quote:
quote:Anabole steroïden laten de talgklieren in de huid harder werken, waardoor de huid vetter wordt. Talgklieren worden daardoor een goede voedingsbodem voor bacteriën die acne veroorzaken. Die acne zal vooral aanwezig zijn op de plaatsen waar ook veel meeste talgklieren zitten, zoals het gezicht, de nek, de borst, bovenrug en bovenarmen. Soms wordt de acne zo extreem dat artsen medicijnen als talgklierremmers of antibiotica moeten voorschrijven.
Samu-wel. xdquote:
Nee Thanou was op de scooterquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thanou deed dat ook op een bammetje met kaas toch?
Over Koch begin ik al helemaal niet.
Wie staan er nog boven? Lalova en vijf Duitsers a la Gladisch ed?
En de vraag daarna is na hoeveel maanden/jaren ze deze plak weer mag inleverenquote:
Als de camera weg is dan rolt Sedoc dat tapijtje wel even uit.quote:
Zou Sedoc zo weinig smaak hebben ja?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als de camera weg is dan rolt Sedoc dat tapijtje wel even uit.
Onze eigen Ricco.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Verder is dit natuurlijk allemaal hilarisch, maar ergens ook wel GENOT om een Nederlandse zo mee te zien doen.
En wel mooi, iedereen verwacht toch al dat het niet clean is, prima.
Ach ja, schrap jij dan ook even gelijk andere 20 snelste sprinters van deze WK uit uitslagenlijsten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de vraag daarna is na hoeveel maanden/jaren ze deze plak weer mag inleveren
Ik vind het ergens best tof hoor, oranje boven, maar dit is toch wel een bedrogshow van Oostduitse proporties aan het worden hoor... en natuurlijk hoeft ze nu niet meer op zeven onderdelen te richten maar die stierennek, puisten en bulten krijg je echt niet van hard trainen
Niets van aantrekken, "If you don't take it, you won't make it."quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de vraag daarna is na hoeveel maanden/jaren ze deze plak weer mag inleveren
Ik vind het ergens best tof hoor, oranje boven, maar dit is toch wel een bedrogshow van Oostduitse proporties aan het worden hoor... en natuurlijk hoeft ze nu niet meer op zeven onderdelen te richten maar die stierennek, puisten en bulten krijg je echt niet van hard trainen
Ieder z'n meug he.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou Sedoc zo weinig smaak hebben ja?
true, er is er geen een clean, dus dat verzacht de omstandigheden... maar van schattige zevenkampster naar testostoronbom isquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, schrap jij dan ook even gelijk andere 20 snelste sprinters van deze WK uit uitslagenlijsten?
Die zijn allemaal al ingehaald.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thanou deed dat ook op een bammetje met kaas toch?
Over Koch begin ik al helemaal niet.
Wie staan er nog boven? Lalova en vijf Duitsers a la Gladisch ed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |