Ja hoor, dat mag. Maar ik denk niet dat we het doen. Zondag is voor workshops e.d. Die gaan binnenkort van start.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Mogen jullie eigenlijk op zondag open?
Die zitten altijd op plekken waar je niet kunt parkeren, dus kom ik daar nooitquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel veranderen hoor!
Ze zijn nog niet openbaar. Alleen nog voor crowdfunders. Komende week op FB/site.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe gaat het met de aanmeldingen voor de workshops?
Daar zit echt een giga parkeerterrein voor de deur.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zitten altijd op plekken waar je niet kunt parkeren, dus kom ik daar nooit
quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar koop je die?Ik geloof dat Buiten en sws slagerij Ootenman Brandt en Levie verkoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liet er net eentje op de grond vallen en daar was ik blij mee want toen mocht ik 'm opeten.quote:
Ik woon niet in Rotterdam zelf, maar zal daar of bij Marqt eens gaan kijken als ik tijd hebquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:30 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik geloof dat Buiten en sws slagerij Ootenman Brandt en Levie verkoopt.
Bij Marqt op de Bergse Dorpsstraat kun je op het parkeerterrein van Hema parkeren, ingang via de Streksingelquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zitten altijd op plekken waar je niet kunt parkeren, dus kom ik daar nooit
Wat tof! Als je de link hebt, wil je die dan delen? Ben ook geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:23 schreef Isegrim het volgende:
Oh en hij gaat ons een link sturen van een site waar je kunt opzoeken welke bedrijven er allemaal in een pand hebben gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:55 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Bij Marqt op de Bergse Dorpsstraat kun je op het parkeerterrein van Hema parkeren, ingang via de StreksingelAltijd veel plek.
Ja is best ok daar (weet niet hoe het voor 3 jaar terug was). Ik hou niet zo van de drukte van de binnenstad, dus doe veel boodschappen daar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:19 schreef Bleie het volgende:
[..]Zit er een Marqt op de Bergse Dorpsstraat? Waar dan?
Edit: even met streetview gekeken. Wow, die straat is best een stuk hipper geworden de afgelopen jaren. (Ik ben opgegroeid in Hilligersberg, maar woon er al sinds 1995 niet meer. Mijn ouders nog wel, maar ik kom dus alleen nog maar bij hen thuis, niet in het dorp).
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat de goede kant op inderdaad
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |