Hij liep zich vooraf al in te dekken dat de SKYbazen geen fuck geven om de Vuelta. Toen Froome eergisteren vijf tellen pakte was het een GOD. Dus ik ben benieuwd wat het deze keer is.quote:
Want ze winnen twee keer n etappe in een world tour koers waarvan een in de vuelta? Laten we ff reëel blijven. In t voorseizoen en tour hebben ze nog steeds hard gefaald en dit is in toevalstreffer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Lotto NL haalt de laatste maanden wel even hun gram ten opzichte van al die haters van het voorseizoen. Lekker voor jullie.
Sjors Bennett gaat nog drie etappes pakkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Zo, die gaan keihard zuipen vanavond. Valt toch niks meer te winnen nu.
Jose is de cavaliers van Drenthequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zou Jose misschien niet helemaal objectief zijn?
hahahahaa nog niet eens in de buurtquote:
Je bent 8 posts te laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:13 schreef Sked het volgende:
52. USATALANSKY Andrew 151 TEAM CANNONDALE - GARMIN 05h 17' 00'' + 06' 36''
Haha.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar ligt vast geen hond wakker van. Belkin of Djumbo, ze winnen toch nooit wat.
Ik ben de objectiviteit zelve.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jose is de cavaliers van Drenthe
6e plek van Gesink vind ik geen falen hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want ze winnen twee keer n etappe in een world tour koers waarvan een in de vuelta? Laten we ff reëel blijven. In t voorseizoen en tour hebben ze nog steeds hard gefaald en dit is in toevalstreffer.
Schijnbaar wel, anders had je nu niet gereageerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, ik zie het. Ik lees jouw posts nooit.
Het was een leuk experiment, dat cleane wielrennenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:13 schreef Sked het volgende:
52. USATALANSKY Andrew 151 TEAM CANNONDALE - GARMIN 05h 17' 00'' + 06' 36''
Haha.
Owowowow.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, anders had je nu niet gereageerd
Tour deden ze prima met Geesgodquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want ze winnen twee keer n etappe in een world tour koers waarvan een in de vuelta? Laten we ff reëel blijven. In t voorseizoen en tour hebben ze nog steeds hard gefaald en dit is in toevalstreffer.
Het zou toch wel bijzonder asociaal zijn om jou te negeren als je op mij reageert.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, anders had je nu niet gereageerd
Gaat ie niet gewoon een keer voor etappezege?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Dombrowski valt me ook tegen. Weer zo'n Amerikaan die het alleen in eigen land kan.
Herbert komt toch ook uit Drenthe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zou Jose misschien niet helemaal objectief zijn?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Herbert komt toch ook uit Drenthe?
Bijna alle pro-conti teams komen er niet aan te pas in de grote rondes dit jaar, behalve MTN dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bertjan!!!
Echt sterk gereden. Wel oprecht teleurgesteld in Txurru. Als het zelfs in dit groepje met de lamme en de blinde niet lukt...
Caja Rural is het hele jaar aan het bazen en nu falen ze massaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |