quote:Maar 3 acties om de verkoop bij de feestdagen te stimuleren BINNEN 2 maanden vind ik iets te stug om normaal te noemen.... 20 euro voor 2 spellen meer vind ik absurde dalingen
Op vrijdag 29 november 2002 09:51 schreef TheMarco het volgende:[..]
Ik begrijp je verhaal maar laten we eerlijk zijn: Dit gebeurt toch met ALLES? Neem een GSM abonnement. Je kunt denken: ik heb een goeie deal en de week erop is het toestel ineens gratis. Dit soort dingen zijn gewoon de orde van de dag en horen bij een concurrerende markt. Is het zuur? Ja tuurlijk. Is het oneerlijk? Nee tuurlijk niet!
Je kan altijd zeggen: "ik wacht wel" maar intussen zitten anderen al te gamen en jij niet. Voor dat hele principe betaal je per definitie altijd een hogere prijs dan iemand die wacht. Is niet uniek voor de consolemarkt hoor
quote:Dus jij vindt dat ze dat dan maar niet moeten doen?
Op vrijdag 29 november 2002 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Maar 3 acties om de verkoop bij de feestdagen te stimuleren BINNEN 2 maanden vind ik iets te stug om normaal te noemen.... 20 euro voor 2 spellen meer vind ik absurde dalingen
quote:Inderdaad, wees er blij om dat ze het doen. Meer mensen met een box, betekend meer aandacht aan de games, en mischien van de games een daling? Dat lijkt mij nog veel mooier
Op vrijdag 29 november 2002 13:37 schreef TheMarco het volgende:[..]
Dus jij vindt dat ze dat dan maar niet moeten doen?
quote:Hier staat wat meer info http://www.gamespy.com/interviews/september02/sudeki/ check ook deze link http://www.totalvideogames.com/?section=Read%20Previews&id=467&gameid=2792&format=000005
Op vrijdag 29 november 2002 13:04 schreef Chocobo het volgende:
OMG die screens, maar als dat True Fantasy online is is die bovenste dan een Stand-alone RPG ? Die ziet er erg mooi uit.
quote:Ik zeg: ANDERS, niet NIET....
Op vrijdag 29 november 2002 13:37 schreef TheMarco het volgende:[..]
Dus jij vindt dat ze dat dan maar niet moeten doen?
It's all in the Timing: de Xbox wordt in maart ingevoerd, verkoopt maar mondjesmaat, heeft acties nodig om hoofd boven water te houden... OK, maar dan breekt de herfst aan, de Xbox wordt weer voordeliger, en nog eens en nog eens, get my point? Dan komen de feestdagen in zicht en EXPLODEERD de verkoop ineens, vreemd he? Als de Xbox vorig jaar met de feestdagen hier al was geweest, dan had dat ding bijna geen acties nodig gehad... Magoed, Ome Bill had het te moeilijk om een global release rond te krijgen (waar de maatschappijen in de toekomst TOCH naar moeten kijken, op soft EN hardware gebied, om piraterij tegen te gaan), laat staan dat de consoles overal even goedkoop zijn...
even een hersenkronkel tussendoor... En van mij mogen ze zeer zeker wel meer van die dingen verkopen, en de prijzen laten zakken, daar zijn we namelijk heeeeeeel blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |