Maar anyhow, ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Die heren van Rank 1 hebben het ook vaak in hun nummers. Scherp, bijna tegen het valse aan. Wel stoer als je dat met volume op max. hoort
Weet alleen de naam er niet voor
quote:Eurodance, ook goed
Op vrijdag 15 november 2002 20:45 schreef MarkzMan_X het volgende:
ik vind Noemi nou niet bepaald trance, for starters!
Mario Lopez - What Are You Looing 4
En alle remixen daarvan...
DMIND
quote:Ah, dankje
Op vrijdag 15 november 2002 20:49 schreef MSXUser het volgende:
Waarschijnlijk de 'supersaw' uit de JP8000 of Access Virus
Als je dat geluid zonder alle effectapparaten hoort, klinkt het echt nergens naar.
quote:Het grote publiek kent vaak alleen die 'zaagtandtrance', en weten ook niet wat voor juweeltjes van platen er nog meer circuleren. De wat moeilijker trance vinden velen 'slaapmuziek' of gewoon saai. Ik vind het juist heerlijk om naar dergelijke hypnotiserende klanken te luisteren.
Op vrijdag 15 november 2002 23:37 schreef Trance4Ever het volgende:
"de zaagtand synth heeft trance verpest" - Avb
quote:Oei! Als AvB dat zegt, dan moet ik wel met hem mee gaan
Op vrijdag 15 november 2002 23:37 schreef Trance4Ever het volgende:
"de zaagtand synth heeft trance verpest" - Avb
quote:Misschien is sonic youth dan wat voor jou
Op zaterdag 16 november 2002 00:20 schreef MSXUser het volgende:[..]
Het grote publiek kent vaak alleen die 'zaagtandtrance', en weten ook niet wat voor juweeltjes van platen er nog meer circuleren. De wat moeilijker trance vinden velen 'slaapmuziek' of gewoon saai. Ik vind het juist heerlijk om naar dergelijke hypnotiserende klanken te luisteren.
Scheurende Juno's en ander zwaar analoog geweld (liefst met een enorme effectbak) is gewoon leuk voor onderweg.
quote:Ook al zoiets ja. De Novation (super)Nova hoor je ook steeds vaker. Da's een verschrikkelijk mooie bak voor trance. Erg veelzijdig, maar ook vrij prijzig... hoewel... een Alesis Andromeda is ook niet verkeerd
Op zaterdag 16 november 2002 14:03 schreef Ener-G het volgende:
een Nordlead is trouwens ook helemaal grijs gebruikt door de meeste producers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |