abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 5 november 2000 @ 13:49:31 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_444121
13:45 uur
Robin is weer in het zonnetje gaan zitten. Een beetje rekken en strekken met de dumbells (gewichten). Kim observeert nog steeds de geit. Annet: "Zullen we eens 'vijvertje-duwen doen? Wie het eerst in de vijver ligt?". Robin vindt het wel een goed idee. Helaas word het niet uitgevoerd. Buiten word nog steeds geschreeuwd, maar de bewoners durven niks meer terug te roepen. Kim: "Ze roepen 'hoe gaat het met jullile?'". Robin: "Ik heb geen idee hoe het met me gaat".

13:50 uur
Fewrdi blijkt ook in de tuin rond te lopen. Robin pakt plotseling Annet beet. Hij dreigt haar in de vijver te gooien, maar doet het (helaas) nét niet. Robin: "Ik had je er zó ingegooid als ik zou willen". Genoeg gespeeld nu, ze hangen weer om rond het geitenhok. Kim zit er boven op.

Effe 'n tweede bakkie koffie, brb.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 5 november 2000 @ 13:59:59 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_444140
13:55 uur
Desiree is ook wakker inmiddels. Robin vertelt wat over mountain-biken bij Rhenen. Fewrdi kent ook een mountain-bike parcours. Robin: "Ben je ook nog nooit in de Ardennen geweest?". Fewrdi: "Nee". Robin: "Daar kun je ook spectaculaire downhills maken". Fewrdi 'speelt' wat met de kippen. Robin heeft de gewichtjes weer gepakt. Annet is bezig met Cindy. Ze probeert haar te laten opzitten of zo. Kim is weer naar binnen gegaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zondag 5 november 2000 @ 16:50:04 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_444636
16.45 uur
Hieke en Ferdi zitten samen in "het keuvelhoekje"

16.50 uur
Het gesprek gaat over "moedergevoelens".
Hieke: "Daar pas ik gewoon voor."
"Dan zitten ze te kijken, vinden ze dat gewoon raar of zo."
Hieke: "Degelijk worden ze meestal."

Het is slecht te verstaan

Bianca komt het keteltje heet water ophalen

16.55 uur
Ferdi: "Maar dat vinden mannen leuk. Dat vind Fahrid ook leuk."
Hieke: "Hoe weet jij dat?"
Ferdi babbelt wat, maar is niet te verstaan.
Hieke: "Je hebt er een maatje bij, dat kan ik je wel vertellen."

Ferdi: "Ik ga doelgericht de stad in. Jullie kunnen zonder doel in die stad rondlopen."
(het gaat over winkelen nu)

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 05-11-2000 16:58]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 5 november 2000 @ 17:10:12 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_444683
17.05 uur
Bianca komt weer even buiten om vervolgens met haar hoofd in de oven te duiken.
Ferdi: "Dem!"
Cindy staat weer akelig dicht tegen de oven aan.

Hieke: "Het lijkt me zó leuk om naar Koos zijn trouwerij te gaan."
Ferdi: "Nou dan nodig je jezelf uit."
Hieke: ... wel zijn bruidsmeisje zijn."

17.10 uur
Stream 2 staat inmiddels op de woonkamer, waar Desiree en Bianca buikspieroefeningen doen. Er is geen geluid bij; het geluid komt nog van Ferdi en Hieke.
Stream weer terug naar tuin.
Hieke vraagt hoe laat het is, en constateert vervolgens dat het vroeger is dan zij dacht.
Ferdi zingt "que sera, sera."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zondag 5 november 2000 @ 18:22:18 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_444779

Robin is aan het klussen.

18:20 uur
Fewrdi en Koos zijn buiten aan het rommelen. Koos heeft 'n dikke jas aan. Ze zijn bezig met de oven. Bianca is binnen bezig met het eten. Ze praat wat met Kim. Ze willen gaan wassen.

18:25 uur
Fewrdi en Koos zitten nu in het keuvelhoekje en Koos vertelt dat-ie er vaak heel erg vroeg uit moet: "De laatste jaren gaat het beter, ik vind half zeven een mooie tijd". Fewrdi vindt vroeg opstaan onmenselijk. Fewrdi jaagt Cindy achter het hek, die komt hem steeds te dichtbij.

18:30 uur
Koos: "Als ik op tijd thuis ben, dan moet ik actief blijven, anders val ik in slaap". In het BB-huis doet-ie steeds muizenslaapjes. Koos: "Wat moet ik anders doen om 7 uur?". Koos vindt dat-ie vandaag veel gedaan heeft: "Ik heb de WC schoongemaakt, al een afwasje gedaan en ik heb hout gehakt". Fewrdi: "Dan heb je meer gedaan dan ik". Fewrdi rommelt even met de oven. Er worden krentenbollen gebakken. Er is weer een lichting klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 05-11-2000 18:29]

zondag 5 november 2000 @ 19:01:34 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_444809
19.00 uur
Ferdi en Koos zitten te schaken, Robin leest een boekje.

19.10 uur
Koos gaat tekeer; "Godverd..."
"O, wat een blunder, wat een blunder."

Ferdi heeft zijn koningin geslagen

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 05-11-2000 19:12]

zondag 5 november 2000 @ 19:17:49 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_444824
19.15 uur
Robin wil ook wel leren schaken want hij snapt er niks van. "Is het moeilijker dan klaverjassen leren?"
Ferdi: "Nee, zelfs makkelijker."
Koos komt terug op zijn blunder met zijn dame.
Robin herinnert hem aan een blunder met het dammen eerder op deze avond.

Koos: "Als jochie van een jaar of 10 droomde ik dat ik een schaakclub oprichtte. Die droom is ook uitgekomen."
Koos vertelt verder over zijn schaakclub.
Hij was de secretaris, ze waren met zijn zessen. Uitleg over stencillen.
Ferdi (uit het niets): "Wat stom! Echt hoe dom ben je."
Koos: "Nah, ..." (praat verder over schaakclub)

zondag 5 november 2000 @ 19:31:50 #33
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_444843
19.15 uur
Toen Koos 14 jaar was is hij met de schaakclub gestopt. Hij had wel voorzitter willen worden, maar secretaris zijn bracht veel te veel werk met zich mee.

Robin is in de tuin en probeert de kippen in het hok te krijgen.
Even later fluit hij een liedje en speelt een beetje met Cindy.

19.20 uur
Ferdi zingt: "vette stront - vette stront - vette stront, stront, stront."
(als in Turks Fruit: tieten kont - tieten kont - tieten kont, kont, kont)
Hij aait Cindy, en probeert een beetje met haar te spelen.
Cindy vindt het al snel goed, en loopt zelf weg.
Robin controleert of de voerbak van Cindy nog vol genoeg is, en gaat vervolgens weer naar binnen.

19.25 uur
Robin is nog geen minuut weg of Cindy begint te mekkeren. Vervolgens gaat ze in haar hok.
Robin komt weer naar buiten om vers water te brengen. Cindy komt hoopvol haar hok weer uit, en trippelt achter hem aan.
...
Robin: "Ga maar in je mand, of in je hok bedoel ik."
Cindy mekkert, Robin gaat weer naar binnen.

19.30 uur
Cindy staat te mekkeren alsof zij al in geen week een mens heeft gezien...

Stream schakelt naar de keuken, waar Bianca en Desiree met het eten bezig zijn.

† In Memoriam † zondag 5 november 2000 @ 20:26:41 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_444952
20:25 uur
De bewoners zijn aan het eten. Ze zijn bijna klaar. Annet mag de schaal uitlikken. Koos is aan het uitbuiken en pruttelt alvast over het klaverjassen. Koos: "Voordat ik het huis uit ben, moet ik een super-klaverjasser zijn". Kim ruimt alvast wat op. Bianca: "Koffie!". Hieke is al druk aan het malen.

20:30 uur
Bianca: "Voor morgen willen we een lekker dineetje maken, jullie kunnen kiezen uit vlees of vis, en voor jou (Annet) maak ik iets lekkers met tofu". Drie willen vis, de rest vlees. Robin ruimt de tafel af.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 05-11-2000 20:29]

† In Memoriam † zondag 5 november 2000 @ 20:35:21 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_444988
20:35 uur
De groep keuvelt wat over vis. Koos houdt wel van een kabeljouwtje. Koos: "Is dat ter gelegenheid van het feest?". Fewrdi treft voorbereidingen voor de afwas. Ook Hieke helpt mee met opruimen. Ze praten even over een bad nemen. Georgie: "Ik ga niet met een jongen in bad". Kim: "Ik ook niet".
  † In Memoriam † zondag 5 november 2000 @ 20:39:51 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_445009
20:40 uur
Georgie weet al hoe het avondprogramma van Kim er uit ziet: "Bakkie thee, boekie lezen, slapen". Hij komt daar dus niet in voor... De koffie is klaar. Koos: "Nou jongens, lekker roken aan tafel en er is niemand die er wat van zegt". Fewrdi: "Nee, precies! Ed!". De dames zingen een coupletje 'ademnood'. Bianca ziet Robin wel in een bandje zitten. Robin: "Ik ook wel, ik kan alleen niet zingen".
pi_445161
Koos heeft Bianca en Hieke de beginselen van het schaken uitgelegd, en ze zijn nu al een flinke poos aan het schaken; B&H tegen Koos.
Koos heeft engelen geduld
De dames lijken het leuk te vinden.
pi_445257
En nog steeds staat het schaakspel centraal bij Koos, Bianca en Hieke.
De dames spelen nu al weer een tijdje tegen elkaar, onder oplettend oog van Koos, die zo nu en dan een hint en/of tips geeft.
  zondag 5 november 2000 @ 23:46:55 #39
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_445412
Beeld eettafel.

Koos, Georgie, Kim en Bianca klaverjassen.

Boring...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 6 november 2000 @ 00:06:40 #40
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_445476
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')