SPOILER: Schokkend!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Fopje op 26-08-2015 07:19:39 ]Sisco Certified
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:29 schreef fathank het volgende:
Het moment dat hij die rand raakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
Volgende keer ff je router een reset geven ofzo, kan wel eens helpen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:17 schreef Aiciu het volgende:
Wat is hier schokkend aan?
Ik moest juist laggen, zeker toen die arts die schedel opnieuw open deed
Dat gifje geeft de mensen die niet durven kijken, wel een mooi idee van waar het op neer komtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:42 schreef Vaultboy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel erg schokkend inderdaad. Ik kon er niet te lang naar kijken.
Dit maar dan in het echt:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:55 schreef pvdplanet het volgende:
Ik durf niet te kijken. Screenshot zou misschien nog net kunnen
En op de een of andere manier vind ik het toch vies om ook naar deze gif te kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dit maar dan in het echt:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |