is vooral voor de crew zelf, dat ze je geschiedenis zien zeg maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:28 schreef Slip het volgende:
[..]
uhm, wat is dan wel het praktisch nut?
Deze conclusie is foutief.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:27 schreef Slip het volgende:
Notes zijn er toch om de user inzage te geven op zijn foutieve gedrag
Dat kan zo zijn, en toch vind ik dat het mij kan helpen om mijn fouten in te zien en erop vooruit te gaan qua post gedrag.quote:
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:31 schreef Slip het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, en toch vind ik dat het mij kan helpen om mijn fouten in te zien en erop vooruit te gaan qua post gedrag.
Voor het bepalen van een ban lengte? Om te kijken of je in aanmerking komt voor mod?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
is vooral voor de crew zelf, dat ze je geschiedenis zien zeg maar
vandaar mijn klachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad.
En zelfverbetering kost geld.
betaal 4,50 en je ziet het vanzelfquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:32 schreef Slip het volgende:
[..]
Voor het bepalen van een ban lengte? Om te kijken of je in aanmerking komt voor mod?
welja ik heb een fok pimp account dus ik kan ze daarbij zonder kosten inzien, maar hiervoor nooit over nagedachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet bereid bent geld in jezelf te investeren word je nooit beter.
Alleen volbloed nederlandersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Aiciu het volgende:
Als je lid wordt, ben je dan uitgesloten van bans?
achja leer ik ook weer eens watquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:56 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Jammer, topic ging goede kant op
Dat grof van de users niets beter doet dan negatief reageren is mij een raadselquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Erno-BE het volgende:
Dat dit topic openblijft is me een raadsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |