Wel de bergtrui toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bertjan!!!
Echt sterk gereden. Wel oprecht teleurgesteld in Txurru. Als het zelfs in dit groepje met de lamme en de blinde niet lukt...
Caja Rural is het hele jaar aan het bazen en nu falen ze massaal.
BOEM niet te vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna alle pro-conti teams komen er niet aan te pas in de grote rondes dit jaar, behalve MTN dan.
Zou leuk zijn als ie dan opgepikt wordt door Astanaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het was een leuk experiment, dat cleane wielrennen
Dat was vooral individuele klasse van gesink, ik heb weinig teamwork gezien daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tour deden ze prima met Geesgod
En toevalstreffer nee, dit is #samenwinnen
Astana gaat uit elkaar donderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ie dan opgepikt wordt door Astana
En de beste nederlander van de laatste 25 jaar: Erik dekker.quote:
Gaan ze ook niet vasthouden op deze manier.quote:
Ook nauwelijks in beeld toen Koshevoy, Cousin en Bert bij elkaar zaten terwijl Koshevoy enorm langzaam reed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet vasthouden op deze manier.
Hoe kan Txurruka deze veel mindere klimmers niet volgen dan.
Wat een kennersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niemand had Lindeman in zijn team
Serieus ik zag gisteren twee commentatoren van ES en ik dacht wat doet dat kind tussen die 2 ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Chaves dat is gewoon kinderarbeid, dat dat toegestaan wordt.
En Giro ook, elke grote ronde was eigenlijk een succesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tour deden ze prima met Geesgod
En toevalstreffer nee, dit is #samenwinnen
Ik ben nu het overzicht kwijt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niemand had Lindeman in zijn team
In ieder geval langer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb hier ook meer van genoten.
Sowiesoquote:
Om te kijken zeker. Maar in het geval Dafne is de voor- en napret ook prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Dat is overigens ook één van de redenen waarom ik loopnummers als 800m, 1500m en steeple leuker vind dan de sprintnummers.
Dat wel idd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om te kijken zeker. Maar in het geval Dafne is de voor- en napret ook prima natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij liep zich vooraf al in te dekken dat de SKYbazen geen fuck geven om de Vuelta. Toen Froome eergisteren vijf tellen pakte was het een GOD. Dus ik ben benieuwd wat het deze keer is.
U mad?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij liep zich vooraf al in te dekken dat de SKYbazen geen fuck geven om de Vuelta. Toen Froome eergisteren vijf tellen pakte was het een GOD. Dus ik ben benieuwd wat het deze keer is.
Ongepast dit Syntix. Na vandaag is nederigheid wel op zijn plaats.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
U mad?
[ afbeelding ]
Tevens, FroomeGOD![]()
Zou hij een Quintanaatje doen? De eerste twee weken beetje inkomen en de laatste week knallen?
Bij de tijdritquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wanneer gaan de grote mannen toeslaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |