zou overwegenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Veel erger zijn mensen met winkelmandjes op wieltjes:
[ afbeelding ]
Het ziet er sowieso al niet uit. En daarnaast zijn die krengen een aanslag op de enkels van de rest van het winkelend volk.
Of je neemt een winkelkarretje, óf je draagt een winkelmandje. Verdorie
Ik werk er, dus dat word niet gewaardeerdquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:36 schreef nuget het volgende:
gewoon aan de kant beuken, dat werkt prima.
Zich absoluut niet bewust dat er een wereld is buiten hun blikveld of dat daar mensen in zijn. Zelfde mensen die voor de uitgang gaan staan om te kletsen of in hun karretje te kijken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef golop het volgende:
Idd zeer irritant, ze zijn niet bezig met de mensen om zich heen en kijken alleen maar in de schappen en niet voor zich.
Ik parkeer regelmatig karretjes in andere rijen, omdat mensen niet normaal kunnen functioneren in een supermarkt. kunnen ze lekker zoeken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Ik werk er, dus dat word niet gewaardeerd
Bejaarden dus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Robin0342 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, zijn vaak vrouwen van +- 40-50.
Goed ideequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef nuget het volgende:
[..]
Ik parkeer regelmatig karretjes in andere rijen, omdat mensen niet normaal kunnen functioneren in een supermarkt. kunnen ze lekker zoeken.
Condoomsquote:Ik pleur ook wel eens chocolade enzo in iemands kar.
zo zo, we hebben een schavuit te pakken hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef nuget het volgende:
[..]
Ik parkeer regelmatig karretjes in andere rijen, omdat mensen niet normaal kunnen functioneren in een supermarkt. kunnen ze lekker zoeken.
Ik pleur ook wel eens chocolade enzo in iemands kar.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:45 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
zo zo, we hebben een schavuit te pakken hoor
dit ben je zelf dus want als ze niks vragen kan jij het niet wetenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Van die mensen die niet durven te vragen of ze er langs mogen en daarom maar een andere route nemen
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:47 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dit ben je zelf dus want als ze niks vragen kan jij het niet weten
Herken je jezelf erin?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:47 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dit ben je zelf dus want als ze niks vragen kan jij het niet weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |