Ja, daar is de bed, bad en brood regeling ook voor bedoeld. Maar dat vind deze groepering niet voldoende.quote:
overstayen? Zelden een groter misbaksel van een woord gezien dan wat jij nu geproduceerd hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:49 schreef DrDentz het volgende:
Geen mens is illegaal? Waarom mag ik dan nergens mijn visa overstayen?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:49 schreef DrDentz het volgende:
Geen mens is illegaal? Waarom mag ik dan nergens mijn visa overstayen?
Er is nu toch een nieuwe antikraakwet, of is die wet alleen voor Nederlanders.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:28 schreef Twiitch het volgende:
Titel moet zijn: "Extreemlinks tuig kraakt net vrijgekomen pand en brengt de "vluchtelingen" er naartoe."
Want sinds deze wetgeving zijn geen Nederlandse krakers meer?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:49 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Er is nu toch een nieuwe antikraakwet, of is die wet alleen voor Nederlanders.
Zij vinden dat mensen zelf niet illegaal zijn. Als zijnde een intrinsieke eigenschap der menselijk leven. Daar ben ik het niet mee oneens. Maar als ik jouw huis binnen sluip dan ben je daar illegaal. Zelfs een verstokte anarchist zou daar nog mee eens kunnen zijn.quote:
Nee, ik denk daadwerkelijk dat zij ook vinden dat een mens zich niet ergens illegaal kan bevinden. Immers sluipen zij nu ook iemands pand binnen en vinden zij niet dat ze daar illegaal zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zij vinden dat mensen zelf niet illegaal zijn. Als zijnde een intrinsieke eigenschap der menselijk leven. Daar ben ik het niet mee oneens. Maar als ik jouw huis binnen sluip dan ben je daar illegaal. Zelfs een verstokte anarchist zou daar nog mee eens kunnen zijn.
Zouden ze ook zo denken wanneer iemand hun pand insluipt en eigen maakt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, ik denk daadwerkelijk dat zij ook vinden dat een mens zich niet ergens illegaal zich kan bevinden. Immers sluipen zij nu ook iemands pand binnen en vinden zij niet dat ze daar illegaal zijn.
Scherp.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zouden ze ook zo denken wanneer iemand hun pand insluipt en eigen maakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |