Je moet er ook niet overal zwaar aan gaan tillen dat gaat misschien ten koste van je enthousiasme voor de sport. Dus laat gaan joh, is toch heerlijk man, dat ze 10.7x in zich heeft. Die power die ze tentoonstelde in die 10.81 was gewoon fantastisch, en ze zou nog minstens zo'n 6 jaar moeten kunnen meedraaien aan de top. Gouden tijden voor Nederland in de sprint als ze geen blessures krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
God gaan we weer
Alsof die onrustige huid HET bewijs is dat er iets aan de hand is. Dit is een foto uit 2013:
[ afbeelding ]
Zelfde als nu. Het is gewoon geen direct bewijs. De ene heeft nou eenmaal een iets makkelijke huid meegekregen van onze lieve heer. Mijn vriendin heeft ook periodes dat haar huis veel onrustiger is dan andere momenten en zo zijn er zoveel meiden. Nogmaals ik steek mijn kop hiermee niet in het zand, maar dit als direct bewijs aanvoeren slaat gewoon nergens op.
En terwijl ik het zeg denk ik waarom reageer ik in hemelsnaam nog
Is die worp uiteindelijk nog geldig verklaard?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Ook morgen, het speerwerpen met Julius Yego![]()
Vanaf 6:10
Jazeker, ons aller Julius staat daarom nu negende allertijden en DeeBee en ik vinden dat leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die worp uiteindelijk nog geldig verklaard?
Kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef DeeBee het volgende:
Jaaa, revanche voor Moskou waar een lollerRusje Julius in de allerlaatste worp nog van een medaille beroofde!
Kenia heeft denk ik nog geen medailles in een 'field' event gehaald op grote toernooien?
Is Bolt nog altijd de absolute favoriet, eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:41 schreef heywoodu het volgende:
Martina morgen bij Hughes als voornaamste concurrent, verder vooral Weir en Tsakounas (en Ashmeade en Lemaitre, maar die zijn amper in vorm).
Betere indeling kon niet denk ik, in SF2 zitten Gatlin, Edward en Forte (en Sani Brown) en in SF3 heb je Bolt, Jobodwana en Guliyev.
Voor de 100m was het nogal twijfelachtig, maar nu lijkt hij me toch wel de favoriet. Niet enorm topfavoriet, want Gatlin gaat het hem echt wel heel moeilijk maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Is Bolt nog altijd de absolute favoriet, eigenlijk?
Misschien niet absoluut met zijn beperkte activiteit de laatste 2 jaar, maar 200 is eigenlijk zijn beste afstand met zijn topsnelheid. Als Gatlin een 19.5x kan lopen, dan zal Bolt het nog wel moeilijk krijgen. Maar Gatlin zei bij de 100 m. dat ie wat moe was (met zijn 9.83 en 9.77 in de voorrondes, wat wil jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Is Bolt nog altijd de absolute favoriet, eigenlijk?
voor het wk liep bolt 9.87 met 1.3 m tegenwind op de 100.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:37 schreef DO2 het volgende:
Ok, dus het gaat in feite tussen Gatlin en Bolt, op zowel de 100 als de 200m.
En wat was Bolt's beste tijd op beide afstanden, dit jaar, dan?
Als je ziet hoe lang ie uitliep vandaag zal het wel makkelijk sub 19.80 gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:43 schreef kl1172 het volgende:
[..]
voor het wk liep bolt 9.87 met 1.3 m tegenwind op de 100.
Een 200 heeft ie niet meer gelopen na dat ie behandeld werd door dr. Hans dacht ik, dus dat waren allemaal 20.xx tot nu toe met een Bolt die daar hard voor moest werken.
Maar de recente Bolt met een wereldtitel onder zijn arm zal wel lekker in de 19.xx duiken.
Lastig terug te zoeken, sinds 2000 gebeurde het in elk geval al nooit dat 3 atleten in 1 jaar onder de 44 liepen (neem aan dat je dat bedoeltquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als we de lijn van dit toernooi doortrekken dan gaat Yego natuurlijk goud winnen. Kenianen kunnen alles momenteel.
En 400 meter wordt genot inderdaad. Is het wel eens voorgekomen dat 3 atleten in dezelfde race in de 43 liepen?
Is nooit gebeurd, sub 44 hooguit 2 man in een racequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig terug te zoeken, sinds 2000 gebeurde het in elk geval al nooit dat 3 atleten in 1 jaar onder de 44 liepen (neem aan dat je dat bedoelt).
Even kijken
Al die tijden zouden er zomaar eens aan kunnen gaan in 1 racequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:27 schreef heywoodu het volgende:
Het is maar 8 keer gebeurd dat er 2 in dezelfde race onder de 44 doken, waaronder een paar dagen geleden de heat met McDonald en Masrahi (beiden 43.93) en vorig jaar James en Merritt in Eugene (beiden 43.97).
Snelste tijd ooit voor iemand die 3e werd in een wedstrijd is 44.09. Danny Everett deed dat in de olympische finale van 1988, Alvin Harrison in de olympische finale van 1996. 44.25 is de snelste tijd ooit voor een nummer vier (Ian Morris, OS-finale 1992) en 44.59 voor plek vijf (Leslie Djhone, WK-finale 2007). Snelste nummer zes is Derek Mills met 44.62 in Eugene in 1993, Johan Wissmann werd met 44.72 zevende in de WK-finale van 2007 en de snelste nummer acht ooit is Samson Kitur tijdens Weltklasse Zürich 1993 waar hij 44.92 liep.
Mooi hequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Al die tijden zouden er zomaar eens aan kunnen gaan in 1 race
Het gaat dan ook niet om de tijd, maar om het GOUD. En dat kon weleens in de laatste meter worden beslist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:22 schreef DeeBee het volgende:
Wordt het vast een flopshow met verkramping alom en winnende tijd van 44.4.
En James liep de laatste 100 achteruit daarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef DeeBee het volgende:
Zie nu dat Merrit won met 43.74 in Moskou, damn, ook een aardige tijd.Won met gigantische voorsprong toen volgens mij ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |