abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_442790
gaatjes heb je cq vullingen

Ik poets 2x per dag mijn tanden en heb 0 gaatjes

uit
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 november 2000 @ 20:12:07 #2
862 Arcee
Look closer
pi_442795
quote:
Op 04 november 2000 20:10 schreef dalai het volgende:
gaatjes heb je cq vullingen
Vrij veel, maar da's allemaal van meer dan 15 jaar geleden.
quote:
Ik poets 2x per dag mijn tanden
Ik 1x per dag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_442819
Ik probeer altijd om 3 keer te poetsen maar meestal 2 om soms 1 keer

ik heb 2 witte vullingen ,wat ik nog te danken heb aan het feit dat ik één jaar lang een beugel heb gehad

bad to tha bone
pi_442894
Uhm..niet zo heel veel vullingen meer...de meeste waren in melktandjes, en die zijn er ondertussen wel uit.
Nu nog 3 of 4 dacht ik.
Ik poets mijn tanden soms 1, soms 2 keer per dag.
pi_443785
poetsen jullie je tanden soms niet? stelletje kunstgebitten
uit
pi_443882
2x per dag poetsen met 1 gaatje/vulling.....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 5 november 2000 @ 12:05:00 #7
6984 Liquid
Neuken doe je IRL niet hier
pi_443911
2x per dag, s'weekends 3x, iedere dag ff flossen en af en toe ff spoelen met menthol iets.
Trouw niet voor je 40 bent
pi_443921
Geen gaatjes en vullingen.

Poets mijn tanden 2 keer, soms meer als ik toch toevallig mijn tandenborstel zie liggen en schone tanden wil.

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_443923
Minstens 2x per dag, en vullingen doe ik nog niet aan
Are you man enough to be my woman?
pi_443951
Wanneer ik zin heb, altijd onder de douche (1x per dag minstens) en als ik iets plakkerigs heb gegeten (toffee's). Vraagje: mag een ander zien dat je je tanden poetst??
Ik had een huisgenoot die absoluut niet wilde dat iemand het zag. Sloot de deur zelfs af. Ik loop rustig al tanden poetsend door het huis, geen probleem (niet te veel tandpasta gebruiken dan).

Ik moet donderdag weer naar de mondhygiëniste, kijken wat ze zegt

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_443966
quote:
Op 05 november 2000 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer ik zin heb, altijd onder de douche (1x per dag minstens) en als ik iets plakkerigs heb gegeten (toffee's). Vraagje: mag een ander zien dat je je tanden poetst??
Ik had een huisgenoot die absoluut niet wilde dat iemand het zag. Sloot de deur zelfs af. Ik loop rustig al tanden poetsend door het huis, geen probleem (niet te veel tandpasta gebruiken dan).
tuurlijk niet, dat is zoiets intiems...

* beurdy is instaat al tandenpoetsent de straat op te lopen

Are you man enough to be my woman?
pi_443985
ik poets 2 tot 3 keer per dag, hangt er vanaf wat ik eet. Alleen heb ik op zondag nooit zin om mijn tanden te poetsen en poets ze dan ook meestal pas rond een uur of 3.
En tandenpoetsen vind ik helemaal niets intiems. van mij mag iedereen het zien.
wat ik wel vervelend vind, is als ik in mijn ondergoed mijn tanden sta te poetsen en er komt iemand binnen, aangekleed en wel, met schoenen enzo. weet niet waarom
pi_444049
heeeeeeel vaak, iets van 5x per dag.
Sowieso na elke maaltijd en kop koffie...
  zondag 5 november 2000 @ 13:14:09 #14
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_444053
* MeneerTim is zwaar verslaafd aan tanden poetsen, stuk of zes, zeven keer per dag
  zondag 5 november 2000 @ 17:28:48 #15
6984 Liquid
Neuken doe je IRL niet hier
pi_444699
quote:
Op 05 november 2000 13:14 schreef MeneerTim het volgende:
* MeneerTim is zwaar verslaafd aan tanden poetsen, stuk of zes, zeven keer per dag
Erg makkelijk ja om zo je tandglazuur na de haaien te werken.

Poets ze maar niet weg

Trouw niet voor je 40 bent
pi_444909
jee zeg ik dacht dat ik met 2x poetsen vaak poetste niet dus
uit
pi_445098
Meestal 2 keer per dag.

Heb 2 gaatjes, vlak naast elkaar en welke kwam door en kies die niet echt door wou breken, waardoor er nog tandvlees overheen bleef hangen welke ontsteken ging. Poetsen was toen errug pijnlijk daaro. Najja 2 kleine gaatjes, boeien.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 5 november 2000 @ 21:17:38 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_445103
Nooit gaatjes gehad tot nu toe, maar ik moet binnenkort waarschijnlijk weer naar de tandarts en ik vrees voor het ergste...Verder poets ik 1x per dag 's avonds als ik me verslaap (heb ik 's ochtends geen tijd, gebeurt nogal vaak), maar normaal gesproken 2x daags
  zondag 5 november 2000 @ 23:32:43 #19
3498 Barb
Graduated Fool
pi_445377
Geen gaatjes, poets sowiezo s'ochtends onder de douche, en verder als ik thuis ben, na iedere maaltijd of wanneer ik daar zin in heb. Heb ik lange dagen op school, dan in ieder geval meteen bij thuiskomst.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  FOK!fossiel zondag 5 november 2000 @ 23:58:27 #20
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_445444
Zowiezo elke avond, soms dubbel (eerst goed schrobben zeg maar, spoelen en dan nog een keertje) Ook nog ff Listerine, kloar!

Soms s'ochtends. Ligt eraan of ik mijn tandenborstel tegen kom en hoeveel minuten ik op dat moment nog over heb

Ohja, 1 of 2 vullingen volgens mij. Kweetutnietzeker

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 05-11-2000 23:58]

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 6 november 2000 @ 00:00:57 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_445455
ik poets me tanden altijd 's ochtends, en soms ook 's avonds voor t slapen gaan, maar datvergeet ik meestal. Ik poets wel heel vaak nog na het eten (ook omdat ik dan weg moet), of voor ik de deur uitga altijd standaard... Iig potes ik dus minstens 2 keer per dag m'n tanden, soms wel vaker

ow en ik heb 0 gaatjes..

pi_445635
Drie keer per dag,en geen gaatjes.
pi_445683
2x per dag, ben matig met snoep, doe geen suiker in koffie of thee, en al mijn tanden hebben minstens 2 gaatjes. De tandarts zegt dat ik hele slechte tanden heb Na ja dan maar aan het kunstgebit!
Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
  maandag 6 november 2000 @ 10:28:30 #24
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_446003
2x per dag en geen gaatjes
Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
pi_447186
2x per dag en teveel gaatjes.
Heb namelijk de fout gemaakt vroeger direct na het snoepen te poetsen. Schijnt dat dat de zuuraanval op je tanden alleen maar versterkt! Dom!
That is not dead which can eternal lie. And with strange aeons even death may die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')