Ja verwarrend hè?quote:
waarom niet de 480?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:25 schreef Karrs het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SSD binnen
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:25 schreef Karrs het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SSD binnen
Omdat dat niet strikt noodzakelijk is voor mijn nieuwe PC die ik dit jaar wil bouwen. Heb ook al een NAS.quote:
neem dan pijltjequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:26 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik had eerst ook [ afbeelding ] als standaard PI maar toen postte ik in het mh17 topic enzo en werd het een beetje ongepast
oke, ik vergeef het jequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:27 schreef Melleyn het volgende:
En daarbij is mijn standaard emotie ook meer [ afbeelding ]
The guy, with the face!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:22 schreef essnhills het volgende:
Ja! Die extreme pro dinges die die ene wilde
nee ik heb superpiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt toch al pijltje
Heb je em nou net gekocht dan??quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:44 schreef Karrs het volgende:
GOFTEDOMMEWeer de verkeerde. Ik moet de Extreme Pro hebben honden
en trouwens, wat maakt t uit dat anderen dezelfde hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt toch al pijltje
en echt niemand die helpt hequote:
Ja nouquote:
ja op moment het me uit komt wel, als ik t vergeet heb ik superpiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh jij past em zowaar aan enzulks
Ja maar dat zijn allemaal paupers.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
en trouwens, wat maakt t uit dat anderen dezelfde hebben.
hoeveel hebben die blauwe pagina?
die van jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh nee, doe het niet, denk aan de kinderen
Niet doenquote:
noem jij gian en essn nu paupers?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal paupers.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je em nou net gekocht dan??
Beetjequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem jij gian en essn nu paupers?
Twee. Voor de gezellige avondjes.quote:
van melleyn verwacht ik dit welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem jij gian en essn nu paupers?
quote:
skandequote:
koop danquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef essnhills het volgende:
Oh deze wilde ik, ik ben de vorige kwijtgeraakt
Ja die is ook wel een beetje retardedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van melleyn verwacht ik dit wel
vroeger had ik: [ afbeelding ]
maar dat mocht schijnbaar niet
Die zijn niet chillquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koop dan
(of witte voor 3 euro bij de action)
van mij mocht t best. ik had zonnebrillie maar dat scheen bij meelevende posts niet zo goed te zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van melleyn verwacht ik dit wel
vroeger had ik: [ afbeelding ]
maar dat mocht schijnbaar niet
Je bent wel een hele lieve pauper hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ben heul geen pauper!
Paupers doen niet aan gehoorbescherming!
quote:
quote:
Boxquote:
Jaaaquote:
muchos!!quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:36 schreef essnhills het volgende:
Ik heb altijd al een lantaarpaal willen hebben
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:36 schreef d4v1d het volgende:
gewoon bestellen en iemand cadeau geven op zn verjaardag
quote:Mededeling: : De 1dagskoopjes server wordt even herstart. Je verbindt automatisch weer. Gebeurt dit niet, vernieuw dan de pagina. In het ergste geval kan het een paar minuten duren voordat je er weer in komt. Maar in de meeste gevallen gaat het gewoon goed :-)
4 hoog op een flatjequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:36 schreef d4v1d het volgende:
gewoon bestellen en iemand cadeau geven op zn verjaardag
Gewoon op de galerij zetten tochquote:
Kan me het niet voorstellen. Als je 1500 euro uitgeeft dan wil je de set echt wel horenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:40 schreef Fiorano het volgende:
Zou er nou echt iemand even 1500 via ideal aftikken ?
Geloofwaardig ditquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:41 schreef Nizno het volgende:
GEKOCHT!!! Deze wilde ik altijd al hebben!!!!!!!
Wanneer is de illegale houseparty?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:41 schreef Nizno het volgende:
GEKOCHT!!! Deze wilde ik altijd al hebben!!!!!!!
Ja tenzij je echt net gister in de winkel liep en deze hebt getest, maar nog niet gekocht, en ze dan nu tegenkomt ofzo.. Je weet het wel eens netquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:41 schreef Isane het volgende:
[..]
Kan me het niet voorstellen. Als je 1500 euro uitgeeft dan wil je de set echt wel horen
Hoeveel sets zullen ze hebben?quote:
Zal vast een ander geweest zijnquote:
je kunt de dunschiller eens proberenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:43 schreef Melleyn het volgende:
Meh, zit niet eens een hamschaaf bij
Ze hadden bij ibood zelf honger denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt de dunschiller eens proberen
en waar blijft de iberico ham?
Dora tosti-ijzer is ook goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt de dunschiller eens proberen
en waar blijft de iberico ham?
fixesquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal vast een ander geweest zijn
onderdanig hondje is dit dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |