Ligt aan je woonsituatie. Als je in je auto woont kan je dit beter in K&W posten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Misschien hoort dit bij klussen en wonen maar hier lijkt me de mensen rond te lopen met verstand van auto's en onkosten die erbij komen.
De rechter zit vast gedrukt, je kan ermee rijden maar band word gloeiend heet en maakt kloppend geluid, vandaar toen meteen naar een garage gereden want klonk sowieso niet goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:26 schreef Barcaconia het volgende:
Klinkt niet apart, 143 vind ik niet eens veel voor een klauw. En over die linkse kun je discussieren. Waarom willen ze hen vervangen?
Nee maar wel dat je aan beide kanten een gelijke remkracht hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:44 schreef RingBewoner het volgende:
Is het net zoals met banden dat als je de ene kant doet dat je voor de balans in de auto het beste meteen beide kanten kan doen?
Dat dus. Ik zou ook eerst die ene klauw laten vervangen (en voor dat geld gewoon een nieuwe, niet een tweedehandsje van de sloop die "gangbaar" gemaakt is door een zwakbegaafde woonwagenkampbewoner met een grote hamer en een bus WD40). Mocht het nodig zijn kan die ander altijd nog.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee maar wel dat je aan beide kanten een gelijke remkracht hebt.
Maar je kunt natuurlijk ook 1 klauw vervangen, als het goed is zal dat niet zoveel schelen. Anders is een van je klauwen alsnog kut
Ik heb wel eens met ongelijke banden gereden en dat reed echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee maar wel dat je aan beide kanten een gelijke remkracht hebt.
Maar je kunt natuurlijk ook 1 klauw vervangen, als het goed is zal dat niet zoveel schelen. Anders is een van je klauwen alsnog kut
Als de andere klauw nog gewoon werkt merk je dat echt niet. Er valt dan namelijk niks te merken..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met ongelijke banden gereden en dat reed echt voor geen meter.
Ook wel eens gereden met een auto waarbij de remklauw op 1 schijf een beetje bleef hangen en die schijf was nog wat krom ook, dat is ook 3 keer niks.
Als een schijf krom is en de klauw komt niet goed terug dan merk je dat echt wel hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als de andere klauw nog gewoon werkt merk je dat echt niet. Er valt dan namelijk niks te merken..
Wat begrijp je niet aan: "als de klauw nog gewoon werkt.."?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als een schijf krom is en de klauw komt niet goed terug dan merk je dat echt wel hoor.
Als je dat niet merkt heb je óf geen gevoel voor autorijden of je hebt geen piemeltje.
Heb je wel eens gereden met kromme remschijven en dan geremd? Dat moet je merken als je enig gevoel hebt voor de auto en autorijden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: "als de klauw nog gewoon werkt.."?
Als de klauw niet goed terug komt, werkt 'ie niet goed, wel? Die kromme schijf heeft er verder niks mee te maken.
Lees mijn post nog eens, en probeer het dan weer..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb je wel eens gereden met kromme remschijven en dan geremd? Dat moet je merken als je enig gevoel hebt voor de auto en autorijden.
Ik geef jou hetzelfde advies.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens, en probeer het dan weer..
Wat een onzin kraam jij uit. Ik heb het over fatsoenlijke demontagebedrijven. Daar werken mensen met autokennis hoor..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zou ook eerst die ene klauw laten vervangen (en voor dat geld gewoon een nieuwe, niet een tweedehandsje van de sloop die "gangbaar" gemaakt is door een zwakbegaafde woonwagenkampbewoner met een grote hamer en een bus WD40). Mocht het nodig zijn kan die ander altijd nog.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik geef jou hetzelfde advies.
Tuurlijk, omdat jij niet specifiek erbij zegt dat het over "fatsoenlijke demontagebedrijven" gaat, kraam ík onzin uit. Jij doet het voorkomen alsof het een universele waarheid is dat álle remklauwen van de sloop gangbaar zijn gemaakt en dat ze allemaal 3 maanden garantie hebben. Conclusie: je praat dus zelf poepquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam jij uit. Ik heb het over fatsoenlijke demontagebedrijven. Daar werken mensen met autokennis hoor..
Nee, want ik rep ook over 3 maanden garantie of niet dan...?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij begint over zaken die geen zak te maken hebben met het topic. Ik kan ook wel opschrijven "heb je wel eens met een auto gereden waar ze het dak af hebben gezaagd, als je dat niet merkt ben je echt een mongooltje", het heeft alleen niks met het topic te maken.
[..]
Tuurlijk, omdat jij niet specifiek erbij zegt dat het over "fatsoenlijke demontagebedrijven" gaat, kraam ík onzin uit. Jij doet het voorkomen alsof het een universele waarheid is dat álle remklauwen van de sloop gangbaar zijn gemaakt en dat ze allemaal 3 maanden garantie hebben. Conclusie: je praat dus zelf poep
Dat heb ik wel eens gedaan en dat merk je!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik kan ook wel opschrijven "heb je wel eens met een auto gereden waar ze het dak af hebben gezaagd, als je dat niet merkt ben je echt een mongooltje"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |