Wat een baas ben jij, dat je dit soort dingen ook voor de Vuelta maakt!quote:
Als hij het er mee eens is, kan ik dat stukje plaatsen op de site. Eventueel kan met goed overleg worden geregeld dat hij dat in de toekomst zelf kan doen, maar dan moet hij dat zelf ook willen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat een baas ben jij, dat je dit soort dingen ook voor de Vuelta maakt!
Nu ze hier bij FOK! zo naarstig op zoek zijn naar content, is het misschien een idee om dit stuk ook op de FOK!sport subsite te laten plaatsen? Als dat nog niet gedaan wordt, zou ik als ik jou was eens contact opnemen daarover, want het voegt zeker iets toe!
twitter:LottoJumbo_road twitterde op maandag 24-08-2015 om 15:03:28Vanaf 16:00u geeft @laurenstendam op @Eurosport livecommentaar bij etappe 3 van de @lavuelta. https://t.co/Cuwvfk0djp reageer retweet
Oh, dat is wel eens aan me gevraagd. De Tour vorig jaar, toen reageerde ik dat ik dat wel prima vond, maar werd er verder niets mee gedaan. Is ook handig natuurlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nu ze hier bij FOK! zo naarstig op zoek zijn naar content, is het misschien een idee om dit stuk ook op de FOK!sport subsite te laten plaatsen? Als dat nog niet gedaan wordt, zou ik als ik jou was eens contact opnemen daarover, want het voegt zeker iets toe!
Die zal vanmorgen wakker zijn geworden en toen pas echt het besef hebben gekregen dat zijn hoofd een beurse perzik was.quote:
Ook mijn complimenten. Leuk geschreven, informatief en bijzonder op prijs gesteld.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zal vanmorgen wakker zijn geworden en toen pas echt het besef hebben gekregen dat zijn hoofd een beurse perzik was.
Dan zorg ik ervoor dat het de komende weken wel gebeurtquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat is wel eens aan me gevraagd. De Tour vorig jaar, toen reageerde ik dat ik dat wel prima vond, maar werd er verder niets mee gedaan. Is ook handig natuurlijk.
Maar afijn, van mij mag het.
Kutje. Toch wel een aderlating voor Aru en co.quote:
Nibali is altijd maar aan het klagen over anderen om zijn eigen debiele acties te rechtvaardigenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:06 schreef Slobeend het volgende:
ElTieDee bij Eurosport? Als ze nu Been nog lozen ga ik daar kijken.
Genot.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Berhane pakt voor een aantal dagen de bergtrui.
En al die reclameblokken voor eigen programma's ben ik ook wel zatquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:06 schreef Slobeend het volgende:
ElTieDee bij Eurosport? Als ze nu Been nog lozen ga ik daar kijken.
Mooi!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zorg ik ervoor dat het de komende weken wel gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |