quote:Mijn kamer is 100% lichtvrij. En vannacht lag ik om 3 uur in mijn bed en ik was toen ook echt onwijs moe, toch om 7:30 wakker...
Op zaterdag 16 november 2002 08:54 schreef DJKoster het volgende:
Later naar bed gaan?
Slaapkamer helemaal donker maken en gewoon blijven liggen als je wakker wordt, val je zo weer in slaap..
Anders geniet van de ochtend op zaterdag, geen hond die boodschappen doet, je vliegt zo door de winkel
Of bijvoorbeeld lekker filmpje kijken en na wat na doezelen in bed of hop meteen je huishoudelijke dingen doen ben je daar vanaf en heb je de rest van de dag nog heerlijk voor je liggen
"Vroeger" moesten mensen het niet in hun hoofd halen om mijn voor 12 uur 's ochtends te bellen
Tegenwoordig slaap ik, zelfs op zondag, tot maximaal 9 uur uit, maar ben dan vaak al even wakker
Maar ja, morgenstond heeft goud enzo...dus ik ga mezelf maar even afpeigeren in den sportschool, ben ik tenminste al die alcohol snel kwijt!
quote:Geweldig toch? Wat heb je er nou aan om door te slapen, is toch zinloze tijd? Of je nou om 7 uur klaarwakker bent of om 10 uur klaarwakker bent, 't enige is dat je weekend procentueel met 20% toeneemt, waardoor je elke maand bijna 1 extra weekend erbijkrijgt.
Op zaterdag 16 november 2002 08:47 schreef T_R_I_P het volgende:
...en ik dus braaf elke dag bijtijds mijn bed uit moet ben ik in het weekend ook zo vroeg wakker. De wekker in mijn hoofd gaat gewoon om 7 uur af en dan ben ik klaarwakkerIk zou zo graag tot 10 uur doorslapen...
quote:Ik ben tegenwooridg chagrijnig als ik per ongeluk wel uitslaap. Een weekend is al zo kort, als je die paar uur dan nog gaat slapen ook houd je helemaal nix over.....
Op zaterdag 16 november 2002 08:59 schreef Barsine het volgende:
"Vroeger" moesten mensen het niet in hun hoofd halen om mijn voor 12 uur 's ochtends te bellen
Tegenwoordig slaap ik, zelfs op zondag, tot maximaal 9 uur uit, maar ben dan vaak al even wakker
quote:Dat heb ik ook sinds ik werk. Werd vorige week om 11 uur wakker, schrok me helemaal de tering en baalde als een stekker dat het al zo "laat" was. Dat was in mijn studietijd wel anders
Op zaterdag 16 november 2002 09:28 schreef bastardjimmy het volgende:
Ik ben tegenwooridg chagrijnig als ik per ongeluk wel uitslaap. Een weekend is al zo kort, als je die paar uur dan nog gaat slapen ook houd je helemaal nix over.....
Peter: "Since I started working every day is worse than the day before. So every day you see me it's the worst day of my life....."
Shrink: "Whoow.... that's messed up..."
quote:Dat heb ik ook als ik niks gedaan heb 's avonds. Maar vandaag heb ik eigenlijk pas plannen voor vanmiddag en had ik een paar uurtje extra slaap wel fijn gevonden.
Op zaterdag 16 november 2002 09:33 schreef Barb het volgende:[..]
Dat heb ik ook sinds ik werk. Werd vorige week om 11 uur wakker, schrok me helemaal de tering en baalde als een stekker dat het al zo "laat" was. Dat was in mijn studietijd wel anders
Toen ik nog studeerde (oef...ik wordt oud geloof ik ) sliep ik ook altijd tot tien uur (doordeweeks) en tot 12 uur in het weekend...maar ja, je ritme is dan ook ietsjes anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |