Geen tram A12quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Dirk Bellemakers Raamkozijnen, Jan Steppe Vloerwerken, Heymans Natuursteen.
Dirk Hofman Motorhomes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Jan Steppe is volgens mij failliet want die heb ik dit jaar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Het blijft een lul.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:10 schreef DeeBee het volgende:
Terpstra weer lekker sympathiek bezig.
Zouden Mollema, Gesink, Boom, etc nou echt vol voor hem gaan rijden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:10 schreef DeeBee het volgende:
Terpstra weer lekker sympathiek bezig.
Hele jaar geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Marchi naar BMC was ook bepaald geen goed idee.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:13 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Hele jaar geblesseerd geweest.
Het zou ze sieren om even alle Nederlandse Ego´tjes opzij te zetten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:13 schreef DeeBee het volgende:
Terpstra is wel een goede coureur, wel een lul, maar wel een goede renner. En als je zag hoe dicht hij bijv. in Geelong (?) al kwam neem ik aan dat de hele ploeg wel voor hem gaat rijden ja.
Is samen met Boom de enige die wat op dit parcours kan. Logisch dus dat ze voor hem gaan rijden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:13 schreef DeeBee het volgende:
Terpstra is wel een goede coureur, wel een lul, maar wel een goede renner. En als je zag hoe dicht hij bijv. in Geelong (?) al kwam neem ik aan dat de hele ploeg wel voor hem gaat rijden ja.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
Klopt dat nou echt, dat het Olympisch parcours veel wegheeft van Duitama '95?
Dat is lang niet verkeerd. Duitama had wel de hoogte die het lastiger maakte. Jammer dat de laatste top zo ver van de finish ligt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |