SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierBEASTMODE
oprotten homoquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:58 schreef Faxie het volgende:
Jullie mogen C_C trouwens wel even bedanken dat ik hier nu zit![]()
Gezellig hoor
Waar ben je wel van?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet werken tussen ons, sorry. Ik ben daar niet van
Bijdehandquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet werken tussen ons, sorry. Ik ben daar niet van
Hee ik ben blond. Help me evenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nee, nou hoeft het ook niet meer
Ben je vast toch al gewendquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:02 schreef Faxie het volgende:
Negeren werkt het beste jongens, dan raak ik jullie vanzelf beu
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wauw. Al m'n fok-irritantjes in één topic. Teken van god dat ik wat anders moet gaan doen.
nu nog Fylaxquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wauw. Al m'n fok-irritantjes in één topic. Teken van god dat ik wat anders moet gaan doen.
M'n moeder is dood....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
hey faxie
ik ga vanavond iets leuks doen
ik zeg niet preceis wat maar je moeder doet ook mee en het gaat ongeveer 60 minuten van haar tijd in beslag nemen.
laterzzzzzzzz
EN NU STEEL JE OOK NOG MIJN GRAP GVDquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
hey faxie
ik zeg niet preceis wat maar je moeder doet ook mee en het gaat ongeveer 60 minuten van haar tijd in beslag nemen.
laterzzzzzzzz
Succesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
hey faxie
laterzzzzzzzz
Que het Bassie en Adriaan thema.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
mag ik vragen als er penetratie zal plaatsvinden??quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
hey faxie
laterzzzzzzzz
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dat heeft me vorige week ook niet tegengehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |