er niet over praten.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb je Hankey nog gezien? Hij was net aan het pijltjegooien.
Vagina wordt gemaakt van de lul. Wat vind jij viezer?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie Loena ook nog voljakkeren als ze nog een lul heeft?
Voel je niks van.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vagina wordt gemaakt van de lul. Wat vind jij viezer?
Lastige vraag.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie Loena ook nog voljakkeren als ze nog een lul heeft?
Gelijk aan de hijskraan als het aan Iran lag.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:33 schreef Intellectueel het volgende:
Politici die kunstmatige begrip en meelevendheid tonen wanneer er weer een sociaal thema wordt aangekaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |