SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor trip doe jij?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Net maar eens even op mijn eigen pagina gekeken. Nu weet ik dat we rond 22.00 uur weer landen. Nice! Hele dag nog in de stad en ook weer niet asociaal laat thuis.
Volgende dag moet er weer gewerkt worden natuurlijk
Citytrip van vier dagen.quote:
U gaat naar .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is het niet per persoon?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:05 schreef Blik het volgende:
855 euro voor 2 personen voor een week is ook helemaal niet heel prijzig.
je kunt gewoon mailen met je wensen. Ook als je langer weg wilt of bijv. een huwelijksreis via hun wilt boeken - https://srprs.me/honeymoon-luxuryquote:Op maandag 28 maart 2016 00:06 schreef GimmeGore het volgende:
Tof dat hier een topic over is. Ik probeer mijn vriend nog over te halen. Maar hij wil langer weg dan srprs.me aanbiedt.
Misschien wil is hij na jet verslag hierboven wel overtuigd.
quote:
Goede feedbackquote:Op zondag 3 april 2016 18:54 schreef MCH het volgende:
Echt een kutconcept voor luie mensen vind ik dit. Bovendien als je ervoor kiest om van een aftands vliegveld te vliegen dan gaan er vaak maar vluchten naar een handjevol bestemmingen. Lekker voorspelbaar allemaal dus.
Dat is helemaal niet ongefundeerd. Als je de broke optie boekt weet je bijna zeker dat je gedumpt wordt in een Oost-Europese stad waar je met Wizzair heengevlogen wordt. Nou voor de 20 minuten die het dan duurt om alles zelf te regelen passeer ik graag dit hippe bedrijfje. Kun je van dat geld tenminste weer op stapf.quote:Op zondag 3 april 2016 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede feedback![]()
Zal het doorgeven op dat aftandse vliegveld wat Düsseldorf international airport heet vanwaar ik vertrek. Van daaruit zijn inderdaad maar een handjevol bestemmingen te bereiken![]()
Voelt dat nu lekker? Ongefundeerd en anoniem zoiets afzeiken?
Dus het hele concept werkt volgens jou niet omdat je met 1 van de inmiddels 7 pakketen de goedkopere opties krijgt? Weten we dat ook weerquote:Op zondag 3 april 2016 20:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet ongefundeerd. Als je de broke optie boekt weet je bijna zeker dat je gedumpt wordt in een Oost-Europese stad waar je met Wizzair heengevlogen wordt. Nou voor de 20 minuten die het dan duurt om alles zelf te regelen passeer ik graag dit hippe bedrijfje. Kun je van dat geld tenminste weer op stapf.
Zolang er domme mensen bestaan die lui zijn en geld te veel hebben zal dit concept nog wel ff werken.quote:Op zondag 3 april 2016 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus het hele concept werkt volgens jou niet omdat je met 1 van de inmiddels 7 pakketen de goedkopere opties krijgt? Weten we dat ook weer
Als je reeel bent dan weet je dat het overgrote merendeel van de reizigers relatief makkelijk zijn, anders zouden er geen reisbureau's en reisorganisatie's zijn. Hoef je niet dom voor te zijnquote:Op zondag 3 april 2016 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang er domme mensen bestaan die lui zijn en geld te veel hebben zal dit concept nog wel ff werken.
Weet ik wel. Al zijn er natuurlijk steeds minder reisbureaus. Maar ik vind het allemaal niet erg. Dan blijven de koopjes over voor mij.quote:Op zondag 3 april 2016 20:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je reeel bent dan weet je dat het overgrote merendeel van de reizigers relatief makkelijk zijn, anders zouden er geen reisbureau's en reisorganisatie's zijn. Hoef je niet dom voor te zijn
Waarschijnlijk zijn dat wel mensen die anderen in hun waarde laten en personen er anders over denken niet meteen in een hoekje wegzetten.quote:Op zondag 3 april 2016 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang er domme mensen bestaan die lui zijn en geld te veel hebben zal dit concept nog wel ff werken.
Je bent wel snel op je pik getrapt of niet?quote:Op zondag 3 april 2016 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat wel mensen die anderen in hun waarde laten en personen er anders over denken niet meteen in een hoekje wegzetten.
Veel plezier met je koopjes
Nee hoor. Heb er niet eens eentje.quote:Op zondag 3 april 2016 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent wel snel op je pik getrapt of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |