Dat is helemaal niet ongefundeerd. Als je de broke optie boekt weet je bijna zeker dat je gedumpt wordt in een Oost-Europese stad waar je met Wizzair heengevlogen wordt. Nou voor de 20 minuten die het dan duurt om alles zelf te regelen passeer ik graag dit hippe bedrijfje. Kun je van dat geld tenminste weer op stapf.quote:Op zondag 3 april 2016 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede feedback![]()
Zal het doorgeven op dat aftandse vliegveld wat Düsseldorf international airport heet vanwaar ik vertrek. Van daaruit zijn inderdaad maar een handjevol bestemmingen te bereiken![]()
Voelt dat nu lekker? Ongefundeerd en anoniem zoiets afzeiken?
Dus het hele concept werkt volgens jou niet omdat je met 1 van de inmiddels 7 pakketen de goedkopere opties krijgt? Weten we dat ook weerquote:Op zondag 3 april 2016 20:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet ongefundeerd. Als je de broke optie boekt weet je bijna zeker dat je gedumpt wordt in een Oost-Europese stad waar je met Wizzair heengevlogen wordt. Nou voor de 20 minuten die het dan duurt om alles zelf te regelen passeer ik graag dit hippe bedrijfje. Kun je van dat geld tenminste weer op stapf.
Zolang er domme mensen bestaan die lui zijn en geld te veel hebben zal dit concept nog wel ff werken.quote:Op zondag 3 april 2016 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus het hele concept werkt volgens jou niet omdat je met 1 van de inmiddels 7 pakketen de goedkopere opties krijgt? Weten we dat ook weer
Als je reeel bent dan weet je dat het overgrote merendeel van de reizigers relatief makkelijk zijn, anders zouden er geen reisbureau's en reisorganisatie's zijn. Hoef je niet dom voor te zijnquote:Op zondag 3 april 2016 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang er domme mensen bestaan die lui zijn en geld te veel hebben zal dit concept nog wel ff werken.
Weet ik wel. Al zijn er natuurlijk steeds minder reisbureaus. Maar ik vind het allemaal niet erg. Dan blijven de koopjes over voor mij.quote:Op zondag 3 april 2016 20:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je reeel bent dan weet je dat het overgrote merendeel van de reizigers relatief makkelijk zijn, anders zouden er geen reisbureau's en reisorganisatie's zijn. Hoef je niet dom voor te zijn
Waarschijnlijk zijn dat wel mensen die anderen in hun waarde laten en personen er anders over denken niet meteen in een hoekje wegzetten.quote:Op zondag 3 april 2016 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang er domme mensen bestaan die lui zijn en geld te veel hebben zal dit concept nog wel ff werken.
Je bent wel snel op je pik getrapt of niet?quote:Op zondag 3 april 2016 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat wel mensen die anderen in hun waarde laten en personen er anders over denken niet meteen in een hoekje wegzetten.
Veel plezier met je koopjes
Nee hoor. Heb er niet eens eentje.quote:Op zondag 3 april 2016 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent wel snel op je pik getrapt of niet?
Veel plezier! Ben benieuwd naar je reviewquote:Op maandag 4 april 2016 16:41 schreef Irrem het volgende:
Volgende week maandag vertrekken we. 4 dagen citytrip!
En weer terug;quote:Op maandag 4 april 2016 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel plezier! Ben benieuwd naar je review
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt fantastisch! Totaal verrast, wat natuurlijk ook de bedoeling is![]()
Nadat het bekend was, hebben we alleen even op internet gezocht wat deze stad te bieden had, maar hadden al snel het idee dat we dat prima in de stad zelf kunnen ervaren zonder enige voorbereiding.
4 dagen heerlijk gegeten, musea bezocht, alles op loopafstand, een autovrije binnenstad, hotel was prima. Het weer was, met uitzondering van 1 ochtend, heerlijk.
Echt een mooie ervaring en voor herhaling vatbaar![]()
quote:Op zondag 17 april 2016 19:10 schreef Irrem het volgende:
[..]
En weer terug;
Dinsdag voor vertrek kregen we het eerste weerbericht op locatie; 19 graden en bewolkt. Mede door de ervaringen van andere reizigers op internet (zouden we naar 1 van deze bestemmingen gestuurd kunnen worden?) en dit weerbericht werden we toch wel heel nieuwsgierig.
Het weerbericht hebben we iedere keer bekeken en bleef rond deze temperatuur hangen. Voor een citytrip natuurlijk prima weer.
Maandag de 11de was het zover, we moesten om 09:00 op Schiphol zijn. Daar hebben we de bestemming onthuld.
met welke optie is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt fantastisch! Totaal verrast, wat natuurlijk ook de bedoeling is![]()
Nadat het bekend was, hebben we alleen even op internet gezocht wat deze stad te bieden had, maar hadden al snel het idee dat we dat prima in de stad zelf kunnen ervaren zonder enige voorbereiding.
4 dagen heerlijk gegeten, musea bezocht, alles op loopafstand, een autovrije binnenstad, hotel was prima. Het weer was, met uitzondering van 1 ochtend, heerlijk.
Echt een mooie ervaring en voor herhaling vatbaarSometimes you make me cry, but my love for you will never die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtige stad en ook gezellig hostel! Het was wel rond de 40 graden, dat was wat minder. Mocht de pret echter niet drukken!
Het was wel gigantisch druk in de stad vanwege een jaarlijks festival (de mensen die de spoiler geopend hebben kunnen vast raden welk) en ook het hostel bestond voor het overgrote deel uit festivalgangers, waardoor de typische hostelsfeer er een stuk minder was. En daarom koos ik broke, omdat ik hotels veel te saai vind en Broke de enige optie met een hostel was
Ondanks dat toch een paar leuke mensen ontmoet en ook geweldig veel moois gezien!
Overigens zijn een paar vrienden van me later ook op een Broke-trip gegaan en die kwamen terecht inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vorig jaar zomer een Broke gedaan. Bestemming wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtige stad en ook gezellig hostel! Het was wel rond de 40 graden, dat was wat minder. Mocht de pret echter niet drukken!
Het was wel gigantisch druk in de stad vanwege een jaarlijks festival (de mensen die de spoiler geopend hebben kunnen vast raden welk) en ook het hostel bestond voor het overgrote deel uit festivalgangers, waardoor de typische hostelsfeer er een stuk minder was. En daarom koos ik broke, omdat ik hotels veel te saai vind en Broke de enige optie met een hostel was
Ondanks dat toch een paar leuke mensen ontmoet en ook geweldig veel moois gezien!
Overigens zijn een paar vrienden van me later ook op een Broke-trip gegaan en die kwamen terecht inWat een mazzel had je dan zeg. Ook wel toffe steden van je vrienden trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel ben je kwijt voor zo´n Broke-vakantie?Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Ik kan het me niet precies meer herinneren, maar ik was rond de 200 euro kwijt voor 4 dagen. Maar dat was wel in het hoogseizoen, volgens mij kan je zo'n broke al voor een euro of 120 krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Nouri het volgende:
[..]
Wat een mazzel had je dan zeg. Ook wel toffe steden van je vrienden trouwens.
Hoeveel ben je kwijt voor zo´n Broke-vakantie?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Even een kick omdat ik ook aan sprs me zat te denken.
Degene die mee gegaan zijn, wat waren de ervaringen, hoe waren de mensen, wordt er ook gemixed of is het een sausage party?
Welke arrangement heb je gepakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |