Welke?quote:
neenquote:
quote:
quote:Hallo Allemaal,
Ter info, deze hunt is een stresstest voor de nieuwe site, we zijn ons er van bewust dat het niet lekker werkt en onze IT-ers werken hard om dit, voor zover dit nu in hun macht ligt, op te lossen.
Onze excuses voor de frustraties, het niet lukken van transacties en alle verdere ongemakken.
We werken voor en achter de schermen keihard om voor zover mogelijk, deze hunt op te lossen.
Beantwoorden
Oke.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:45 schreef essnhills het volgende:
Van de moderators op het iboodforum:
[..]
Jup, hier zijn m'n ouders er langs gezaptquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:46 schreef GekkePoes het volgende:
Is er een Andre Rieu concert ergens op tv?ik hoor ineens van die 'hoempapa hoempapa muziek"
ja misschien hadden ze dan beter kunnen stresstesten op 1 van de living of health of extra onderdelen ipv meteen op de hoofdsite.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:45 schreef essnhills het volgende:
Van de moderators op het iboodforum:
[..]
quote:AddeJong @ 26 augustus 2015 om 21:45
Als het terecht is laat je je wel beledigen? Ik weet niet wat er voorgevallen is maar ik zie met name jouw al een hele tijd miepen.
Ddien een klacht in via de officiële kanalen en blijf weg ipv de sfeer verzieken voor vele die het al moeilijk genoeg hebben met de trage site. Het lijkt wel of je hier op FOK zit…..
Ja, of een ouderwetse onaangekondigde hunt tot een uur of 3 's middags ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja misschien hadden ze dan beter kunnen stresstesten op 1 van de living of health of extra onderdelen ipv meteen op de hoofdsite.
blijktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft FOK! een slechte naam dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |