Rotterdamse Oogst op Noordplein is wel een stuk dichterbij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:08 schreef robdriessen het volgende:
Morgen gaan we misschien langs Rotterdamse Oogst op het Heemraadsplein. Als dat zo is, maak ik ook even een uitstapje naar jullie zaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Is die ook te bestellen als meeneemitem voor na de workshop?quote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Besteld:
- 2 krijtstiftborden voor aan de wand 70 x 100: eentje voor het menu en eentje voor prijzen losse verkoop grondstoffen voor thuisbakkers
- 1 steigerhouten sandwichbord voor op de stoep
- mini-sandwichborden voor op de tafeltjes, waar je een geprint menu in kan doen
We hebben nu ook frisdrank ingekocht (Bionade en Wostok), dus er is wat meer te kiezen.
Vanaf komend weekend tosti's met kaas van Kaas bij Sijens om de hoek (bankmedewerker die zijn baan heeft opgezocht en een kaaswinkel is begonnen).
Het wordt steeds leuker allemaal.
Dit ga ik maken voor komende week als bijverkoop: http://www.somethingswanky.com/easy-salted-caramel-fudge/
Nope.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:09 schreef Reya het volgende:
Ik zag jullie bord op Facebook, en misschien een wat stomme vraag, maar is zo'n ding belastbaar mbt de precariobelasting? Zou vervelend zijn als jullie daarvoor een aanslag krijgen.
Ok, top.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nope.
http://www.rotterdam.nl/tariefprecariobelasting
Ons bankje beschouw ik als een terras.
Ik wil zo vaak lekker bakken, maar ja, wat moet ik met mijn baksel als ik zelf maar 1 of 2 stukjes wil. Blijkbaar een winkeltje openenquote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Dit ga ik maken voor komende week als bijverkoop: http://www.somethingswanky.com/easy-salted-caramel-fudge/
Ja!quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil zo vaak lekker bakken, maar ja, wat moet ik met mijn baksel als ik zelf maar 1 of 2 stukjes wil. Blijkbaar een winkeltje openenMooi excuus iets lekkers te maken en de rest verkoop je!
Een van de winkels waar wij aan leveren hebben een taart, koek & cake assortiment dat volledig door thuisbakkers geleverd wordt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil zo vaak lekker bakken, maar ja, wat moet ik met mijn baksel als ik zelf maar 1 of 2 stukjes wil. Blijkbaar een winkeltje openenMooi excuus iets lekkers te maken en de rest verkoop je!
Nomsquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:40 schreef Isegrim het volgende:
Misschien krijg je wel wat lekkers bij de thee/koffie.
Ja zeg!quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noms
Maar mijn thuisthee wil ook wat lekkers
Ik neem centjens meequote:
Ik zet het dan op mijn werk voor bij de koffiequote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat werkt bij mij niet zo goedquote:Op zaterdag 19 september 2015 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik zet het dan op mijn werk voor bij de koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |