quote:Ja! Maar tip: kijk verder dan alleen Pata Pata. Miriam heeft heel veel meer mooie nummers gemaakt. Leuk, Afrikaans en inheems. Ik luister er afentoe erg graag naar. Bijvoorbeeld Mbube (The Lion Sleeps). Juist, dat lijkt dus op dat Awoembawe, awoembawe, awoembawe, awoembawe. In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight. Maar dan anders!
Op dinsdag 19 november 2002 15:17 schreef PARTIJTJEGEITJE het volgende:
Pata pata van Miriam Makeba... Super!!!!!
ik heb laatst de film Freaky Friday gezien en daar werd dus zo'n oud nummer gecovered...mooi nr.
Het ging om 'The Turtles - Happy Together'.
Andere oude nummers die ik tegenkwam waren 'Pretty Woman' en '74-75' (alhoewel ik van die 2e niet zeker weet of ie écht oud is...)
Deze muziek is niet echt de muziek waar ik normaal naar luister, maar die ouwe sjit is soms echt zo goed he ...weten jullie misschien nog een aantal van die oude nummers (voor 1980) die iedereen wel óóit gehoord moet hebben??
Poeh he, een stukje uit mijn wekelijks gedraaide playlist. Heb nog veeeeeeel meer oude zooi, omdat ik er nog steeds zo gek op ben
quote:Zen - Hair
Op zaterdag 17 januari 2004 02:15 schreef Famas het volgende:
*duwtik heb laatst de film Freaky Friday gezien en daar werd dus zo'n oud nummer gecovered...mooi nr.
Het ging om 'The Turtles - Happy Together'.
Andere oude nummers die ik tegenkwam waren 'Pretty Woman' en '74-75' (alhoewel ik van die 2e niet zeker weet of ie écht oud is...)Deze muziek is niet echt de muziek waar ik normaal naar luister, maar die ouwe sjit is soms echt zo goed he
...weten jullie misschien nog een aantal van die oude nummers (voor 1980) die iedereen wel óóit gehoord moet hebben??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |