SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie dit leest is hek.
Ja ik zit op m'n werk, moest even wat doenquote:
quote:
De eerste Thief games zijn betere stealth games.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
Al ging metal gear over sinterklaas die verliefd wordt op een eenhoorn, ik hou van stealth games en wat dat betreft is mgs het beste ooit
Met kop en schouders.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik hou van stealth games en wat dat betreft is mgs het beste ooit
no way, sowieso is die setting al veel minder cool.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De eerste Thief games zijn betere stealth games.
Voor mij is stealth in een militaire omgeving ook veel vetter.... de eerste Splinter Cell vond ik toen ook wel tof, maar het is geen MGS.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:09 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
no way, sowieso is die setting al veel minder cool.
Ik vind van wel iig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:09 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
no way, sowieso is die setting al veel minder cool.
De setting en sfeer van Thief: The Dark Project. Ongeëvenaard.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind van wel iig.
Maar ja, vorig leven bijna dat de laatste goede Thief game is gemaakt.
Die franchise is hard verneukt zeg... maar ik vind alles van Eidos Montreal kut, ook Deux ex.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind van wel iig.
Maar ja, vorig leven bijna dat de laatste goede Thief game is gemaakt.
Ik vind Garret ook een van de tofste hoofdkarakters in een spel ooit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
De setting en sfeer van Thief: The Dark Project. Ongeëvenaard.
deus ex is half geniaal, half drolquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die franchise is hard verneukt zeg... maar ik vind alles van Eidos Montreal kut, ook Deux ex.
Ten tijde van de eerste Thief was ik nog vrij jong, maar dat was mijn eerste ervaring met een čcht spannende game. In de schaduwen ronddwalen met je blackjack terwijl je heel luid de gesprekken hoort van zwaar bepantserde guards, en twaalf kleuren schijten als je opgemerkt wordtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Garret ook een van de tofste hoofdkarakters in een spel ooit.
Haha ja spannend was het zeker!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ten tijde van de eerste Thief was ik nog vrij jong, maar dat was mijn eerste ervaring met een čcht spannende game. In de schaduwen ronddwalen met je blackjack terwijl je heel luid de gesprekken hoort van zwaar bepantserde guards, en twaalf kleuren schijten als je opgemerkt wordtZat altijd met een rode kop van de spanning achter de pc met die game.
Had ik vroeger dus met splinter cell. Man man man wat heerlijk was dat, goed nadenken hoe je die ene kamer doorgaat, goed inplannen wanneer je die ene gozer kan pakken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ten tijde van de eerste Thief was ik nog vrij jong, maar dat was mijn eerste ervaring met een čcht spannende game. In de schaduwen ronddwalen met je blackjack terwijl je heel luid de gesprekken hoort van zwaar bepantserde guards, en twaalf kleuren schijten als je opgemerkt wordtZat altijd met een rode kop van de spanning achter de pc met die game.
geen PU, maar zit wel verdomd dicht bij het vuurquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is het je toch gelukt om bij de PU aan de slag te gaan?
uitgespeeld, maar die game trok me echt totaal niet, niet zoals mgs dat kon, die heb ik wel 10 keer uitgespeeldquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een klets. Bagger? Het is bekant dezelfde gameplay met uitzondering van het camo systeem...
MGS3 is de beste MGS. Heb je niet langer dan een uur gespeeld ofzo?
Hmm naja smaken verschillen I guess. Vind MGS3 de beste gameplay uit de serie hebben. Heb die game ook wel 3/4x uitgespeeld ofzo. Ben nu bezig op hard en heb alle bosses getranqedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen PU, maar zit wel verdomd dicht bij het vuur
[..]
uitgespeeld, maar die game trok me echt totaal niet, niet zoals mgs dat kon, die heb ik wel 10 keer uitgespeeld
Jij bent journalist oid?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen PU, maar zit wel verdomd dicht bij het vuur
[..]
nee, maar werk momenteel bij een grote toko die games levert (om het zo vaag mogelijk te houdenquote:
Ik werk bij een toko die ervoor zorgt dat jullie uberhaupt je TV en PS4 aan kunnen zetten... Om het zo vaag mogelijk te houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar werk momenteel bij een grote toko die games levert (om het zo vaag mogelijk te houden)
Zegmaar wat games levert aan games zaker
Je bent orderpicker bij een distributiecentrum?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar werk momenteel bij een grote toko die games levert (om het zo vaag mogelijk te houden)
Zegmaar wat games levert aan games zaker
bijna, marketingquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent orderpicker bij een distributiecentrum?
enecoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik werk bij een toko die ervoor zorgt dat jullie uberhaupt je TV en PS4 aan kunnen zetten... Om het zo vaag mogelijk te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |