quote:How gay was that
Op vrijdag 15 november 2002 22:35 schreef SmashBro het volgende:
Die vriend meteen janken ook
En ik vind dat Gareth Gates hier ook minstens 3 nummer 1-hits moet scoren.
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 22:35 schreef dagizmo het volgende:
Die boer en die vriend nomineer ik voor een fansite
Ik vond die mevrouw met marokkaanse kleren (en schoenen) ook erg goed. Vooral dat brabbelliedje wat ze zat te zingen op die stoelen. Erg mooi.
Er zaten gelukkig wel weer een paar goede bij, mijn favoriet van vanavond is dat meisje met de in Marokka gemaakte kleren. Ze kon goed zingen en ze heeft een leuke uitstraling.
Trouwens, die Tooske is
quote:Toch knap dat hij dan stottert en met zingen gaat het vlekkeloos. Van wat heb ik kunnen horen vind ik hem beter dan die winnaar.
Op vrijdag 15 november 2002 22:37 schreef SmashBro het volgende:
En ik vind dat Gareth Gates hier ook minstens 3 nummer 1-hits moet scoren.
"I've got big tits, I've got a huge ass"
quote:
Vincent doet klompendansOok op klompen kun je door het lint. Dat bewijst deze Jovink fan. Van een potje stevig heuken is hij niet vies. Vincent toont de jury hoe je op klompen kan springen! Bekijk het filmpje!
quote:Ik vind die Edwin nogwat (of Erwin, whatever) erg stom. Die mag wel weg. En Jerney is mijn Jury-idol
Op vrijdag 15 november 2002 22:38 schreef miss_bleu het volgende:
Dat word maandag ochtend weer stenders vroeg luisteren die belt altijd een jury lid
quote:jaaah... hij is kjoet !
Op vrijdag 15 november 2002 22:37 schreef SmashBro het volgende:
Echt een geweldige aflevering. Die montage en de muziek eronder ook, echt prachtig.En ik vind dat Gareth Gates hier ook minstens 3 nummer 1-hits moet scoren.
quote:Dank u! Hij is idd beter dan Will.
Op vrijdag 15 november 2002 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Toch knap dat hij dan stottert en met zingen gaat het vlekkeloos. Van wat heb ik kunnen horen vind ik hem beter dan die winnaar.
Ik zit trouwens al heel lang Gareth Gates-nummers te tippen in het muziekforum en het wou maar niet aanslaan ![]()
Maar hopelijk nu wel
quote:dat vond ik echt lef hebben, dat je ondanks het stotteren het toch probeert. En hij kon echt goed zingen zeg.
Op vrijdag 15 november 2002 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Toch knap dat hij dan stottert en met zingen gaat het vlekkeloos.
quote:Vond ik ook
Op vrijdag 15 november 2002 22:40 schreef cptmarco het volgende:
dat vond ik echt lef hebben, dat je ondanks het stotteren het toch probeert. En hij kon echt goed zingen zeg.
En ze zei nog zo dat ze dat niet zou doen.... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 15-11-2002 22:47]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |