Nja ik wil hier echt proberen ver in te komen. Naast mijn studie accountancy vind ik het geen enkel probleem om ook te proberen prof te worden in Rocket League. Of dat gaat lukken is natuurlijk maar de vraag.quote:Op zondag 15 november 2015 10:39 schreef jackson het volgende:
Of het zonde van je tijd is, is inderdaad aan jou. Of je het moet willen ook... Dat is verder een zinloze discussie.
Welk level ben jij?quote:Op zondag 15 november 2015 11:18 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Nja ik wil hier echt proberen ver in te komen. Naast mijn studie accountancy vind ik het geen enkel probleem om ook te proberen prof te worden in Rocket League. Of dat gaat lukken is natuurlijk maar de vraag.
quote:Op zondag 15 november 2015 19:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op de vorige pagina staan zijn stats
Wel een leuk spellentjequote:
Ik was 25 op de ps4 en toen naar pc waar ik 35 ben ofzoquote:Op zondag 15 november 2015 22:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wel een leuk spellentjeIk ben nu bijna prof
doe ff normaal manquote:Op maandag 16 november 2015 15:34 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ] Bijna bij de magische 3000!
Offline nu helaasquote:Op maandag 16 november 2015 16:54 schreef iPancakeMix het volgende:
http://www.twitch.tv/thegonthorian
Voor wie mee wilt kijken
Dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 16 november 2015 20:49 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Hahaha, mijn vader kwam opeens tering boos binnen gelopen midden op de stream
Verlorennnnn, hoe kan dat nou?quote:Op maandag 16 november 2015 22:48 schreef iPancakeMix het volgende:
[ afbeelding ]
Simterklaas komt vroeg dit jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |