Mais bien sûr!quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:58 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Wat tof! Als je de link hebt, wil je die dan delen? Ben ook geïnteresseerd.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar koop je die?Ik ben maar een arme studentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
吴 曼 迪
dan moet je nu wel een keer afreizen naar Rotterdam om het mes uit te testen op HET broodquote:Op zondag 13 september 2015 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een poepchique duur broodmes gekocht, wat een genot is dat om mee te snijden
Wij hebben nu een Japanner, Suncraft. Blij mee, maar sta altijd open voor verbeteringen.quote:Op zondag 13 september 2015 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een poepchique duur broodmes gekocht, wat een genot is dat om mee te snijden
Ik zeg: gezamelijk met de ondernemers in de buurt een food-court beginnenquote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Besteld:
- 2 krijtstiftborden voor aan de wand 70 x 100: eentje voor het menu en eentje voor prijzen losse verkoop grondstoffen voor thuisbakkers
- 1 steigerhouten sandwichbord voor op de stoep
- mini-sandwichborden voor op de tafeltjes, waar je een geprint menu in kan doen
We hebben nu ook frisdrank ingekocht (Bionade en Wostok), dus er is wat meer te kiezen.
Vanaf komend weekend tosti's met kaas van Kaas bij Sijens om de hoek (bankmedewerker die zijn baan heeft opgezocht en een kaaswinkel is begonnen).
Het wordt steeds leuker allemaal.
Dit ga ik maken voor komende week als bijverkoop: http://www.somethingswanky.com/easy-salted-caramel-fudge/
De Bionade zal waarschijnlijk tijdelijk zijn, omdat we zelf veel meer te spreken zijn over Wostok. Bionade is een tikje flauw qua smaak.quote:Op maandag 14 september 2015 10:52 schreef n0a het volgende:
Wostok is zo lekker!
Edit: is van een NL'se fotograaf die in Duitsland fris ging verkopen naar aangepast Russisch recept.
De biologische frisdranken schieten de laatste tijd echt als paddestoelen uit de grond. Je hebt ook nog o.a. Fritz, Naturfrisk (wel duur) en Fentimans (hun Cherrytree Cola is goddelijk). Keus genoegquote:Op maandag 14 september 2015 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De Bionade zal waarschijnlijk tijdelijk zijn, omdat we zelf veel meer te spreken zijn over Wostok. Bionade is een tikje flauw qua smaak.
Inhoud Naturfrisk 250ml. Wostok 330 ml. Scheelt het dan netto nog steeds veel? Zo ja, dan is de vriendin die ons laatst op een serie Naturfrisk heeft getracteerd flink afgezet door haar natuurwinkelquote:Op maandag 14 september 2015 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Inkoop goedkoper dan Wostok
Lekker en prachtig etiketdesign.quote:Op maandag 14 september 2015 10:52 schreef n0a het volgende:
Wostok is zo lekker!
Edit: is van een NL'se fotograaf die in Duitsland fris ging verkopen naar aangepast Russisch recept.
2 cent per flesje. Ik let niet heel erg op de inhoud; mensen kopen toch een flesje en niet een X aantal ML. Maar inkoop is resp. ¤0,86 en ¤0,88 - Dat kan waarschijnlijk nog iets goedkoper bij bijvoorbeeld Natudis (die geven ook bij lagere hoeveelheden lagere prijzen).quote:Op maandag 14 september 2015 11:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Inhoud Naturfrisk 250ml. Wostok 330 ml. Scheelt het dan netto nog steeds veel? Zo ja, dan is de vriendin die ons laatst op een serie Naturfrisk heeft getracteerd flink afgezet door haar natuurwinkel
Och dat is altjd naar om te lezen. Fijn dat hij jullie heeft kunnen helpen bij de start, ondanks zijn ziek zijnquote:Op zondag 13 september 2015 14:26 schreef Isegrim het volgende:
Eén van onze grotere crowdfunders (hier bekend als fietsenmaker11) is gisteren overleden. Hij was al langer ziek (leverfalen door jarenlang overmatig alcoholgebruik). Hij had ¤ 999,00 gefund en de tegoedbonnen aan zijn zussen gegeven. Die zijn nu vaste klant.
Hij is vredig thuis overleden in het bijzijn van één van zijn zussen.
Hij had geen fijn leven achter de rug en dat had ik hem wel gegund, want hij had zijn hart op de goede plek ook al was hij een beetje een rare.
Hij heeft nu eindelijk rust.
Ja, hele mooie flesjes. We kopen soms Wostok en Fritz bij Bier en zo. Bij Buiten hebben ze ook LemonAid+, daar vind ik de bloedsinaasappel het lekkerst van.quote:Op maandag 14 september 2015 11:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker en prachtig etiketdesign.
Pfffquote:Op zondag 13 september 2015 14:26 schreef Isegrim het volgende:
Eén van onze grotere crowdfunders (hier bekend als fietsenmaker11) is gisteren overleden. Hij was al langer ziek (leverfalen door jarenlang overmatig alcoholgebruik). Hij had ¤ 999,00 gefund en de tegoedbonnen aan zijn zussen gegeven. Die zijn nu vaste klant.
Hij is vredig thuis overleden in het bijzijn van één van zijn zussen.
Hij had geen fijn leven achter de rug en dat had ik hem wel gegund, want hij had zijn hart op de goede plek ook al was hij een beetje een rare.
Hij heeft nu eindelijk rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |