Iedereen doet het. Wat ken jou het schelen joh. Gewoon JUICHEN!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de vraag daarna is na hoeveel maanden/jaren ze deze plak weer mag inleveren
Ik vind het ergens best tof hoor, oranje boven, maar dit is toch wel een bedrogshow van Oostduitse proporties aan het worden hoor... en natuurlijk hoeft ze nu niet meer op zeven onderdelen te richten maar die stierennek, puisten en bulten krijg je echt niet van hard trainen
Krijgen ze wel een hogere seksdrive vanquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
true, er is er geen een clean, dus dat verzacht de omstandigheden... maar van schattige zevenkampster naar testostoronbom is
Dat zal dan wel een 95m baan zijn geweest of zo. De fameuze baan waar alle records sneuvelden op schildpaddensoep. Gelukkig doet Dafne het gewoon op wat groenten. Hak moet haar maar snel trikken dus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef DeeBee het volgende:
Zie trouwens dat het Aziatische record 10.79 is van een of andere random Chinese.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de vraag daarna is na hoeveel maanden/jaren ze deze plak weer mag inleveren
Ik vind het ergens best tof hoor, oranje boven, maar dit is toch wel een bedrogshow van Oostduitse proporties aan het worden hoor... en natuurlijk hoeft ze nu niet meer op zeven onderdelen te richten maar die stierennek, puisten en bulten krijg je echt niet van hard trainen
Alleen Gohr dus nog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al ingehaald.
Arron, Privalova, Lalova, Göhr, Block. Mooie lijstjes.
Wordt een mooie finale dit!
draait al aardig wat jaren mee.quote:
10.79 in de finale...... Is inderdaad geen 10.8quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:39 schreef heywoodu het volgende:
Overigens geloof ik nog steeds niet echt in een medaille voor Schippers, ik zie haar gewoon geen 10.8 lopen.
Bij 30-40 km / uur maakt zo'n bloemetje nog niet veel uit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zo'n prachtig kapsel moet je wat over hebben
Prima race, alleen het valt in het niet bij die eerste tweequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:08 schreef Pedroso het volgende:
Borlee ook niet meer wat het geweest is, Kevin dan.
Als je wil winnen moet je meedoen, anders blijft het leuk rommelen rond de 11,20 of zo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
true, er is er geen een clean, dus dat verzacht de omstandigheden... maar van schattige zevenkampster naar testostoronbom is
Als ie even hard loopt dan dat ie praat zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |