Rotterdam, maar ik kom bijna dagelijks in Utrecht en regelmatig in Apeldoorn. De wereld is mijn thuisquote:
Een cd werd vroeger (toen downloaden nog niet heel populair was) gekocht om bijvoorbeeld in de auto, thuis in de stereo of onderweg in de walkman te doen. Deze schijven bevatten een aantal nummers waar men destijds erg van genoot. Een beetje als de mp3 speler van nu, met het verschil dat je nu scrollt en destijds een map van 5 kilo met cd's meedroeg.quote:
hahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:44 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
Een cd werd vroeger (toen downloaden nog niet heel populair was) gekocht om bijvoorbeeld in de auto, thuis in de stereo of onderweg in de walkman te doen. Deze schijven bevatten een aantal nummers waar men destijds erg van genoot. Een beetje als de mp3 speler van nu, met het verschil dat je nu scrollt en destijds een map van 5 kilo met cd's meedroeg.
Indien je vraag serieus was: ja, het is de officiële cd met de officiële soundtrack van de film
Zelf gekocht inderdaad, omdat ik toen een giga Marvel nerd was haha. Kopen dan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
hahaHeb je deze zelf ook serieus nog gekocht?
gisteren toevallig de film gezien, heb de complete soundtrack inmiddels al op youtube gevonden
ik heb niet zo'n machine om die zilverkleurige onderzetters af te spelen..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:54 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
Zelf gekocht inderdaad, omdat ik toen een giga Marvel nerd was haha. Kopen dan!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |