abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161152611
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 19:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goede feedback ^O^
Zal het doorgeven op dat aftandse vliegveld wat Düsseldorf international airport heet vanwaar ik vertrek. Van daaruit zijn inderdaad maar een handjevol bestemmingen te bereiken :o

:')

Voelt dat nu lekker? Ongefundeerd en anoniem zoiets afzeiken?
Dat is helemaal niet ongefundeerd. Als je de broke optie boekt weet je bijna zeker dat je gedumpt wordt in een Oost-Europese stad waar je met Wizzair heengevlogen wordt. Nou voor de 20 minuten die het dan duurt om alles zelf te regelen passeer ik graag dit hippe bedrijfje. Kun je van dat geld tenminste weer op stapf.
pi_161152757
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:29 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet ongefundeerd. Als je de broke optie boekt weet je bijna zeker dat je gedumpt wordt in een Oost-Europese stad waar je met Wizzair heengevlogen wordt. Nou voor de 20 minuten die het dan duurt om alles zelf te regelen passeer ik graag dit hippe bedrijfje. Kun je van dat geld tenminste weer op stapf.
Dus het hele concept werkt volgens jou niet omdat je met 1 van de inmiddels 7 pakketen de goedkopere opties krijgt? Weten we dat ook weer :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161152866
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 20:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dus het hele concept werkt volgens jou niet omdat je met 1 van de inmiddels 7 pakketen de goedkopere opties krijgt? Weten we dat ook weer :)
Zolang er domme mensen bestaan die lui zijn en geld te veel hebben zal dit concept nog wel ff werken.
  zondag 3 april 2016 @ 20:41:55 #54
62913 Blik
The one and Only!
pi_161153057
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Zolang er domme mensen bestaan die lui zijn en geld te veel hebben zal dit concept nog wel ff werken.
Als je reeel bent dan weet je dat het overgrote merendeel van de reizigers relatief makkelijk zijn, anders zouden er geen reisbureau's en reisorganisatie's zijn. Hoef je niet dom voor te zijn
pi_161153106
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 20:41 schreef Blik het volgende:

[..]

Als je reeel bent dan weet je dat het overgrote merendeel van de reizigers relatief makkelijk zijn, anders zouden er geen reisbureau's en reisorganisatie's zijn. Hoef je niet dom voor te zijn
Weet ik wel. Al zijn er natuurlijk steeds minder reisbureaus. Maar ik vind het allemaal niet erg. Dan blijven de koopjes over voor mij.
pi_161153257
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn dat wel mensen die anderen in hun waarde laten en personen er anders over denken niet meteen in een hoekje wegzetten. :)

Veel plezier met je koopjes :W
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161153276
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 20:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn dat wel mensen die anderen in hun waarde laten en personen er anders over denken niet meteen in een hoekje wegzetten. :)

Veel plezier met je koopjes :W
Je bent wel snel op je pik getrapt of niet?
pi_161153324
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Je bent wel snel op je pik getrapt of niet?
Nee hoor. Heb er niet eens eentje.
Maar jouw zevenmijlslaarzen zijn wel verdomd lastig te ontwijken.

En daar laat ik het bij, we gaan teveel offtopic.
  One tough cookie zondag 3 april 2016 @ 20:58:44 #59
169210 liesje1979
pi_161153677
Ja ho maar weer. MCH vindt het een stom idee, en dat mag. Maar om nou mensen die het wel leuk vinden gelijk dom en lui te noemen vind ik op zijn minst wat kortzichtig. Uiteraard kan je dit soort trips goedkoper zelf regelen. Echter, voor jezelf een verrassingsreis boeken waarbij je aan jezelf op het vliegveld pas laat weten waar je heen gaat wordt al een stuk lastiger. Het verrassingselement maakt dit soort reisjes wel uniek natuurlijk. Ik vind het een leuk concept. En met mij meerdere mensen, anders zou het bedrijf niet steeds groter worden.
pi_161154566
MISSCHIEN BEN IK WEL AUTISTISCH EN KAN IK GEWOON NIET TEGEN VERRASSINGEN. FUCK MY LIFE. ;( ;( ;(
pi_161171109
Volgende week maandag vertrekken we. 4 dagen citytrip!
pi_161171474
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:41 schreef Irrem het volgende:
Volgende week maandag vertrekken we. 4 dagen citytrip!
Veel plezier! Ben benieuwd naar je review :P
pi_161501918
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 16:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Veel plezier! Ben benieuwd naar je review :P
En weer terug;

Dinsdag voor vertrek kregen we het eerste weerbericht op locatie; 19 graden en bewolkt. Mede door de ervaringen van andere reizigers op internet (zouden we naar 1 van deze bestemmingen gestuurd kunnen worden?) en dit weerbericht werden we toch wel heel nieuwsgierig.
Het weerbericht hebben we iedere keer bekeken en bleef rond deze temperatuur hangen. Voor een citytrip natuurlijk prima weer.

Maandag de 11de was het zover, we moesten om 09:00 op Schiphol zijn. Daar hebben we de bestemming onthuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt fantastisch! Totaal verrast, wat natuurlijk ook de bedoeling is :')

Nadat het bekend was, hebben we alleen even op internet gezocht wat deze stad te bieden had, maar hadden al snel het idee dat we dat prima in de stad zelf kunnen ervaren zonder enige voorbereiding.

4 dagen heerlijk gegeten, musea bezocht, alles op loopafstand, een autovrije binnenstad O+ , hotel was prima. Het weer was, met uitzondering van 1 ochtend, heerlijk.

Echt een mooie ervaring en voor herhaling vatbaar ^O^
pi_161502676
Gaaf ^O^ Nog een maand of twee voordat ik vertrek. *O*
  One tough cookie zondag 17 april 2016 @ 21:48:49 #65
169210 liesje1979
pi_161507594
Leuke bestemming! Fijn dat je het zo lekker hebt gehad.
  woensdag 20 april 2016 @ 00:42:38 #66
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_161566128
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:10 schreef Irrem het volgende:

[..]

En weer terug;

Dinsdag voor vertrek kregen we het eerste weerbericht op locatie; 19 graden en bewolkt. Mede door de ervaringen van andere reizigers op internet (zouden we naar 1 van deze bestemmingen gestuurd kunnen worden?) en dit weerbericht werden we toch wel heel nieuwsgierig.
Het weerbericht hebben we iedere keer bekeken en bleef rond deze temperatuur hangen. Voor een citytrip natuurlijk prima weer.

Maandag de 11de was het zover, we moesten om 09:00 op Schiphol zijn. Daar hebben we de bestemming onthuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt fantastisch! Totaal verrast, wat natuurlijk ook de bedoeling is :')

Nadat het bekend was, hebben we alleen even op internet gezocht wat deze stad te bieden had, maar hadden al snel het idee dat we dat prima in de stad zelf kunnen ervaren zonder enige voorbereiding.

4 dagen heerlijk gegeten, musea bezocht, alles op loopafstand, een autovrije binnenstad O+ , hotel was prima. Het weer was, met uitzondering van 1 ochtend, heerlijk.

Echt een mooie ervaring en voor herhaling vatbaar ^O^
met welke optie is dit
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
pi_161572898
Ik heb vorig jaar zomer een Broke gedaan. Bestemming was
SPOILER
Prachtige stad en ook gezellig hostel! Het was wel rond de 40 graden, dat was wat minder. Mocht de pret echter niet drukken!
Het was wel gigantisch druk in de stad vanwege een jaarlijks festival (de mensen die de spoiler geopend hebben kunnen vast raden welk :P) en ook het hostel bestond voor het overgrote deel uit festivalgangers, waardoor de typische hostelsfeer er een stuk minder was. En daarom koos ik broke, omdat ik hotels veel te saai vind en Broke de enige optie met een hostel was :D

Ondanks dat toch een paar leuke mensen ontmoet en ook geweldig veel moois gezien!

Overigens zijn een paar vrienden van me later ook op een Broke-trip gegaan en die kwamen terecht in
SPOILER
  woensdag 20 april 2016 @ 14:38:59 #68
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_161575067
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vorig jaar zomer een Broke gedaan. Bestemming was
SPOILER
Prachtige stad en ook gezellig hostel! Het was wel rond de 40 graden, dat was wat minder. Mocht de pret echter niet drukken!
Het was wel gigantisch druk in de stad vanwege een jaarlijks festival (de mensen die de spoiler geopend hebben kunnen vast raden welk :P) en ook het hostel bestond voor het overgrote deel uit festivalgangers, waardoor de typische hostelsfeer er een stuk minder was. En daarom koos ik broke, omdat ik hotels veel te saai vind en Broke de enige optie met een hostel was :D

Ondanks dat toch een paar leuke mensen ontmoet en ook geweldig veel moois gezien!

Overigens zijn een paar vrienden van me later ook op een Broke-trip gegaan en die kwamen terecht in
SPOILER
Wat een mazzel had je dan zeg. Ook wel toffe steden van je vrienden trouwens.

Hoeveel ben je kwijt voor zo´n Broke-vakantie?
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
pi_161575607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:42 schreef Nouri het volgende:

[..]

met welke optie is dit
Citytrip
pi_161605096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Nouri het volgende:

[..]

Wat een mazzel had je dan zeg. Ook wel toffe steden van je vrienden trouwens.

Hoeveel ben je kwijt voor zo´n Broke-vakantie?
Ik kan het me niet precies meer herinneren, maar ik was rond de 200 euro kwijt voor 4 dagen. Maar dat was wel in het hoogseizoen, volgens mij kan je zo'n broke al voor een euro of 120 krijgen.
pi_162548912
Voor de mensen die nog een reisje willen boeken via srprs me; ik heb nog een kortingscode van 20 euro! Alleen voor mensen die voor de eerste keer boeken, en te besteden binnen 30 dagen. Je kunt me mailen op fjordengirl@hotmail.com
  vrijdag 27 mei 2016 @ 20:33:19 #72
353177 ArannaeCor
Een heule trotste Fries
pi_162550374
Ik heb vorig jaar een broke gedaan en ik zat (ook op verzoek) in een hotel. Concept is prima als je ergens heen wil zonder uit te zoeken wat je nou echt wil zien. Overigens kwam ik niet in het oostblok terecht en ook niet met Wizzair gevlogen.
pi_162739712
Ik zag dat ze nu ook solo together reizen hebben, dat vind ik wel echt leuk :Y dus en nieuwe mensen ontmoeten en niet weten waar je naartoe gaat en voor nog steeds 'n best prima prijs. Zie mezelf die nog wel boeken :Y
pi_162742322
Crosspost

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Even een kick omdat ik ook aan sprs me zat te denken.
Degene die mee gegaan zijn, wat waren de ervaringen, hoe waren de mensen, wordt er ook gemixed of is het een sausage party?

Welke arrangement heb je gepakt?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_165262423
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Crosspost

[..]

En heb je jezelf nog laten verrassen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')