Molo en ik zijn al een mini meet aan het plannen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet van crowdfunders of ze al dan niet fokkers zijn, maar ik wil best een aparte datum plannen voor fokfunders.Maar dan moeten jullie je even bekend maken allemaal.
Het mag ook in 2017.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Molo en ik zijn al een mini meet aan het plannen.
Als we daar niet aan uitkomen is een aparte datum wel tof
Maar dan kunnen we vast niet, we zitten nu ook al op maar één datum van de zes.
Even kijken of ik nog een gaatje heb dan.quote:
Sorry, de pepernoten lagen al in de supermarktquote:
Dan hoeft er geen poedersuiker meer op.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou, een goede stol moet een aantal maanden liggen rijpen, natuurlijk....
He gelukkig!quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:23 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag maakt gisteren een beetje goed, best druk!
Zeker!quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Oh en we hebben een paninigrill besteld dus vanaf volgende week ofzo kunnen we tosti's bakken in de bakkerij!Mooie bestemming voor brood dat over is!
quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Normaal ben ik een stiekeme lurker in dit topic, maar omdat nog niemand het heeft gevraagd: Hoe loopt het vandaag?En wat heb je als extraatjes voor dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |