Daar kijken volgende week stukken minder mensen naar NEPSHOW😣quote:Op woensdag 9 september 2015 21:57 schreef Odaiba het volgende:
Hahaha en die Froulkje wordt ook lekker afgebrandt op Twitter
Maarja ze geloofd er zelf waarschijnlijk nog steeds in...Walgelijk mens.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-kleren-zitten.dhtml
dat heb ik gemistquote:Op donderdag 10 september 2015 02:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nouu, zij heeft dus gewoon een eigen hotel.
En hoe weet jij dat ze dat heeftquote:Op donderdag 10 september 2015 08:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat was in de uitzending ook niet te zien, want dat zou het verhaal minder leuk maken.
Faceboook.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:46 schreef Tomansss het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ze dat heeft
Heb geen Facebook op mn telefoon, maar;quote:
Maar ze ontkent ook helemaal niet dat de rest wél echt is, dus waarom die vrouw overstuur is, geen idee. Zeker jaloers op de aandachtquote:Op woensdag 9 september 2015 23:18 schreef Fylax het volgende:
twitter:OudshoornWendie twitterde op woensdag 09-09-2015 om 21:54:36@RechtenRadboud niet allemaal geloof me wij hebben ook meegedaan! heb ons veel tranen en moeite gekost! Jammer dat er zo mee omgegaan word reageer retweet
twitter:OudshoornWendie twitterde op woensdag 09-09-2015 om 21:51:56Beetje jammer dat wij de egte eerlijke mensen die met hun Billen bloot gaan hiermee geconfronteerd worden doet me best pijn! #extreemjaloers reageer retweet
Tweet van een ander koppel van het programma.twitter:OudshoornWendie twitterde op woensdag 09-09-2015 om 22:38:03@tplugge leuk, en wij zijn geen acteurs hoor! Zoals die 2 van vanavond! reageer retweet
Hoe kan een automonteur zo'n dure auto kopen voor zijn vriendin hmm. En wat een achterlijk meisje om op fb te posten dat het allemaal geacteerd is. Hoe dom kan je zijnquote:Op donderdag 10 september 2015 09:40 schreef Physsic het volgende:
Die auto kan hij ook gewoon terugkopen als hij daar zo'n spijt van heeft.
http://www.autofrt.nl/Mer(...)px?zoek=&so=gallerij
Wel echt een gruwelijke autoquote:Op donderdag 10 september 2015 09:40 schreef Physsic het volgende:
Die auto kan hij ook gewoon terugkopen als hij daar zo'n spijt van heeft.
http://www.autofrt.nl/Mer(...)px?zoek=&so=gallerij
godver wel is gehoord van rtl gemist?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:21 schreef donald_dick het volgende:
Iemand al de downloadlink/mp4 bestand?
Zou wel lachen zijn als ze een soort geheimhoudingsding heeft moeten tekenen, waardoor RTL nu stappen gaat ondernemen.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe kan een automonteur zo'n dure auto kopen voor zijn vriendin hmm. En wat een achterlijk meisje om op fb te posten dat het allemaal geacteerd is. Hoe dom kan je zijn
Ja, zeker leuke auto. Alleen de sideskirts vind ik iets tè.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel echt een gruwelijke auto
Ik hoop het wel ja, dan mag ze gaan dokken.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als ze een soort geheimhoudingsding heeft moeten tekenen, waardoor RTL nu stappen gaat ondernemen.
Ik dacht zelf ook, als je heel goed naar dat hoofd kijkt heb je al geen reden meer om jaloers te zijn. Niemand die dat aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, zeker leuke auto. Alleen de sideskirts vind ik iets tè.
En dan kan ik dat nog zo'n leuke auto vinden, daar wordt die dude echt niet leuker van. Dus dat hij persoonlijk zoveel aandacht kreeg door die auto, vond ik moeilijk te geloven.
Trouwens, de kentekenapp op mijn Android en op mijn iPhone gaven allebei aan dat het kenteken niet bestaat. Heel vreemd, nog nooit gehad. Dus ik dacht al, dan zal hij 'm wel gewoon inelkaar gereden hebben.
Maar de RDW herkende 'm wel gewoon.
Niet alleen dat gezicht.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook, als je heel goed naar dat hoofd kijkt heb je al geen reden meer om jaloers te zijn. Niemand die dat aantrekkelijk vindt.
Kan ik ook plaatsen op Facebook. Zal me wel erg verbazen als dit echt waar is, ze komt niet bepaald slim over.quote:
Zou me niets verbazen, het is niet bepaald gelukt lijkt het.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Niet alleen dat gezicht.
Ook een beetje dom dat ze hem zonder shirt lieten zien, waardoor je kon zien dat er geen buikwandcorrectie was.
Over gezicht gesproken..
Lag het aan mij, of had zij sowieso wat aan het gezicht van haar laten verbouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |