Geleverd en geplaatst door de loodgieter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:07 schreef hottentot het volgende:
Wie heeft de kranen geleverd?
Als de loodgieter geleverd en geplaatst heeft mocht hij het van mij gratis komen repareren. Als het dan weer begint te lekken na een tijdje zou ik met hem in overleg treden over een constructieve oplossing.
2 maanden oud en het is niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:10 schreef milpek het volgende:
[..]
Geleverd en geplaatst door de loodgieter.
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
2 maanden oud en het is niet de eerste keer.
Ik zou beginnen met hen een belletje te geven.
Iets leren is ook zeer zeker goed, maar als jij per ongeluk een krasje maakt op een keramische plaat, of iets anders doet en de loodgieter ziet dat jij er zelf al aan hebt lopen "klooien" dan zou bij mij de garantie vervallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:04 schreef milpek het volgende:
Ga ik ook zeker doen, maar ik vind het ook nooit verkeerd om zelf wat te leren, dus vandaar dit topic. Misschien heeft iemand er ervaring mee.
Wel even vragen of het geen probleem is, om mee te kijken. Niet is daar van gediend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Iets leren is ook zeer zeker goed, maar als jij per ongeluk een krasje maakt op een keramische plaat, of iets anders doet en de loodgieter ziet dat jij er zelf al aan hebt lopen "klooien" dan zou bij mij de garantie vervallen.
Maar kijk gerust met hem mee, voor een volgende keer.
Maar dat spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:24 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Wel even vragen of het geen probleem is, om mee te kijken. Niet is daar van gediend.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Ik weet uit ervaring dat gaan zingen de klant ook wel weg jaagt.
Als elektriciën kun je altijd flauwe grapjes maken, veel mensen zijn toch doodsbenauwd voor stroom.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:29 schreef cvboer2 het volgende:
[..]Ik zet vaak mijn gereedschap zo neer, dat er minimaal een 1,5 meter ruimte tussen zit. uiteraard ga je zodanig voor het toestel staat dat hij domweg niks ziet.
Dat mens kwaad natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als elektriciën kun je altijd flauwe grapjes maken, veel mensen zijn toch doodsbenauwd voor stroom.
Ben zelf wel blij dat ik al bijna 2 decennia uit de woningen ben, ik vond het altijd verschrikkelijk. soms ook wel grappig, kom je bij een bejaard echtpaar zegt zij al dat ze de hele woning piekfijn voor ons in orde heeft gemaakt, en inderdaad alles zag er geweldig uit. Toen heb ik de ouderwetse wandfrees maar uit de auto gepakt om wat leidingen voor een nieuwe keuken in te frezen
Nee, beetje droevig. Nog wel snel wat dekkleden die in de auto lagen gepakt en de kamermeubels bij elkaar geschoven. Ze had ook gewoon even de brief kunnen lezen die ze had gekregenquote:
Het is eerder dat er qua techniek mijn inziens geen enkele uitdaging ligt in de woningbouw/renovatie/onderhoud, nu sta ik midden in de nacht alleen voor bijvoorbeeld een robotarm met nukken, dat vind ik uitdagend. Jij hebt nog een ketel waar je in kunt rommelen, als elektriciën is een woning wel heel mager. Daarbij heb ik met ploegen meer lol dan met bewoners.quote:Ik zou het niet willen missen, het werken bij particulieren. De dingen die je meemaakt, je bent er soms sociaal werker bij. Af en toe heb je er van die excentrieke figuren bij. Vandaag ook weer eentje, gevalletje smetvrees 2.0 De complete inboedel steriel afgedekt met witte lakens. Zelf de kap was al van de ketel af. De ketel zelf was geheel verpakt in een witte laken, de vloer en de muren afgeplakt.... Kan je vertellen dat het moeilijk is om je lachen in te houden, bij het aanzien hiervan.
Het wordt wel gezellig zo hoor, maar idd ik zou graag iets meer inhoudelijke tips willen hebben. Ik heb de loodgieter al een berichtje gestuurd, maar die zal maandag wel reageren. Als het vuil is klinkt het toch als iets wat ik zelf zou kunnen met een tang?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:21 schreef Gieliovd het volgende:
Maar mensen hier is TS niet mee geholpen hè...
Het komt heel vaak voor dat er bouwgruis en afval in de leidingen zit. Als je dat in je omstelkraan hebt gekregen dan kan er zomaar wat lekken. Al is het maar een zandkorreltje tussen je schijven.
Hij moet ff uit elkaar. Ik heb die kraan dus ook en dat kraan element kan er gewoon uit.
Laat je loodgieter ff komen. Doet hij graag als garantie.
"e:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:21 schreef Gieliovd het volgende:
Maar mensen hier is TS niet mee geholpen hè...
Help jij hem dan even verder, want dit hadden wij hem ook al verteld.quote:Laat je loodgieter ff komen. Doet hij graag als garantie.
Was niet gemeen bedoeldquote:
Ik heb gelukkig nog nooit een persoon gehad die problemen had met mijn interesse.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:29 schreef cvboer2 het volgende:
[..]Ik zet vaak mijn gereedschap zo neer, dat er minimaal een 1,5 meter ruimte tussen zit. uiteraard ga je zodanig voor het toestel staat dat hij domweg niks ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |